Recensie Zoë, Houthalen-oost (voorheen Rillaar) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
516
30/06/21
838
34
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zoe-for-you-2.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame eens gaan uitproberen in Rillaar , ze blijft nog tot zondag en verkast dan naar een andere plaats ... waarschijnlijk naar Limburg zei ze.
Afspreken ging vlot met watsapp 80 euro voor 30 minuten ... ruime parking....
Bij aankomst op de parking krijg je het nummer van het huis . Ze laat weten dat je tegen de deur moet duwen .
Trap op en daar wacht een mooi meisje met mooie rondingen en super vriendelijk ook ... de foto's van haar advertentie kloppen met wat je te zien krijgt .
Vervolgens door een gangetje verder naar haar kamer en daar de financiele verplichten nagekomen.
Vooraleer men aan het spel kan beginnen vraagt ze om te douchen , alhoewel ik dat altijd thuis doe voor ik vertrek toch nog eens uit respect voor de dame opnieuw mijn wasje gedaan.
Ok , dan kan het beginnen , haar lekkere rondingen en mooi snuitje maakte me al lekker geil.
Ze begon eerst nog wat muziek te zoeken op haar Laptop want muziek tijdens het spel vond ze fijn en ondertussen kon ik haar al wat betasten .
No fingers inside pussy was de eerste vermelding die ik meekreeg , ok dan doen we dat niet .
Kussen doet ze ook wel maar niet vol maar soms durft ze haar tong toch wel gebruiken .
Pijpen kan ze lekker (zc) , en ze beroert ook wel graag je sterretje met haar vinger zonder extra .
Klaarkomen in de mond kan ook voor 20 euro extra .
Volgens mij zijn dat haar favoriete bezigheden .

Dan overgegaan naar sex ,condoompje om en in missio begonnen ,dat ging niet echt vlot , ze zei al snel auw ... ze heeft te veel gewerkt en haar pussy was wat gevoelig.
Ok ,dan overgeschakeld naar anaal (50 extra) dit was ook beetje geklungel , ze was een beetje bang voor haar pijn te doen vermoed ik, maar ze wilde wel proberen ( size big zei ze ... zou best kunnen maar volgens mij is mijn size normal :D ) uiteindelijk terug overgeschakeld naar gewoon sex.

Ik moest zeer voorzichtig zijn want het was een jaar geleden dat ze dit werk nog gedaan had en vandaar was alles nogal gevoelig .
Uiteindelijk jasje gevuld.

Het is een super vriendelijk meisje , geen klokkijkster en je kan er een GFE mee beleven en dit liet gelukkig de minpunten toch wel een beetje vergeten.

Voor herhaling vatbaar, denk het wel , want de vriendelijkheid en het gevoel dat het niet tegen haar zin was kan ik wel waarderen .

 
Wanneer je in je wandelperiode een aantal verschillende plaatsen bezocht hebt kan je meestal al een persoonlijke selectie beginnen maken wanneer hygiëne slecht ,goed , voldoende of uitmuntend is en die norm zal voor ieder persoon verschillend zijn .
Voor mij was dit dus voldoende, wat wil zeggen dat de dame netjes en verzorgt was ,geen onaangename geurtjes te bespeuren , ze vroeg of ik eerst wou douchen , maar de douche zelf vond ik niet proper om het zo te zeggen.
Zelf heb ik haar zichzelf niet zien opfrissen maar ze kan dit al gedaan hebben voor ik binnen kwam en wat weer voordeel geeft aan tijd die dan niet verspilt word.
Je merkt ook bv . dat er geen handdoek of iets dergelijks gebruikt word om op het bed te leggen dat vervangen wordt na elke klant .
Bij sommige dames zijn zulke dingen dus perfect en bij andere weer wat minder, wat menselijk en normaal is .
Best mogelijk dat het hier voor jou norm uitmuntend kan zijn .
Uitmuntend voor mij is dat de dame samen op voorhand mee een douche neemt en na het spel ook en dat er toch enige vorm van verversing is vandaar de voldoende bij deze dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zoe-latin-girl.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke date gehad met Zoë. Mooie natuurlijke borstjes met zeer elegante tepels. Lekker volle benen en billen.
Haar kutje was lekker fris en glad geschoren. Ze ontvangt in een nette villa op een grote kamer met mooie badkamer. Zelf straalt ze ook zuiderse klasse uit. Ik kon mij wel vinden in haar geile blik toen ze op het bed ging staan om even groot te zijn als mij. Haar zwart kanten lingerie bleef niet lang aan.
Ik draaide haar met haar rug naar mij toe en gebood haar voorover te buigen zodat ik haar billen al eens uit elkaar kon trekken en met wat erop spuwen gingen mijn vingers vlot binnen. Ze ging ervan door de knieën en daarop heb ik haar in doggy genomen. Ze deed heerlijk mee en ik duwde haar wat ruwer plat op haar buik op bed en hield haar armen op haar rug, nu vroeg ze om wat olie te gebruiken en legde haar vibrator onder haar buik. Ik mocht lekker duwen, maar toch lukte het niet om klaar te komen.
Dus draaide ik haar om en befte haar klaar. Stomme zet van mij, want ze kwam schokkend klaar, maar haar appetijt werd minder en ze vroeg wat tijd om 'lui' te bekomen. Ik denk wel dat het oprecht was. Na vijf minuten was het mijn beurt, ze pijpt diep en met veel speeksel, trekt ook lekker door en liet me in haar mond klaarkomen terwijl ze haar vibrator tegen mijn kruisje duwde en bleef nog wat nazabberen. Ze was heel transparant over haar prijs en extra's. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.
 
Ik ben hier ook al een paar keer geweest. Super vrouw, doet erg veel voor redelijke prijzen. Ook lichte SM. Ik ben bij haar nu denk ik 4 keer geweest en het is me nooit tegengevallen. Ze zit momenteel in het buitenland maar zodra ze terug is ga ik zeker nog eens langs.
 
Met zoe heb ik een tijd terug een geil uur gehad. Ze stond voor veel open. En heb met behulp van poppers mijn prostaat eens onder handen laten nemen. Hele nieuwe ervaring. Maar wel geil. Als ze terugkomt ga ik langs
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan