Algemeen Linda's Place, Spuiweg 27, Dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetisik

Stamgast
Forumpionier
330
01/07/21
249
12
Op de Spuiweg 27 zat ooit Happy Gentlemen of kortweg Happy-G.
Op hun website staat dat de pand te koop is: https://www.happy-g.nl/

Op Google Maps kwam ik op de Spuiweg 27 het privéhuis Linda's Place tegen, op de foto's is ook duidelijk de bar en een kamer van Happy-G te zien.
Er is ook een vergunning aangevraagd: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2023-414762.pdf
En deze is toegekend: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2024-20410.pdf

Hopelijk prijzen ze zichzelf niet net zo uit de markt als dat de voorganger deed.

(Nog) geen website gevonden.
 
De prijzen op hun Kinky advertentie zijn aan de hoge kant, ook apart dat 2 uur duurder is dan 2x 1 uur.
Ik ben er recent even langsgelopen in de middag, ookal staat er open vanaf 14u was alles nog potdicht rond 17u en werd er ook niet open gedaan.

https://www.kinky.nl/advertenties/7334226-lindas-place#overview

Vluggertje

€ 75

30 minuten

€ 100

45 minuten

€ 130

1 uur

€ 150

2 uur

€ 345
 
het ziet er echt shabby uit zeg. Prijs kwaliteit verhouding in vergelijk met andere met andere privéhuizen is dit wel echt pudding:(
Hoii met Linda jammer van dit ik ben net starten de we zijn aan het verbouwen en ja de schaden van de vorigen eigen naar moet ik dragen we zijn gewoon rustig leer de club eerst weer even kennen ik ben zelf aanwezig elke dag behalve maandag maar we waren in verbouwingen en niet open klopt maar wel alvast geadverteerd het spijt me van de vorige ervaringen maar hopelijk bied ik een leukere tijd aan ook als bar en club een drankje doen mag altijd en de prijzen zijn niet overdreven en de deur altijd open
 
Op de Spuiweg 27 zat ooit Happy Gentlemen of kortweg Happy-G.
Op hun website staat dat de pand te koop is: https://www.happy-g.nl/

Op Google Maps kwam ik op de Spuiweg 27 het privéhuis Linda's Place tegen, op de foto's is ook duidelijk de bar en een kamer van Happy-G te zien.
Er is ook een vergunning aangevraagd: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2023-414762.pdf
En deze is toegekend: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2024-20410.pdf

Hopelijk prijzen ze zichzelf niet net zo uit de markt als dat de voorganger deed.

(Nog) geen website gevonden.
Dankje wel voor het verworden idd ik ben nieuw en hoop dat ik beter kan doen dan in het verleden we verbouwen en doen ons best ik heb alle vergunningen en zoek de beste dames uit ik doe me best ik heb een leuke bar ook voor een praatje en een drankje ik doe zelf de bar ben opzoek na zelfstandige dame ik wil alles eerlijk doen en netjes wil leuke klante dus kom maar op ik zing soms leuk voor de klante ik hou van een lolletje ik ben een normalen dame een beetje gek maar ook zo normaal hahaha dankje hopelijk krijg ik een leuke revisies van mensen fijne dag
 
Ah, weet zon privéhuis die denk dat je geen voorkeur hebt als er maar een gat in zit?
Overigens ook advertentie op Sexjobs: https://www.sexjobs.nl/diversen/lindas-place_8508412
Dankje voor het geen vertrouwen hebben nee ik behandel mij dames anders ik pak niet hun geld ik verhuur kamers en zeker niet als er maar een gat in zit ben zelf ook een vrouw ik ben anders ik verhuur de dames de kamers. Ook dame die thuis niet kunnen werken ook aaan esscort dames die met hun klant een plek zoeken ik ben een eerlijke club na de dames toe geen uitbuiter dus a.u.b. kom eerst goeien info vragen dat ik me zelf kan verdedigen ik ben nieuwe en ja aan de Tellefoon ben ik kort van wegen veel feak telefoontjes dus bij deze en ik mag geen foto's plaatsen is mij gezegd dus helaas nieuwe regels bij nieuwe vergunning ik ben nieuw en hoop dat ik beter kan doen dan in het verleden we verbouwen en doen ons best ik heb alle vergunningen en zoek de beste dames uit ik doe me best ik heb een leuke bar ook voor een praatje en een drankje ik doe zelf de bar ben opzoek na zelfstandige dame ik wil alles eerlijk doen en netjes wil leuke klante dus kom maar op ik zing soms leuk voor de klante ik hou van een lolletje ik ben een normalen dame een beetje gek maar ook zo normaal hahaha dankje hopelijk krijg ik een leuke revisies van mensen fijne dag
 
Dankje voor het geen vertrouwen hebben nee ik behandel mij dames anders ik pak niet hun geld ik verhuur kamers en zeker niet als er maar een gat in zit ben zelf ook een vrouw ik ben anders ik verhuur de dames de kamers. Ook dame die thuis niet kunnen werken ook aaan esscort dames die met hun klant een plek zoeken ik ben een eerlijke club na de dames toe geen uitbuiter dus a.u.b. kom eerst goeien info vragen dat ik me zelf kan verdedigen ik ben nieuwe en ja aan de Tellefoon ben ik kort van wegen veel feak telefoontjes dus bij deze en ik mag geen foto's plaatsen is mij gezegd dus helaas nieuwe regels bij nieuwe vergunning ik ben nieuw en hoop dat ik beter kan doen dan in het verleden we verbouwen en doen ons best ik heb alle vergunningen en zoek de beste dames uit ik doe me best ik heb een leuke bar ook voor een praatje en een drankje ik doe zelf de bar ben opzoek na zelfstandige dame ik wil alles eerlijk doen en netjes wil leuke klante dus kom maar op ik zing soms leuk voor de klante ik hou van een lolletje ik ben een normalen dame een beetje gek maar ook zo normaal hahaha dankje hopelijk krijg ik een leuke revisies van mensen fijne dag
Wel leuk dat je reageert. Komt er wel een website?
En wat kosten drankjes bv?
 
Wel leuk dat je reageert. Komt er wel een website?
En wat kosten drankjes bv?
Ja ik ben bezig de drankjes zijn niet duur prijz n frisdrank 3 biertje 4 mix drankjes zelfde als je uit gaat verschillend cocktail voor de dames 25 flesje champagne 100 dus valt wel mee en ja me zaak is nog niet af kost centjes om het te her inrichten dus het is wat het is maar dankje voor het beantwoorden van me geschrift ik schijf niet met punten en komma's helaas dat heeft een privé rede mensen moeten niet zo gauw oordelen wees aardig tegen elkaar wereld is al hard genoeg bless you
Zou wel meer punten en komma's gebruiken.
Jammer voor je reactie ik hoop dat je een gelukkig dag heb ik wel ik wens je het beste toe jammer dat sommige mensen zo verbitterd zijn voor niks ik ben maar een onderneemsters die haar boterham wil verdienen en gezelligheid zoekt na de meden mens inplaats van zo te reageren leer iemand kennen maar ik ga jou niet bestrijden met haat ik wens je juist alle goeien dingen in het leven toe hopelijk dat je op een dag beseft dat liefde naar elkaar toe meer berijkt dan haat bless you het gaat je goed
 
Ja ik ben bezig de drankjes zijn niet duur prijz n frisdrank 3 biertje 4 mix drankjes zelfde als je uit gaat verschillend cocktail voor de dames 25 flesje champagne 100 dus valt wel mee en ja me zaak is nog niet af kost centjes om het te her inrichten dus het is wat het is maar dankje voor het beantwoorden van me geschrift ik schijf niet met punten en komma's helaas dat heeft een privé rede mensen moeten niet zo gauw oordelen wees aardig tegen elkaar wereld is al hard genoeg bless you
Oke, ik kom een keer kijken, lijkt me in ieder geval leuk jou te ontmoeten.
 
Op bijna alle websites van privéhuizen en clubs staan foto's van de dames, al is dat vaak ook maar mondjesmaat.
Waarom zou dat nu ineens niet meer mogen?

Geef tenminste dan een omschrijving en geef aan wie er die dag aanwezig zijn.

Ik heb een paar privéhuizen meegemaakt waar ik via de telefoon vroeg of bepaalde dames aanwezig zijn omdat ik nu eenmaal mijn voorkeur heb, het is immers niet goedkoop.
Bovendien kon ik dat niet op de website zien of het klopte vaak niet omdat sommige dames gewoon niet kwamen opdagen. Daar kan de uitbater niks aan doen, maar ik ook niet.
Op mijn telefoontje werd dan vaak hoorbaar geïrriteerd op geantwoord en moest ik maar langskomen want er waren nog andere dames aanwezig.
Alsof het mij niet uitmaakt?

Maar succes, alleen zijn voor mij de prijzen te hoog, maar dat is persoonlijk.
 
Op bijna alle websites van privéhuizen en clubs staan foto's van de dames, al is dat vaak ook maar mondjesmaat.
Waarom zou dat nu ineens niet meer mogen?

Geef tenminste dan een omschrijving en geef aan wie er die dag aanwezig zijn.

Ik heb een paar privéhuizen meegemaakt waar ik via de telefoon vroeg of bepaalde dames aanwezig zijn omdat ik nu eenmaal mijn voorkeur heb, het is immers niet goedkoop.
Bovendien kon ik dat niet op de website zien of het klopte vaak niet omdat sommige dames gewoon niet kwamen opdagen. Daar kan de uitbater niks aan doen, maar ik ook niet.
Op mijn telefoontje werd dan vaak hoorbaar geïrriteerd op geantwoord en moest ik maar langskomen want er waren nog andere dames aanwezig.
Alsof het mij niet uitmaakt?

Maar succes, alleen zijn voor mij de prijzen te hoog, maar dat is persoonlijk.
Word meer bedoeld op kinky denk ik schat ......zal vast wel op hun pagina worden gedaan of twiter
 
Terug
Bovenaan Onderaan