Recensie Lisa (D.Rep), Den Haag, Doubletstraat 10 k1 4,33 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1573
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iets voor 19 uur zag ik Lisa samen met Keila de straat inlopen waarna ze zoals altijd de deur bij pand 33 ingingen. Daarna kwam Lisa langs me heen richting haar werkplek. Ik zag haar lekkere achterwerk en kreeg wel trek in haar. De oranje verlichte beer kwam tevoorschijn en dan een tijd staan wachten in de buurt van haar raam. Toen het gordijn open ging en ik voor haar raam stond kon ik gelijk naar binnen. Je moet wel geluk hebben want ze kan best wat afspraken hebben bij aanvang en klanten die dan aan de overzijde staan met afspraak hebben dan voorrang.

De sex was weer geweldig. Wat staande lichaamsverkenning en op bed begon ze me wat af te trekken terwijl ik lekker aan haar zat. Vervolgens het condoom erom en pijpte ze mijn lul aangenaam hard. Neuken eerst in missio waarbij ze met haar mond zich aan mijn ene tepel vastzoog. Erg geil vind ik dit. Daarna doggy gedaan om tegen haar volle kont te stoten. Terug in de missio zoog ze zich weer vast aan mijn tepel en na flink wat stoten het condoom gevuld.

Toppertje die Lisa die altijd enthousiast meedoet tijdens de sex met prima service en altijd even vriendelijk en spraakzaam.
 
Lisa was er gisteren maar er was geen doorkomen aan. Haar gordijn bleef maar gesloten terwijl er af en toe mannen haar deur verlieten. Denk dat ze eerst haar vaste afspraken afwerkte om daarna wel voor een ieder beschikbaar te zijn maar daar kon ik niet meer op wachten aangezien ik maandag vroeg op moet.

Bij een volgend bezoek dus maar gelijk haar nummer vragen om niet steeds langdurig te moeten wachten.
 
Ik ben niet anders gewend van Lisa, het is zelden dat je haar ziet en dat de gordijnen open zijn. Ze is een bezig bijtje, en ze zorgt goed voor haar vaste klantjes.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan niet wachten tot Lisa weer terug is, haar inzet zo hebben maar weinig het.

Na binnenkomst gaat ze als een wervelwind tekeer en vaak zit hij bij de wastafel al diep (zc) in haar keel.

Daarna verplaatsen we naar het bed waar we verschillende strandjes doen, met tussendoor tongzoenen, pijpen en beffen.

Bij het weggaan een snoepje mee en even goed in de spiegel kijken of je kapsel de Lisa-tornado overleefd heeft.

Vaak hou ik het bij 50 euro, maar ik weet dat er voor meer geld heel veel meer mogelijk is bij deze toch echt wel sex verslaafde dame.
 
Had met Lisa een afspraak afgelopen week en gelukkig met nauwelijks vertraging was ik bij haar binnen. Ze gaf eerst aan in haar vertrouwde kamer te zitten maar daar aangekomen zat een andere dame dus ben toen maar verder doorgelopen en zag op 23 k2 de oranje verlichte beer. Man man man. Ik was horny en zij beweerde van ook. Volop tongzoenen en uitgebreid gebeft waarop ze hevig begon te schokken en uiteraard waar ik voor kom lekker neuken met haar in diverse standjes en uiteindelijk heerlijk klaargekomen. Ik had haar zeiknat gemaakt en na afloop wilde ze gelijk gaan douchen. Het was een voor mijn doen wilde sessie maar het was weer een poos geleden mijn laatste bezoek aan haar en ze heeft zo'n geweldig lichaam met heerlijke kont en tieten en probeer dan maar eens rustig te blijven. Toppertje.
 
Ja hoor staat er regelmatig alleen niet meer op 40k5, nwe kamernummer weet ik niet maar is kamer bij ingang passage (niet de grootste passage) makkelijk te herkennen aan het rode beertje die ze voor het raam heeft staan. is werkzaam in de avond.
 
Kan het kloppen dat Lisa nu op 10 of 12 staat, ik dacht dat ik haar een week of twee geleden daar zag staan, en ook een verlicht beertje op een stoel.
Als het haar is, dan is ze wel achteruit gegaan, ze ziet er een jaar of tien ouder uit en zag er vermoeid uit en ook een paar kilootjes meer. Het was vroeger wel een mooie meid om te zien, maar daar is nu weinig meer van over.
 
Dat klopt Ted, ze was inderdaad altijd wel stevig, maar niet dik. Ze was echt veranderd en vond het ook vreemd dat ze op 10 of 12 stond, tussen de Oostblokdames.
 
Dus het klopt wel dat ze op 10 of 12 staat.
Ik had haar al een tijdje niet gezien, maar het viel mij op, dat ze wel degelijk een stuk dikker was, dan dat ik gewend was van haar. Ik hoop niet dat ze het zelfde postuur als haar zus(je) gaat krijgen.
 
Ik was zondag in de straat en al vrij vroeg in de middag zag ik de beer op 10 k1 maar heb Lisa minstens 2 uur niet gezien. Gordijntjes heeft ze nu niet dus daarop fixeren gaat dus niet meer.
 
Eens in de zoveel tijd heb ik lekker zin om Lisa door te smeren.

Geen poespas gewoon lekker ongeremde sex.

Gister was ik in de straat en zag ik haar aankomen maar had geen tijd meer om te w8ten en d8 ik kom morgen wel (vandaag) dus.

Was er om 18.00 uur maar geen Lisa ! Mocht iemand haar spotten vanavond dan hoor ik het graag.

Bvd & gr,
 
Ik zag de oranje beer eind van de middag staan op 10 k1. Heb haar een poos niet gezien maar zag wel dat ze was aangekomen. Ze is zeker niet dik maar ik vind haar lichaam iets minder aantrekkelijk geworden maar zal haar zeker binnenkort met een bezoek vereren want haar service blijft altijd goed en ze doet ook zo lekker mee tijdens de seks waardoor ze me vaak tot een hoogtepunt brengt.
 
Misschien moet je vragen of de moderator het adres wil aanpassen, ik zag haar een aantal weken, ook op 10 staan met de beer op een barkruk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vroeger een jaar of vijf a zes best vaak bij haar langs bent geweest, destijds zat ze in de witte passage.
Maar ik vind haar de laatste tijd er slecht uitzien, een beetje afgeleefd en moe. Terwijl het vroeger een jong fruitig meisje was,
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lisa vanavond bezocht. Goed dat ik haar nummer heb want via what'sapp gaf ze aan hoelang het ging duren maar mijn geduld werd wel op de proef gesteld maar voor Lisa heb ik dat er graag voor over. Leuke spontane meid met een geweldig lichaam en beste kont. Ik gaf haar 50€ maar moest 10€ bijlappen want haar standaardtarief is 60€. Ze had haar nieuwe tariefsaanduiding al klaar maar moet dat nog aan het raam bevestigen. Gelijk een drankje aangeboden en dat kwam goed van pas want had best dorst.

Een half uur binnen geweest en prima seks gehad en heerlijk in missio klaargekomen. Ze zuigt lekker aan je tepels en doet lekker mee met de seks en toen ik een tempoversnelling invoerde werd ze helemaal gek en genoot. Uiteraard na afloop gepraat met haar over van alles en nog wat. Ze vond dat het lang geleden was dat ik haar bezocht had maar ben nu eenmaal niet meer zo vaak in Den Haag en Lisa is best lastig te bezoeken want ze heeft regelmatig klanten die lang met haar bezig zijn en ze is best regelmatig op vakantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan