Recensie Lucia, Casa Lucia, Herk-de-Stad (vh Victoria Secret Garden/Casa Brugge) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Curious

Wandelaar
41
03/01/22
9
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-nieuw-lucia-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
110
Vandaag langs deze schoonheid geweest. Strak lichaam. Mooie billen. Mooie borsten.
Na de line-up voor haar gekozen. Vriendelijk en een mooi lichaam.
Samen naar boven waar ik me mocht uitkleden en een douche mocht nemen. Jammer genoeg kwam ze er niet bij want ze ging op een ander kamer douchen.
Hierna terug naar de kamer en ik mocht me op het grote bed leggen.
Ze kleedde haar uit en kwam langs me liggen. Ze begon me zachtjes te kussen en daarna kwam ze met haar borsten voor me hangen. Ik natuurlijk lekker haar tepels verwent. Die werden direct stijf en ze genoot er echt van.
Hierna gaat ze zachtjes met haar mond naar beneden en begon me zachtjes te pijpen. Nadat hij stijf was begon ze steeds gewilliger te pijpen. Ik had moeite om me in te houden. Gelukkig stopte ze op tijd en vroeg of ze vanboven op me mocht. Daar zeg ik geen neen tegen. Rubbertje errond en ze begon zachtjes te rijden. Eerst met haar benen langs mij. Ik voelde haar kutje zo nat worden. Ze veranderde van positie en begon steeds harder te stoten. Ik kon me niet meer inhouden en ben helaas genoeg na 25 minuten klaargekomen.
Hierna heb ik nog een zachte massage gekregen. Tot de wekker van haar telefoon ging. Ze kijkt niet op haar klok want ik mocht me nog op men gemak douchen en aankleden. Nog een beetje gepraat en afscheid genomen.
Een zeer positieve ervaring. Ik heb er al meerdere in dit huis gehad.
Prijs kwaliteit is daar zeer goed.

vant weekend bij cl geweest , ging voor camille , ik had mij op foto s gebaseerd
maar deze kwamen niet overeen met de dame die camille moest zijn
dan maar voor lucia gekozen
is niet de zelfde lucia van paar maanden terug , want die was ook in waasmunster bij ea
slanke dame , wel met siliconen , maar mooi om mee te spelen
met een zeer nou clitje
lekker proper die ik dan ook langdurig gebefd heb
een gewillige meid die van vele verschillende standjes houd
lekker voldaan naar huis gegaan
voor herhaling vatbaar

vant weekend bij cl geweest , ging voor camille , ik had mij op foto s gebaseerd
maar deze kwamen niet overeen met de dame die camille moest zijn
dan maar voor lucia gekozen
is niet de zelfde lucia van paar maanden terug , want die was ook in waasmunster bij ea
slanke dame , wel met siliconen , maar mooi om mee te spelen
met een zeer nou clitje
lekker proper die ik dan ook langdurig gebefd heb
een gewillige meid die van vele verschillende standjes houd
lekker voldaan naar huis gegaan
voor herhaling vatbaar
Is het dezelfde Lucia als degene die op de website staat? Die staat me anders wel aan.

ik begrijp er geen knijt meer van op website casa lucia worden nu foto s gebruikt van 2 verschillende lucia s , en bij ea in waasmunster hun website staat er 1 van de lucia s
ze kan maar op 1 plaats te gelijk haar benen open doen he
kijk zelf nu op redlights

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
175
Vorige week nog eens langs Casa Lucia gegaan en gekozen voor de zeer knappe en vriendelijke Lucia. Uiterlijk van foto's is klopt nagenoeg volledig in realiteit. Zeer vriendelijk, enkel kan ze alleen Spaans spreken. Veel praten is niet nodig en ze doet enorm haar best in alles!
Kussen, pijpen, seks. Het was allemaal zeer goed! Ook de klassieke massage achteraf deed ze goed.
Een grote aanrader in dit huis!

van de week ook bij lucia geweest ,nu klopte foto s wel
mooi dame ,goed voorspel , heeft graag dat je op haar borsten zuigt ,bied di gewillig aan , goede seks int algemeen
maar beffen en vingeren mocht niet
wat ik wel mis , kan er gewoonlijk zo van genieten

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/open-lamazonia-nieuw-aanwezig-lucia-1000-tot-20u30.html
Totale kosten (in euro)
120
Vandaag bezoekje gebracht aan de prachtige dame Lucia. Zuiders type, prachtig lange haren, fijn gezichtje en een modellenlichaam. Na het douchen begon ze sensueel te kussen, mijn gereedschap wat te bewerken zodat hij onmiddellijk in parate staat stond. Eens op bed beland haar uitgebreid gebeft tot ze schokkend klaarkwam en mijn hoofd klemde tussen haar billen. Na terug wat tongzoenen en strelen kreeg ik een fantastische blowjob (zc) waarbij ze ook de ballen zachtjes likte. Ze kwam bovenop mij liggen, borsten in mijn gezicht, kussen waardoor ik bloedheet werd. Condoompje erond, zij op mij en doordat ze mij zo bronstig had gemaakt schoot ik mijn zaad al na enkele minuten. Wat een dame, lief, mooi, lekkere sex,… zeker voor herhaling vatbaar. Is er nog tot zondag en komt pas terug in augustus. Enige nadeel is dat haar Engels heel beperkt is.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Eens langs Casa Lucia gepasseerd. Indruk van de locatie, kamers en bed zijn afgeleefd, enkel de badkamer is geupdate. Bed is zo een oud grootmoeders bed dat continue kraakt.

Nu over naar de dame. Lucia in het echt is magerder dan je van op de foto's zou afleiden. schat ze eerder begin de 30 ipv de geadverteerde 28j op de site. Hygiene niets op aan te merken, communicatie is lastig aangezien ze enkel spaanstalig is. sex was voor mij een onvoldoende. Zoenen en tongzoenen waren slecht, zonder gevoel. Pzc was ook onvoldoende, veel te zacht naar mijn goesting. Sex zelf voelde ook aan als een verplicht nummer, om de paar minuten spoorde ze me aan om van positie te wisselen. Ook geen fan van fake borsten (ook al zijn die van haar best wel goed gedaan). Al in all, alles voelde te veel aan als een verplicht nummertje zonder enig gevoel. Kwam een eerste keer klaar na 14minuten, mede ingegeven doordat ze continue wou wisselen van positie en dat nam mijn goesting ook weg. Als je na 10minuten al terug begint voor te stellen om een blowjob te geven, voelt dit eerder aan alsof de dame er vlug vanaf wil geraken. Nadat ik dus 1e klaar kwam ging ze even naar de badkamer om op te frissen. Ik had nog 30min tijd over, maar mijn goesting om nog zo een een 2e zieloze & zakelijke ronde te doen, was bij mij helemaal weg en ik ben gewoon vertrokken.

Wat een verschijning !!

Fotomateriaal was al zeer veel belovend (en wordt bevestigd bij het bezoek), maar bij de 'verschijning' live, wist ze mij nog meer te bekoren.
Hygiene top, maar service was iets te 'afgemeten' voor mij.

Ik had er (ook) wel niet zo'n klik mee, vandaar de quotering van 'gemiddeld'. Maar dit is natuurlijk zeer subjectief (en wellicht van beide zijden).

Ik heb al betere dates gehad in dit zeer goed gerunde huis. Maar heren laat u zeker niet afschrikken door mijn typwerk hier op deze site als deze dame u zou aanspreken.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://casa-brugge.com/lucia/
Totale kosten (in euro)
150
Omdat ik in Brugge was voor een andere afspraak wilde ik tegelijk ook mijn eerste bezoek aan Casa Brugge doen. Rond 10u gebeld om een afspraak te maken. Ik kreeg de dame des huizes aan de lijn en informeerde als Nuria aanwezig was. Jammer genoeg was mijn eerste voorkeur in verlof. Uiteindelijk voor Lucia gekozen voor 1 uur.
Bij aankomst een drankje aangeboden gekregen. Na afrekening kwam Lucia mij ophalen om naar boven te gaan. Fotos zijn 100% accuraat: what you see is what you get. Een donkerharige Spaanse beauty met donkere ogen en een gebronsde huid. Gladgeschoren, zijdezachte huid. Ze had het setje aan dat ze op de fotos ook aan heeft. Ze heeft enkele kleine onopvallende tattoos die op de fotos niet te zien zijn.
Op de kamer ontkleedt en daarna naar de badkamer voor een douche en een mondspoeling. Daarna kon de pret beginnen.

Kusjes op haar lekkere lichaam, haar borsten en haar mond. Beetje rollebollen in bed en wat tongzoenen. Ik was al aan het geilen in de douche dus ik stond al een tijdje hard. Even de handen van ons beiden elkaars intieme delen laten verkennen en dan ging ze over tot pijpen. Ik gleed soepel in haar mond. Ze pijpt lekker. Ze had gerust nog minutenlang mogen doordoen maar toen ze vroeg of ik wilde neuken, wilde ik dat te graag om nee te zeggen. Condoom erover, wat glijmiddel en ze kwam op mij zitten. Ze bereed mij waarbij ik haar kontje vasthield. Op en neer, op en neer... zalig zicht op die borsten en haar kutje dat gepenetreerd werd. Ze kon dat niet zo lang volhouden en daarna gingen we over naar missionaris. Tijdens het neuken keek ze recht in mijn ogen wat het een extra dimensie gaf. Daarna veranderd naar doggy waarbij ik geilde op het beeld in de spiegel. Van traag en zachtjes naar soms harder en tot aan mijn ballen erin. Ik kreeg er niet genoeg van om bij haar naar binnen te glijden. Ze gaf kleine kreuntjes tijdens het neuken "si, si". Ik wil elke dame waar ik langsga ook altijd eens likken. Het vingertje heeft ze liever niet erbij dus dan maar mijn best gedaan met tonggymnastiek alleen. Na het beffen hingen er aan mijn kin toch wat sapjes die ze met een doekje wegveegde. Geeindigd (licht) tongzoenend in missionaris waarbij de drang om haar onder te spuiten de bovenhand haalde. Condoom eraf en klaargekomen op haar lichaam. Omdat ze lekker is en het alweer te lang geleden was, was mijn eerste schot weer een afstandschot dat op haar gezicht en een beetje in haar haar terecht kwam. De rest eindigde tussen haar borsten en op haar buik, een echt cumshot.
Ze was eerst niet zo tevreden dat het op haar gezicht en haar was maar ik verontschuldigde mij oprecht. Het was niet de bedoeling op haar gezicht te mikken maar het zag er wel geil uit. Met de natte doekjes mijzelf opgekuist terwijl ze naar de badkamer ging om de sporen af te wassen. Daarna nog een douche genomen, terug aangekleed terwijl zij de kamer opruimde.
Bij het naar buiten gaan nog een zoen op de mond en toen was het plezier uurtje alweer gedaan.

Ze spreekt inderdaad weinig engels maar met lichaamstaal, een glimlach en humor, buenos dias, mucho gracias, ... ben ik al ver geraakt.
Het was een goede keuze en goede neukpartij. Door deze review te schrijven herbeleef ik alles en begin ik er weer op te geilen.
Ik ga zeker nog terug naar Casa Brugge. Vriendelijke ontvangst, mooie propere omgeving met een klasse uitstraling.
Ik zou Lucia ook nog eens willen bezoeken. Jammer genoeg moet ik met mijn beperkte tijd en mijn beperkt budget kiezen en zou ik volgende keer wel voor Nuria willen gaan. Mia staat mij ook aan. Met zoveel lekkers wil ik eigenlijk van alle snoepjes daar proeven...

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-lucia-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
90
Vandaag ook bij deze schoonheid geweest. Ze lachte vriendelijk in de line up in tegenstelling tot Alice. Tevens mag toch wel gezegd worden dat ze een perfect lijf heeft. Ik kon maar 30min nemen omdat ze een afspraak had na mij. Echt gesprekken voeren kan je er niet mee want ze verstaat maar beperkt Engels. Ze is wel vriendelijk en lacht heel lief. Na de verplichte douch kwam ze het bed op en begon met te kussen en haar tietjes te presenteren. Wat zijn die lekker. Niet te hard en perfect van vorm. Het pijpen zc was wat slap maar ze kijkt je wel aan tijdens het pijpen. De sex was heerlijk. Eerst on top en dan missio. Niet lang volghouden en serieus geknald. Ik ben wel geen 30 min binnen geweest maar toch +- 25 min.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lucia-engelachtige-schoonheid.html
Advertentie: dame van de foto's, tattou's zijn subtieler op foto. Zeker niet storend. Zeer knappe slanke dame. Echt fotomodel. Ik was zwaar onder de indruk.

Locatie: wisselt tussen privéhuizen, bij het schrijven van deze review zit ze in Victoria Secret Garden Meise.

Prijzen: 150 euro/uur, eigenlijk spotgoedkoop voor zo een vrouw.

Prestaties:
Vriendelijk, sympathiek,
Venezolaans, Spaanstalig en basis Engels,
Tongzoenen, blowjob, meerdere standjes. Gaat goed mee in alles. Heeft duidelijk veel ervaring.

Ik wandel al een kleine 20 jaar en ze zit in mijn top 5.
Dikke aanrader.
Als ze nog eens in de buurt is, of ik in de hare, ga ik zeker terug.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Ik heb ze bezocht in Meise. Mooi en rustige villa. Het meisje is achteraan in de 30 maar goed geconserveerd. Dikke siliconen borsten en spreekt eigenlijk enkel Spaans. Ik had voor een uur gekozen maar dit is mss wel te lang. Ze probeert je wel vlug te laten komen maar dat lukt natuurlijk enkel bij newbies dus heb ze wel wat laten werken. Ze heeft ook nog wel een redelijk deftige massage gegeven. Verwacht geen uur vuurwerk. Ze laat je 5 minuten wachten voor ze eraan komt, de douches, de massage, … Je moet ook wel bijbetalen voor tz en pzc. Ze is wel sympathiek en geen weggegooid geld maar nu ook niet een topper naar waar je terugkeert.

Vandaag bezoekje gebracht aan de prachtige dame Lucia. Zuiders type, prachtig lange haren, fijn gezichtje en een modellenlichaam. Na het douchen begon ze sensueel te kussen, mijn gereedschap wat te bewerken zodat hij onmiddellijk in parate staat stond. Eens op bed beland haar uitgebreid gebeft tot ze schokkend klaarkwam en mijn hoofd klemde tussen haar billen. Na terug wat tongzoenen en strelen kreeg ik een fantastische blowjob (zc) waarbij ze ook de ballen zachtjes likte. Ze kwam bovenop mij liggen, borsten in mijn gezicht, kussen waardoor ik bloedheet werd. Condoompje erond, zij op mij en doordat ze mij zo bronstig had gemaakt schoot ik mijn zaad al na enkele minuten. Wat een dame, lief, mooi, lekkere sex,… zeker voor herhaling vatbaar. Is er nog tot zondag en komt pas terug in augustus. Enige nadeel is dat haar Engels heel beperkt is.
Lucia is momenteel in casa lucia, tot vrijdag 16 Jan. , dan gaat ze weer voor een paar maanden terug naar het zuiden... is echt een topvrouwtje... ik zal een tip geven... reserveer haar voor 2 uurtjes en neem zeker een flesje rode wijn mee... liefst een reserva... want zij is dat waard...
Lucia, echt een toppertje

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-lucia-aanwezig.html
Totale kosten (in euro)
300
Beste wandelaars......

Vandaag een bezoekje gebracht aan de super knappe latina LUCIA, bij Casa-Lucia.....

Ik heb Lucia in het verleden al vaak bezocht op verschillende locaties.... en telkens als ze me ziet geeft ze mij een fantastische glimlach bij de ontmoeting.... vandaag was ze mooi in een zwart sexy setje, waardoor ze er heel geil uit zag....

Na de gebruikelijke zakelijke formaliteit zijn we naar boven gegaan ....

Aangekomen op de kamer hebben we een heel fijn gesprek gehad en had ze me een glaasje wijn aangeboden en hebben we over leuke onderwerpen gesproken.

Na het gebruikelijke sanitaire verplichte nummer, uiteindelijk met haar op bed beland, en starte ze met tongzoenen.... heel passioneel kuste ze mij, en teasde ze me door op mijn lippen te bijten... zachtjes...
Tijdens het zoenen streelde ik haar knopje heel zacht waardoor haar spleetje heel nat werd en kreunde ze heerlijk en maande mij aan om haar zachtjes te vingeren... ze genoot er enorm van waardoor ik na enkele minuten haar al een heerlijk orgasme had gegeven... tijdens het spelen met haar knopje was ze mijn liefdesstokje heerlijk aan het aftrekken met haar kleine handjes...
Haar 1 ste orgasme had ze al overleeft....😄

Na haar wat te laten bekomen, en we nog heerlijk aan het tongen waren, ben ik zachtjes langs haar stijve tegeltjes naar beneden gesnuffeld..... eenmaal gearriveerd heb in haar beentjes gespreid en het knopje nogmaals kompleet gek gemaakt.... ze werd weer heel geil en nadat ik haar likte en vingerde kwam ze weer heel lekker klaar.... schokkend van het orgasme kneep ze bijna mijn verstand uit mijn hoofd... whow.... ze vertelde me om even te rusten want ze ging het anders niet overleven....

Na het rust moment, heeft ze me heerlijk gepijpt en tijdens het pijpen keek ze me met haar mooie donkere ogen aan... haar techniek is fantastisch.... telkens ik op mijn punt kwam, maande ze me aan dat het hoofdgerecht nog geserveerd moest worden....en stopte ze even om mij gek te maken...

Ik kon het niet meer aan, en heb haar gewoon op haar rug gegooid en mijn sportjas aangetrokken en haar een stevige beurt gegeven... zalig... ze kreunde enorm en ik heb haar wederom van de wereld laten glijden waardoor ik enorm heerlijk mijn sportjasje besmeurde....

Na de prestatie nog even geknuffeld en onze tijd nog heel aangenaam afgerond...

Kort samen gevat, lucia is echt een prachtige latina met modellen looks... ze is heel sexy en doet haar werk heel goed... mede door het feit dat ik haar al 3 jaar ken, zorgt ze ervoor dat we altijd een geweldige tijd hebben....

Ze is echt een aanrader.... haar fotos zijn realiteit, en in real life is ze zelfs nog mooier... echt het beste wat ik ooit heb ontmoet in de sector...
Ik had me vergist in een vorige bericht over Lucia, ze is aanwezig tot vrijdag 23 januari, in herk de stad...

Dus... trek de wandelschoenen maar aan...🤣🤣🤣

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan