Lovehotel Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
He he,

Aangezien er een aantal heren hier zijn die wel interesse hebben in mij, maar niet uren de auto in willen, lijkt lovehotel Eindhoven mij wel wat. België ligt ook zowat om de hoek.. dus erg praktisch!

Kent iemand die locatie? Is het wat?
Heeii Joke! Ik werk hier inmiddels al wat maandjes en vind het een super locatie! Zou wel even bellen van te voren voor een kamer te reserveren.

Je mag mij altijd een berichtje sturen als je iets wilt weten 🤗
 
Heeii Joke! Ik werk hier inmiddels al wat maandjes en vind het een super locatie! Zou wel even bellen van te voren voor een kamer te reserveren.

Je mag mij altijd een berichtje sturen als je iets wilt weten 🤗

Uiteraard zal ik van te voren mij even melden. Moet het zelf ook in plannen tenslotte... en iets vinden waar ik even tijdelijk kan maffen. Eindhoven ligt voor mij ook niet om de hoek tenslotte.
 
He he,

Aangezien er een aantal heren hier zijn die wel interesse hebben in mij, maar niet uren de auto in willen, lijkt lovehotel Eindhoven mij wel wat. België ligt ook zowat om de hoek.. dus erg praktisch!

Kent iemand die locatie? Is het wat?
In het verleden vaak geweest. Prima huis, privacy voor bezoeker goed omdat het in een redelijk rustige buurt ligt.
Fijne kamers, sommige met douche, anders mogelijkheid om in separate douche te douchen als daar behoefte aan is. Minstens één kamer met bad.
Aanrader dus en als @JokePrive daar een keer gaat ontvangen kom ik graag kennis maken met je 😘
Ook hier wat mij betreft een logeerkamer beschikbaar maar naast jouw bezwaren is hier ook een partner met een mening 😉 zal dus toch een hotel worden denk ik.
 
Toen het nog hofstraat87 was ben ik er een aantal keer geweest. Wat Getrouwd aangeeft kan ik beamen. Fijn huis, mooi verscholen inkom, kamers waren proper destijds.
@JokePrive wat moet ik in de gaten houden om te weten wanneer je deze kant op komt? Je site of plaats je in dit topic een aankondigin?
 
In het verleden vaak geweest. Prima huis, privacy voor bezoeker goed omdat het in een redelijk rustige buurt ligt.
Fijne kamers, sommige met douche, anders mogelijkheid om in separate douche te douchen als daar behoefte aan is. Minstens één kamer met bad.
Aanrader dus en als @JokePrive daar een keer gaat ontvangen kom ik graag kennis maken met je 😘
Ook hier wat mij betreft een logeerkamer beschikbaar maar naast jouw bezwaren is hier ook een partner met een mening 😉 zal dus toch een hotel worden denk ik.
Kan je daar gewoon parkeren in de straat?
 
Toen het nog hofstraat87 was ben ik er een aantal keer geweest. Wat Getrouwd aangeeft kan ik beamen. Fijn huis, mooi verscholen inkom, kamers waren proper destijds.
@JokePrive wat moet ik in de gaten houden om te weten wanneer je deze kant op komt? Je site of plaats je in dit topic een aankondigin?

Vermoedelijk zal het wel beide worden 😉
 
He he,

Aangezien er een aantal heren hier zijn die wel interesse hebben in mij, maar niet uren de auto in willen, lijkt lovehotel Eindhoven mij wel wat. België ligt ook zowat om de hoek.. dus erg praktisch!

Kent iemand die locatie? Is het wat?
Dat zou wel een leuke idee zijn Joke! Eindhoven is een gezellige stad waar ik soms langskom. 😇
 
He he,

Aangezien er een aantal heren hier zijn die wel interesse hebben in mij, maar niet uren de auto in willen, lijkt lovehotel Eindhoven mij wel wat. België ligt ook zowat om de hoek.. dus erg praktisch!

Kent iemand die locatie? Is het wat?
Een paar jaar geleden kwam ik daar vrij vaak. Tegenover het pand is een spoorlijn dus qua privacy voor bezoekers wel fijn. De voordeur is achter een heg, en rechts kun je via een gang ook het pand binnenkomen (als bezoekers dan). Bezoekers via de gang kunnen in een kleine ruimte voorgesteld worden aan de dames. Als je door de voordeur binnenkomt moet je eerst door een vrij grote ruimte (rechts bij binnenkomst) waar ook wel eens dames op de bank zitten.
De kamers zijn oke. Mijn voorkeur was altijd de kamer links bij de voordeur (met het bad).

Ik weet niet of er binnen veel veranderd is. Ik vond het wel een prettige locatie, ook qua parkeren.
 
Ligt direct aan het spoor dus geen gapende overburen als je binnenstapt. Overigens weinig last van de treinen als je binnen lekker bezig bent 😋

Er werd me daar lang geleden verteld dat er een station in de buurt zou komen. Leek me wel handig als treinreizende wandelaar . Je wilt nu toch niet te snel lopen en vooral ook fit en uitgrerust bij de Hofstraat aankomen. Nooit gekomen dat station.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan