Recensie Lucia, Casa Cherda, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
143
13/08/21
338
63
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/lucia/
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een voorrecht om Lucia hier als eerste te mogen recenseren! En dat zeg ik niet zomaar want ik voelde mij vanmiddag tijdens onze in alle opzichten geweldige blind date ook zonder overdrijven zeer bevoorrecht!

Wist me van het Hookers forum nog vaag te herinneren dat ik daar ooit hele positieve dingen over haar gelezen had dus hupsakee, mede geholpen door de aanlokkelijke en smakelijke fotoserie op de site, even met Casa Cherda gebeld voor een afspraak.
Eenmaal in de huiskamer gezeten kwam ze terwijl we naar elkaar lachten naar me toe en installeerde zich naast me op de bank. En dat goede gevoel van die prettige start behielden we zonder enige moeite gedurende de gehele date. Makkelijke communicatie, vriendelijke stem en uitstraling, een zeer appetijtelijke lieve frisse no nonsense dame, allebei er voor in om het elkaar enorm naar de zin te maken. Het ijs was dan ook snel gebroken en toen we heerlijk close kennisgemaakt en gezoend hadden in opperste staat van paraatheid naar de kamer waar we er ook geen gras over lieten groeien. Wat zalig om te ervaren dat we elkaar op een volkomen naturelle vanzelfsprekende wijze verwenden waarbij alles 'gewoon' klopte, letterlijk en figuurlijk. Zonder al het andere tekort te doen vond ik de 69 het absolute hoogtepunt van onze sessie, subliem! Het was dan ook niet verwonderlijk dat mijn fysieke hoogtepunt na al onze orale avonturen snel volgde in de eveneens genotvolle gedreven close cowgirl waarbij we natuurlijk lekker tongzoenden. En zoals het helemaal past bij een date van zeer hoge kwaliteit bleven we daarna nog even nagenieten en vozen, opfrissen en elkaar beloven elkaar zo snel mogelijk opnieuw te zien.

Lieve Lucia, wat heb ik enorm genoten van onze verrukkelijke date, alles was fantastisch met jou, hopelijk tot zeer snel, XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 
Ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst bij deze dame geweest en hoewel het in 1e instantie niet helemaal me type is ( val meer op jonger en slanker ) het er toch maar op gewaagd en hier zeker geen spijt van , na een gezellige babbel op de bank waarbij ze me flink opgeilde met haar naar boven gegaan , pijpen doet ze uitstekend en ze liet zich ook lekker beffen, daarna heb ik haar genomen in 2 standjes wat ook zeer goed beviel. Kortom ze is niet de jongste en ook niet de slankste maar een zeer goede ervaring met haar gehad
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Werkelijk na vele jaren had ik weer Casa Cherda bezocht.

Voor het eerst met Lucia kennis gemaakt. Ze bleek een leuke, vriendelijke meid te zijn wars van enige kapsones.

Een half uur met haar de kamer geboekt a 80 Euro. Het houdt in: NMC, PMC, (tong) zoenen, beffen en erotische massage. Voor 30 Euro extra had ik PZC erbij gedaan.

Zonder in details te treden kan ik zeggen dat ze het goed deed. Ze was enthousiast en toonde inzet.

Ze is zeker de moeite waard voor een herhaling bezoek !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/lucia/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag middag ook weer een afspraak gemaakt met lucia bij casa Cherda
toen ik binnenkwam zat ze al op me te wachten in de woonkamer en al snel zaten we al te zoenen en had ze me pik al gevonden onder me badjas
en duurde niet lang dat we naar boven gingen, we gingen naar de grote kamer met sm bed
eerst heerlijk lucia staand mogen mogen ontdekken en wat blijft het een pracht Vrouw
en eenmaal op bed heb ik laten pijpen zonder condoom en wat kan ze dat goed heerlijk zeg en deze vrouw heeft geen glijmiddel nodig ze wordt van zelf nat
en ik had zelfs natte hand

Het blijft een top vrouw tot snel weer als ze weer terug in nederland is. xxx
 
Gisteren weer eens naar Casa Cherda voor wat ontspanning. Het was druk in de gezellige huiskamer. Er was een uitgebreide keuze in dames waardoor het een feestje was om daar te zijn. Op basis van de recensies had ik ik de hoop dat Lucia beschikbaar zou zijn. Bij binnenkomst had ik het geluk dat ze aanwezig was en niet in gesprek met een andere wandelaar.

Meteen naast haar gaan zitten en na een kort gesprekje zaten we al snel te tongzoenen op de bank in de huiskamer en wist ze al snel onder mijn badjas de juiste snaar te raken. Hierdoor niet al te lang in de huiskamer gezeten maar meteen naar boven gegaan om daar verder te gaan,

Ik heb al redelijk wat dames bezocht maar Lucia is wat mij betreft de echte topper die de kunst van verleiding en het bespelen van een man perfect beheerst. Wat een top date heb ik met deze prachtige blonde verschijning gehad.

Na het wassen eerste heerlijk staand al tongzoend elkaars lichamen verkend waarna al snel ik heerlijk haar borsten en vrouwelijk deel kon met mijn tong mocht bewerken en Lucia het na enige tijd overnam om mijn deel vakkundig te bewerken.

Op bed met het spel verder gegaan waarbij we om en om heerlijk met de voorbereidende activiteiten bezig waren. Hierbij moedigde ze me zelfs aan om meerdere vingers te gebruiken en waarbij ze heerlijk leek te genieten.

Vervolgens in verschillende standjes naar een hoogtepunt toe gewerkt. Wat een topper is deze vrouw. Herhaling zeer groot
 
Gisteren weer eens naar Casa Cherda voor wat ontspanning. Het was druk in de gezellige huiskamer. Er was een uitgebreide keuze in dames waardoor het een feestje was om daar te zijn. Op basis van de recensies had ik ik de hoop dat Lucia beschikbaar zou zijn. Bij binnenkomst had ik het geluk dat ze aanwezig was en niet in gesprek met een andere wandelaar.

Meteen naast haar gaan zitten en na een kort gesprekje zaten we al snel te tongzoenen op de bank in de huiskamer en wist ze al snel onder mijn badjas de juiste snaar te raken. Hierdoor niet al te lang in de huiskamer gezeten maar meteen naar boven gegaan om daar verder te gaan,

Ik heb al redelijk wat dames bezocht maar Lucia is wat mij betreft de echte topper die de kunst van verleiding en het bespelen van een man perfect beheerst. Wat een top date heb ik met deze prachtige blonde verschijning gehad.

Na het wassen eerste heerlijk staand al tongzoend elkaars lichamen verkend waarna al snel ik heerlijk haar borsten en vrouwelijk deel kon met mijn tong mocht bewerken en Lucia het na enige tijd overnam om mijn deel vakkundig te bewerken.

Op bed met het spel verder gegaan waarbij we om en om heerlijk met de voorbereidende activiteiten bezig waren. Hierbij moedigde ze me zelfs aan om meerdere vingers te gebruiken en waarbij ze heerlijk leek te genieten.

Vervolgens in verschillende standjes naar een hoogtepunt toe gewerkt. Wat een topper is deze vrouw. Herhaling zeer groot
Dankjewel lieverd, ik vond het ook heel gezellig met je.


Hoop je snel weer te zien 😘
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/505195-lucia
Totale kosten (in euro)
186
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond bij Lucia geweest bij Casa Cherda. Het was mijn eerste bezoek in dit bordeel wat prima is bevallen. Het is een oud herenhuis waar ze in zitten. Geinig, dat deed me aan vroeger denken. De trappen en leuning etc; dat hadde wij ook. Ik was er iets voor 21.00 uur en stond pas tegen 22.20 weer buiten.

Eenmaal binnen werd op de gang Patricia voorgesteld. Ik had gebeld dat ik in haar of in Lucia interesse te zou hebben. Patricia is een mooie kleine donder maar zij pijpt niet zonder condoom. En dat was waar ik wel naar opzoek was; ik wilde een uurtje gedeepthroat worden. Al had ik ook wel mn twijfels bij haar of ze dat überhaupt wel zou kunnen/willen/doen.. Lucia zat op een afspraak te wachten. Nou; dan ga ik toch gewoon aan de bar zitten? Ik wacht wel. Ik nam een plekkie op de bank naast haar. Beetje kletsen. Haar afspraak kwam niet opdagen. Nou toen ze van mening was dat hij pech had werd dat mijn geluk. Ze kwam lekker dichtbij zitten. Meteen zoenen met tong. Best passioneel. Heerlijke vrouw. Na het betasten van her en der zijn we naar boven gegaan.

Eenmaal boven op de kamer ging ik op bed liggen en ze kwam heerlijk tussen mn benen mn jongeheer stijf zuigen. Fijn dat ze zonder condoom pijpt. Moest hier overigens 30 euro extra voor betalen. Maar dat was het mij waard. Nu had ik geen contant (je kan daar immers gewoon pinnen) maar dan kwam er BTW bij.. lol. Dus het werd 36 euro. Nouja. Prima. Drankje daarin tegen weer van het huis gekregen. Dat strepen we dan maar in gedachte tegen elkaar weg. Zodra er bij mij een condoom om gaat blijf ik niet meer hard. Ik heb dit nu meerdere malen ervaren. Eerder geen last van maar de laatste 3x DVP bezoek lukt dat niet. Te weinig gevoel denk ik. En bare wil ik niet. Niet dat de dames dat overigens aanbieden. Dat is een no-go, vanzelfsprekend in een bordeel.

Maar wat kan ze lekker pijpen zeg. Helemaal balsdeep met haar neus tegen mn buik. Had een echte goede DT nog niet eerder ervaren. Maar je voelt hem gewoon echt in d'r keel verdwijnen. Zalig. Na een poosje mocht ze even op haar rug gaan liggen. Ik had dat lekkere kutje op de fotos natuurlijk al gezien en daar wilde ik wel even aan likken. 2 vingers ook erbij erin. Heerlijk gebeft. Echt een lekkere natte poes. En strak ook! Heb haar lekker gelikt en ze genoot daar zichtbaar/hoorbaar van. Inmiddels was aan mijn kant de boel weer slapjes geworden en ging ze hem weer lekker stijf pijpen.

Maar dat kutje was zo lekker; dus ze mocht wel in de 69e positie komen zitten. Toen ook uitzicht op haar sterretje. Dat had ik verder niet besproken; maar die lik ik ook dacht ik. Van kut naar ster en weer terug. Dat vond ze lekker! stak zo nu en dan het puntje van mn tong erin. Op een bepaald moment drukte ze haar billen stevig naar achter zodat mijn tong er zo diep mogelijk in ging. En wat blijkt; anaal is ze ook fan van. Geen idee wat dat overigens extra zou kosten.

Uiteindelijk in positie 69 haar mond vol gespoten. Heerlijk. Ze spuugde het uit in een doekje wat ik helemaal prima vindt. Daarna was ik best gevoelig en toen ging ze met haar nagels lichtjes over mn lijf. Dat was gevoelig zeg! Lekker! Daarna heeft ze nog lekker tegen me aan gelegen en hebben we wat liggen kletsen. Ondertussen spelend met mijn jonge heer maar die gaf helaas niet meer thuis. Ook bekend voor mij uiteraard; na 1x is het echt wel bekeken haha.

Vervolgens beide gedoucht. Niet samen; daar was de douch echt te klein voor in deze kamer.
Voor de oplettende lezer; nee heb dus geen intiem gedaan. Ik kwam echt voor een uur DT en dat is uitstekend gelukt.
Voor alles 5 sterren; @Lucia. ; bedankt geilerd en tot een volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond bij Lucia geweest bij Casa Cherda. Het was mijn eerste bezoek in dit bordeel wat prima is bevallen. Het is een oud herenhuis waar ze in zitten. Geinig, dat deed me aan vroeger denken. De trappen en leuning etc; dat hadde wij ook. Ik was er iets voor 21.00 uur en stond pas tegen 22.20 weer buiten.

Eenmaal binnen werd op de gang Patricia voorgesteld. Ik had gebeld dat ik in haar of in Lucia interesse te zou hebben. Patricia is een mooie kleine donder maar zij pijpt niet zonder condoom. En dat was waar ik wel naar opzoek was; ik wilde een uurtje gedeepthroat worden. Al had ik ook wel mn twijfels bij haar of ze dat überhaupt wel zou kunnen/willen/doen.. Lucia zat op een afspraak te wachten. Nou; dan ga ik toch gewoon aan de bar zitten? Ik wacht wel. Ik nam een plekkie op de bank naast haar. Beetje kletsen. Haar afspraak kwam niet opdagen. Nou toen ze van mening was dat hij pech had werd dat mijn geluk. Ze kwam lekker dichtbij zitten. Meteen zoenen met tong. Best passioneel. Heerlijke vrouw. Na het betasten van her en der zijn we naar boven gegaan.

Eenmaal boven op de kamer ging ik op bed liggen en ze kwam heerlijk tussen mn benen mn jongeheer stijf zuigen. Fijn dat ze zonder condoom pijpt. Moest hier overigens 30 euro extra voor betalen. Maar dat was het mij waard. Nu had ik geen contant (je kan daar immers gewoon pinnen) maar dan kwam er BTW bij.. lol. Dus het werd 36 euro. Nouja. Prima. Drankje daarin tegen weer van het huis gekregen. Dat strepen we dan maar in gedachte tegen elkaar weg. Zodra er bij mij een condoom om gaat blijf ik niet meer hard. Ik heb dit nu meerdere malen ervaren. Eerder geen last van maar de laatste 3x DVP bezoek lukt dat niet. Te weinig gevoel denk ik. En bare wil ik niet. Niet dat de dames dat overigens aanbieden. Dat is een no-go, vanzelfsprekend in een bordeel.

Maar wat kan ze lekker pijpen zeg. Helemaal balsdeep met haar neus tegen mn buik. Had een echte goede DT nog niet eerder ervaren. Maar je voelt hem gewoon echt in d'r keel verdwijnen. Zalig. Na een poosje mocht ze even op haar rug gaan liggen. Ik had dat lekkere kutje op de fotos natuurlijk al gezien en daar wilde ik wel even aan likken. 2 vingers ook erbij erin. Heerlijk gebeft. Echt een lekkere natte poes. En strak ook! Heb haar lekker gelikt en ze genoot daar zichtbaar/hoorbaar van. Inmiddels was aan mijn kant de boel weer slapjes geworden en ging ze hem weer lekker stijf pijpen.

Maar dat kutje was zo lekker; dus ze mocht wel in de 69e positie komen zitten. Toen ook uitzicht op haar sterretje. Dat had ik verder niet besproken; maar die lik ik ook dacht ik. Van kut naar ster en weer terug. Dat vond ze lekker! stak zo nu en dan het puntje van mn tong erin. Op een bepaald moment drukte ze haar billen stevig naar achter zodat mijn tong er zo diep mogelijk in ging. En wat blijkt; anaal is ze ook fan van. Geen idee wat dat overigens extra zou kosten.

Uiteindelijk in positie 69 haar mond vol gespoten. Heerlijk. Ze spuugde het uit in een doekje wat ik helemaal prima vindt. Daarna was ik best gevoelig en toen ging ze met haar nagels lichtjes over mn lijf. Dat was gevoelig zeg! Lekker! Daarna heeft ze nog lekker tegen me aan gelegen en hebben we wat liggen kletsen. Ondertussen spelend met mijn jonge heer maar die gaf helaas niet meer thuis. Ook bekend voor mij uiteraard; na 1x is het echt wel bekeken haha.

Vervolgens beide gedoucht. Niet samen; daar was de douch echt te klein voor in deze kamer.
Voor de oplettende lezer; nee heb dus geen intiem gedaan. Ik kwam echt voor een uur DT en dat is uitstekend gelukt.
Voor alles 5 sterren; @Lucia. ; bedankt geilerd en tot een volgende keer.
Dankjewel lieverd, tot een volgende keer 😉💋
 
Terug
Bovenaan Onderaan