Recensie Lucia, Zutendaal (Voorheen Bilzen) 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een maandje geleden nog eens langs geweest bij deze schoonheid.
Service nog steeds even goed, maar haar poesje rook dit keer niet zo fris, jammer. Heb dus niet lang kunnen beffen en vingeren.
Wel gewoon lekker gezoend en geknuffeld. Daarna doggy en afgemaakt in missio.
Ook een leuk gesprek gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben gisteren bij Lucia geweest
Ze is 8 maanden weg geweest zij ze
Me zalig laten pijpen en in haar mondje klaargekomen. Hierna haar fris kutje gebeft en daarna gebeukt.
Lang moeten wachten maar het was de moeite waard
 
Vandaag even langs geweest. Afspraak maken was al niet gemakkelijk. Ze heeft een hoge dunk gekregen. De locatie waar ze nu zit heeft 0,0 privacy. Toen ik binnen ging viel ik omver van de muffe vieze geur. Haar kamer ligt net langs de straat waardoor er veel lawaai is. Ik heb bedankt en ben terug vertrokken. Toen ze nog in Bilzen werkte was ze veel vriendelijker en de locatie was veel verzorgder. Voor mij nooit meer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-lucia-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na lang wachten bij Lucia geraakt,afspraak maken was wat moeilijk omdat ik in het verleden ene keer had afgebeld. Ze vertrouwde het niet meer wat ik begrijp uiteindelijk toch een afspraak kunnen maken. Naar daar gereden en bij aankomst even gestuurd dat ik er was deed ze de deur open Hmmm wat een verschijning hele mooie dame😋
Eerst een massage gevraagd en die was heerlijk daarna haar tietjes lekker verwend en zo naar haar heerlijke strakke kutje🥵 haar lekker klaar gebefd en gevingerd.
Toen was het mijn beurt pzc och dat doet ze goed de balletjes werden ook niet vergeten toen vond ik dat het tijd was voor naar binnen te glijden eerst zij op mij lekker diep mogen stoten en toen in missionaris verder gegaan en dan naar doggy waar ik het rubbertje vol gespoten heb ze zei nog amai dat bleef wel duren 😄 alles terug lekker opgefrist en terug richting de deur voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er weer geweest (dacht eerder maar was toch pas in 2021) ; inderdaad wel aan de straatkant. Ze had het raam open om te luchten, dat is rumoerig, maar eenmaal dicht rustig.
Dacht eerst dat ze een andere dame was, veel groter, maar zo'n platformpumps aan. Scheelde een kop toen ze die uitdeed.
Recensie conform https://www.girlsreview.nl/threads/lucia-zutendaal-voorheen-bilzen.3117/post-97513
Alleen cup is inderdaad een kleine fake C en tongzoenen niet echt. Zoenen wel.
Was de eerste, dus douchen had ze net gedaan. Op het gemak 1.15 binnen geweest. Ze had geen haast. Gaat wel met de kerst terug naar familie.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, maar voor haar is het aan de voorkant.
Tegenwoordig kan je ook aan de zijkant voor haar. Ik ben er 2 weken geleden geweest en kon langs de zijkant binnen. Bij dat groene "veranda'tje". Toen ik vorige week bij Keyla was moest ik wel langs voor maar nog een deur rechts van de gebruikelijke "voordeur" zeg maar, dan moet je ook gelijk een trap omhoog. Ik denk dat dat die deur was waar een papier ophing altijd van dat daar een familie woonde dus gelieve niet aan te bellen. Dat deel hoort er nu ook bij en is het enige waarvoor je echt op de stoep aan de straat staat te wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan