Recensie Lisa, Nijmegen (voorheen Leeuwarden) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dinges

Vaste klant
116
13/12/21
198
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1550881-lisa#overview
Totale kosten (in euro)
€150,-
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje terug heb ik Lisa bezocht, ze ontving in Leeuwarden op dat moment. Ze heeft op kinky meerdere goede reviews, dus daarom besloten om met haar af te spreken. Afspraak gemaakt via Whatsapp, kreeg direct antwoord en kom vlak daarna langskomen.

Het is de dame van de foto's, alleen is ze wel wat voller in het echt. Na binnenkomst was ze eerst nog een paar minuten druk met haar telefoon bezig, waarbij ik wat ongemakkelijk in bed lag te wachten tot ze daarmee klaar was. Daarna begon ze met zoenen, en na een tijdje werkte ze al kussend de weg naar beneden om te beginnen aan de pijpbeurt.
Dit deed ze erg uitgebreid, heerlijk likken aan de ballen, en langzaam en langdurig pijpen. Ik kom niet gauw klaar van pijpen, maar ik moest me een aantal keer behoorlijk inhouden om niet te komen. Ik denk dat dit tussen de 20 en 30 minuten geduurd heeft.

Daarna was het tijd voor het neuken, en hierbij was ze erg afstandelijk. In de reviews op kinky worden woorden gebruikt als spontaan en lief, maar mijn ervaring was een beetje anders wat dat betreft. Maar dat kan ook aan mij liggen, ik ben ook maar een vreemd figuur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan