Recensie Sofia (Tough Ass), Zutendaal 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
123
15/07/21
81
33
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/expert-tongzoenen-en-pijpen-zonder-condoom-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sofia wisselt nogal eens van locatie de laatste tijd, is heel lang honkvast Zutendaal geweest maar de laatste weken wel vaker op reis geweest door België.
Lange vrouw (op haar highheels tenminste....) met een mooi figuur, niet te slank en net te dik. Mooie ogen, tieten dik oké. Zoent lekker en lang.
Wel een beetje stil, niet in voor een leuk gesprekje maar daar kom ik niet voor. Na de sex is ze wat gesprekkelijker, net of ze dat iets meer op d'r gemak is met het zo/zo Engels van haar. Het is prima te begrijpen maar het kost haar veel moeite zich correct uit te drukken.
Een date start met lekker knuffelen, zoenen, en na een tijdje start ze met pijpen. Ze gaat zó liggen dat je erbij kunt om haar terug te pijpen maar dat hoeft niet. Zodra ze geil genoeg is (vrij vlot) legt ze mij op mijn buik, neemt condoom en glijmiddel en begint mij lekker te neuken.
Ondertussen wordt er al eens van positie gewisseld, mijn favoriete positie (ik cowgirl/boy bovenop) is helaas niet haar favoriete standje. Ze doet het wel maar niet met veel plezier.
Een keer zat ze cowgirl op mij terwijl ik haar neukte en ze vroeg "you want my sperm". Dat wilde ik wel eens proberen en ze kwam prompt in mijn mond klaar. Leuk om eens meegemaakt te hebben.
Na de date is en blijft ze heel lief en heeft moeite met afscheid nemen.
 
Nu in Maasmechelen

Andere naam, andere locatie.
Ze is nog net zo geil als altijd, heerlijk uitgebreid zoenen en likken. Ze merkte me goed door, beetje te enthousiast aangezien ik het een halve dag later nog voel :)
Mooie en luxe locatie in een club te Maasmechelen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Vorige week bij haar geweest. Ze is knap en geil. Van zodra ik met haar op de kamer was. Begon ze me te kussen. De kleren vlogen op de grond. Ze begon me te pijpen. Daarna ik haar. We hebben het standje 69 gedaan. Na een poosje vroeg ze of ze me mocht neuken. Ik heb ja gezegd. Ze deed een condoom om en wat glijmiddel. Daarna nam ze me doggystyle. Ze kuste me ook. Wat ik lekker vond. We deden ook missionaris. Daarna mocht ik haar neuken. Ze deed een condoom om mijn lul en glijmiddel. Ze heeft cowgirl gedaan en doggystyle. Ze is heel geil. Een van de beste shemales. Na de vrijpartij zijn we in het bed blijven liggen en een babbeltje geslaan. Ze heeft inderdaad moeite met afscheid te nemen. Mij ziet er sowieso terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan