Recensie Lira, Brugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetenteen

Stamgast
653
07/11/21
482
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben daarstraks langs geweest in een mooi hotel in Brugge. Wat een geile griet. Had geboekt voor een uur en heb haar daarvan 3 kwartier in haar kont gebeukt zonder dat ze een kik gaf. Van haar kont in haar mond naar haar kut, foto's nemen en video's maken, allemaal geen probleem.👍
Haar advertentie is helaas verdwenen. Ik zal de link plaatsen als ze weer online is. Waarschijnlijk heeft ze een pijnlijke kont 🤣
 
Ben er eens bij geweest in de buurt van Geraardsbergen, was een beetje een vreemde ervaring maar des te spannender.
Het nummer dat ze toen gebruikte is niet meer actief. Heb je het nieuwe nummer toevallig, @Hetenteen ? Eventueel via pm...
 
Ik ben daarstraks langs geweest in een mooi hotel in Brugge. Wat een geile griet. Had geboekt voor een uur en heb haar daarvan 3 kwartier in haar kont gebeukt zonder dat ze een kik gaf. Van haar kont in haar mond naar haar kut, foto's nemen en video's maken, allemaal geen probleem.👍
Haar advertentie is helaas verdwenen. Ik zal de link plaatsen als ze weer online is. Waarschijnlijk heeft ze een pijnlijke kont 🤣

Ik had er de dinsdag al serieus opgezeten en dan video's gemaakt en face volgespoten.
 
Zou zo'n video wel eens willen zien. Heb in het verleden eens een tijdje contact gehad met haar, maar mijn en haar agenda kwamen toen meermaals niet overeen, vooral mijn schuld. Nu doen de geruchten op het andere forum me toch een beetje twijfelen.
 
Zou zo'n video wel eens willen zien. Heb in het verleden eens een tijdje contact gehad met haar, maar mijn en haar agenda kwamen toen meermaals niet overeen, vooral mijn schuld. Nu doen de geruchten op het andere forum me toch een beetje twijfelen.
Heb het al gezegd, liggen condooms genoeg. En aan iedereen over die video's....stop met pb's te sturen . Video's zijn privé.
 
Ik ben daarstraks langs geweest in een mooi hotel in Brugge. Wat een geile griet. Had geboekt voor een uur en heb haar daarvan 3 kwartier in haar kont gebeukt zonder dat ze een kik gaf. Van haar kont in haar mond naar haar kut, foto's nemen en video's maken, allemaal geen probleem.👍
Haar advertentie is helaas verdwenen. Ik zal de link plaatsen als ze weer online is. Waarschijnlijk heeft ze een pijnlijke kont 🤣
"LIRA (37 jaar) | Redlights" https://www.redlights.be/profiel/lira-9/
Opgedoken in Antwaaarpen
 
Ook deze week langsgegaan. Het was een zeer geile ervaring. Ik wilde graag anaal sex zd condoom en voetfetisj. In begin haar lekkere voeten helemaal afgelikt en ze genoot ervan. Hierna haar kontje goed diep gelikt waarnaar ze op me lul ging zitten en haar goed anaal heb genomen. Ze genoot ervan als ik haar anaal nam en tegelijk haar lekkere voetjes aan likken was hmmm…

Lekkerste standje: haar optillen en anaal nemen staand. Vond ze geil

Ps: haar voetjes smaken lekker hehe
 
Ook deze week langsgegaan. Het was een zeer geile ervaring. Ik wilde graag anaal sex zd condoom en voetfetisj. In begin haar lekkere voeten helemaal afgelikt en ze genoot ervan. Hierna haar kontje goed diep gelikt waarnaar ze op me lul ging zitten en haar goed anaal heb genomen. Ze genoot ervan als ik haar anaal nam en tegelijk haar lekkere voetjes aan likken was hmmm…

Lekkerste standje: haar optillen en anaal nemen staand. Vond ze geil

Ps: haar voetjes smaken lekker hehe
@Koen112 dit is net dezelfde tekst/recensie als je bij Bo uit Oud-Turnhout plaatste?! Dit wordt een beetje ongeloofwaardig zo
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan