WHEM Lotte, Hoofddorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik herinner me dat het wel aan de prijs was, dat er niet méér werd geboden dan op kinky was aangegeven, dat ze toegaf dat het inderdaad niet goedkoop is, maar dat ze inderdaad heel erg mooi en knap is en vriendelijk en prettig in de omgang. Dus als je geen moeite hebt om 30 of 50 Euro meer te spenderen dan je zou verwachten, beleef je het met een wonderschoon Nederlandstalig popje. Ik ben nog steeds van plan er eens langs te gaan, maar dan niet voor een vriendinnetje-belevenis met enthousiaste knuffels.
 
Mogelijkheden zijn wel erg beperkt, geen beffen of pijpen zonder.
Dan hoeft het voor mij al niet meer eigenlijk.
Of misschien tegen meerprijs, de basisprijs ia al 200€, dus dat wordt ook niks.
 
Onlangs bij deze dame geweest. Ik kan bovenstaande berichten wel onderschrijven. Het is echt een mooie dame, type instagram popje.

Tarief is wel aan de hoge kant inderdaad, zeker voor de beperkte mogelijkheden. Maar dan lig je wel met een echt bloedmooie meid ik bed. Pzc was wel mogelijk, hier rekent ze €70 extra voor. Toch maar voor gekozen, was niet onaardig.

Voor mij echt jammer dat ze niet zoent, mocht ze dat gaan aanbieden zou een herhaling wellicht een optie zijn.

Ontvangstlocatie is overigens prima, gratis parkeren en appartement is modern en netjes. Voor en achteraf douchen ook geen probleem.
 
Heeft deze dame een paar jaar geleden niet in Den Haag/Scheveningen ontvangen? Want dan ben ik er een paar keer geweest en heb haar ook een keer thuis laten komen. Wat ik me er van herinner is dat ze alle gemaakte afspraken nakwam en de seks ook goed was. Hele mooie meid dat zeker.
 
Vandaag geweest bij Lotte. Foto's zijn echt en dame is prachtig. NL dame die erg vriendelijk was. Gekozen voor een vluggertje en ruim 20 min bezig geweest. Kom hier zeker terug. Prijs is wat aan de dure kant maar daarvoor krijg je wel een leuke mode poppetje
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan