Recensie Lotte/Maya, Nijmegen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ikbenperry

Stamgast
Forumpionier
251
02/07/21
120
14
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8141319-maya
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag op de gok langs gegaan bij Maya in Nijmegen. Ik had haar advertentie al vaker gezien, maar het lukte eerder niet om een afspraak te maken. Ondanks dat Maya oprecht een aardige dame is, is er voor mij 0,0% herhalingsgevaar.

Maya is heel druk, ik kreeg het vermoeden dat er mogelijk wat middelen genuttigd waren, want het oogde onnatuurlijk. Ze had iets met haar teen en daarom verontschuldigde ze zich dat ze haar sokken aan hield. Ik moest maar gelijk op bed gaan liggen, en ze probeerde gelijk een condoom om een slappe Perry te doen. Natuurlijk geen succes. Pijpen ging als een dolle zonder enig gevoel. En aftrekken ging nog wilder.
Ik wilde dan maar intiem, maar ze kon niet bovenop door een of andere lichamelijke klacht. Dan maar doggy. Het ging allemaal niet heel soepel, maar ik moest maar gewoon doorduwen, dan kwam het wel goed. (Haar eigen woorden). Ik merkte aan haar dat het pijn deed, dus met die gedachte bleef kleine Perry natuurlijk ook niet hard genoeg. Ik heb haar mij toen maar laten pijpen en al aftrekkend naar een hoogtepunt laten brengen, want ik wilde er eigenlijk maar snel wegwezen. Vooraf via whatsapp had ik nog grevraagd of ik kon klaarkomen op haar gezicht of in haar mond. Dat was allemaal geen probleem, maar terplekke kon dat niet 'voor dit geld'. Ik kreeg erg het idee dat ze er totaal geen plezier aan beleefde en dit (heel) misschien zelfs niet vrijwillig zou doen.
 
Heb dit jonge meisje ook voor paar weken geleden gedatet door de positieve reacties op kinky , afspraak was snel gemaakt via whatsapp . Deed een jong meisje de deur open met leuk koppie maar dat is het enigste positieve van de date , zij weet niet wat lekker trekken is of pijpen en laat staan het neuken . Ze deed er niks aan om je op te winden of heerlijk gevoel te geven , ik wandel al wat jaartjes maar zo slecht ben ik nog nooit gepijpt echt zo''n jong meisje die dit puur voor de geld doet en de seks en service kan haar verder niks boeien.
totaal niet voor herhaling vatbaar
grt GW22
 
Beetje kortzichtig ... Als je al heel wat jaartjes wandelt dan zou je toch ook kunnen weten dat - zoals Perry al aangaf - de kans groot is zij dit niet puur voor het geld doet en zo maar sprake kan zijn van dwang..
 
Beetje kortzichtig ... Als je al heel wat jaartjes wandelt dan zou je toch ook kunnen weten dat - zoals Perry al aangaf - de kans groot is zij dit niet puur voor het geld doet en zo maar sprake kan zijn van dwang..
Zeker weten kan je het nooit, maar ik kreeg bij mijn bezoekje aan Maya (jaartje geleden) totaal niet de indruk dat zij onder dwang dingen deed die ze niet zou willen doen. Het was een aardige jonge meid die echter geen gevoel had voor erotiek of sex. Dus ik begrijp GeileWillems opmerkingen wel.
 
Maarja daar is dit soort forums toch voor om mekaar op de hoogte te houden of het meisje goed of slecht is , en als het meisje slecht is wil per definitie niet zeggen dat ze onder dwang werkt, zo bekijk ik het tenminste niet.
grt GW22
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8141319-lotte
Totale kosten (in euro)
100
Nou, na lang twijfelen toch naar Lotte gegaan.

Eén Nederlandse dame die ontvangt en in de buurt zit. Daar moet ik wel een keer langs, ook al is het om het voor andere te ervaren.

Afspraak maken was makkelijk en ging snel. Moest naar een wijk in het westen van Nijmegen komen.

Werd lief begroet bij aankomst.
Op eerste gezicht ziet ze er verzorgt uit. Geen 22/23 meer zoals ze in de advertentie zegt, opgespoten lippen, donker haar en beetje mollig. En je kan ook wel zien dat ze zwanger is geweest. Grote borsten maar niet echt een kont.

vroeg of ik me even kon opfrissen. Dat was ook geen probleem. Daarna werd ik gevraagd om op bed te gaan liggen. Hier begon ze gelijk met de condoom om te doen en te pijpen. Dit was het hoogtepunt van het bezoek. Pijpen kan ze wel, wel met iets te veel overdreven geluid, maar dat heeft ook wel weer wat.

Maar ik kwam natuurlijk ook voor de seks. Dit was een zware tegenvaller. Na een halve minuut bovenop vroeg ze of we iets anders konden doen. Hier had ze geen conditie voor. Toen maar op haar rug. Ze leek er niet veel zin in te hebben lag er maar een beetje bij. Dit was niet waar ik voor gekomen was. Totaal geen interactie of wat dan ook. Voor en na de seks was het een hele leuke meid. Maar tijdens was het doodsaai.

Dit wordt geen 2de keer voor mij helaas.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan