Recensie Lorena/Loreana Oekraïense Lovenjoy 4 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kodak1977

Newbie
21
30/08/21
13
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bezoekje gebracht aan (ik begreep) Lorena of Loreana, Oekraïense van eind 20. Gekozen voor 45 min. incl. tongen, likken, pzc en standjes. Ja wat zal ik ervan zeggen….. Een tegenvaller! Ze komt haar afspraken niet echt na. Het zoenen was oppervlakkig en dus niet echt tongen. Toen ik daarom vroeg begon ze snel te pijpen. Dit kan ze wel goed en doet ze zonder condoom. Na een paar minuten rubbertje erom en vroeg ze welk standje. Ik gaf aan dat ze eerst wel on top mocht. Serieus, ze wipte 3 keer op en neer en sprong weer van me af. Doggy moest ik haar maar pakken…. Eerst haar in doggy ff gelikt en geneukt. Vervolgens missio en ze wilde dat ik klaar ging komen. Ik zei dat we alle tijd hadden (was nog maar 15 min binnen). Dat verstond ze ineens niet meer en ging over in t Oekraïens/Russisch. Ze gaf aan dat ik moest komen en heeft t ongeïnteresseerd met haar handjes afgemaakt. Wat me ook opviel was dat ze aan t begin vd date, na betaling, een appje stuurde naar iemand. Diegene heeft zo'n 3 x gebeld en ze nam ook op. Waarschijnlijk om nog sneller van haar klant af te komen…. Wel een lekkerding maar ik trap er niet nog eens in.
 
Laatst bewerkt:
Herkenbaar verhaal. Ik ben ook eens bij haar geweest. Inderdaad van alles beloven aan de deur maar eenmaal binnen komt er niet veel van terecht. Ze liegt trouwens alles bij elkaar. Tegen mij zij ze dat ze uit Griekenland kwam. Uit Oekraïne komt ze ook niet, want dames uit Oekraïne mogen hier niet werken.
 
Een moderator van Hookers Wombraider (zelf Oosteuropees) kon na een paar woorden van een Oosteuropese dame zeggen waar ze vandaan kwam. In haar geval Rusland. Omdat hij haar taal sprak had hij nog een acceptabele ontmoeting met haar.
Maar Hookers, Wombraider ? Zo lang speelt dit probleem dus al. Een rasoplichtster al sinds jaren. Op Hookers stond ze al als TMM.

De leiding van Love en Joy weet het ook want het is daar wel eens gemeld.

Love en Joy is een 'no go area' want er zitten door de tijd heen meer van dit soort oplichtsters en ze doen er niets aan. Ook de betrouwbare dames lopen er om die reden weg. Bijv. naar Esperanza.

Verder wel goed van je Kodak om een recensie te schrijven over deze TMM en anderen te waarschuwen.
 
Laatst bewerkt:
Bezoekje gebracht aan (ik begreep) Lorena of Loreana, Oekraïense van eind 20. Gekozen voor 45 min. incl. tongen, likken, pzc en standjes. Ja wat zal ik ervan zeggen….. Een tegenvaller! Ze komt haar afspraken niet echt na. Het zoenen was oppervlakkig en dus niet echt tongen. Toen ik daarom vroeg begon ze snel te pijpen. Dit kan ze wel goed en doet ze zonder condoom. Na een paar minuten rubbertje erom en vroeg ze welk standje. Ik gaf aan dat ze eerst wel on top mocht. Serieus, ze wipte 3 keer op en neer en sprong weer van me af. Doggy moest ik haar maar pakken…. Eerst haar in doggy ff gelikt en geneukt. Vervolgens missio en ze wilde dat ik klaar ging komen. Ik zei dat we alle tijd hadden (was nog maar 15 min binnen). Dat verstond ze ineens niet meer en ging over in t Oekraïens/Russisch. Ze gaf aan dat ik moest komen en heeft t ongeïnteresseerd met haar handjes afgemaakt. Wat me ook opviel was dat ze aan t begin vd date, na betaling, een appje stuurde naar iemand. Diegene heeft zo'n 3 x gebeld en ze nam ook op. Waarschijnlijk om nog sneller van haar klant af te komen…. Wel een lekkerding maar ik trap er niet nog eens in.
Ongevver dezelfde ervaring met haar. Ik vind haar echt een knappe meid met mooi koppie en heerlijk lichaam.
Helaas sta je bij deze dame snel weer buiten. Als je langer wil moet je hier niet zijn. Het heeft geen zin om haar meer te betalen, want je staat net zo snel weer buiten.
Zonde dat ze er een hekel aan heeft, want als de service beter zou zijn geweest had ze zomaar mijn favoriet kunnen zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan