Recensie Lana, Zutendaal 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DeusEx

Wandelaar
29
12/11/22
15
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/247-lana-sexy-ondeugend-meisje-braziliaans-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame geweest. Haar Engels was niet echt geweldig, maar ik begreep het merendeels wat ze zei. Ik vroeg voor een lichte dominantie maar ze kon er niet aan uit... Dan maar gewone seks. Alhoewel ze adverteert met pijpen zonder condoom, kwam dit niet aan de orde.

De seks was OK, niet wauw niet slecht, gewoon OK. Op bepaalde momenten kon ik goed door beuken, maar dit was ook maar met momenten... Het merendeel was op een rustig tempo aan doen met de nodige glijmiddel waardoor het moeilijk werd een erectie aan te houden. Ze deed echter wel haar best om ervoor te zorgen dat ik hard bleef.

Ze liet zich graag beffen en met haar borsten spelen, zolang het maar zacht bleef. Haar kletsnat maken was dan ook geen probleem.

In het algemeen was het een OK date zonder herhalingsgevaar. Ze ontvangt op het gekend adres in Zutendaal.
 
Ze ontvangt op het gekend adres in Zutendaal.
Twee vragen
  1. Ik weet dat er hier geen exacte locatie mag gedeeld worden, maar heb geen flauw benul wat het gekend adres in Zutendaal is. Ik wil alleen weten of je haar echt in volle discretie kan bezoeken, ik werk in Lanaken, dus vlakbij, en heb wel enkele collega's die er wonen.:rolleyes:
  2. Heb je geprobeerd Frans met haar te spreken, want via recensie op Youppie heb ik begrepen dat ze twee jaar in Wallonië heeft gewerkt, ik kan me nog redelijk redden in 't Frans
 
Haha, ik had haar gecontacteerd. Wat een vreemde en agressieve vrouw. Ik was haar dingen aan vragen over haar service. Ze wou amper antwoorden. Ze wou gewoon zo snel mogelijk afspreken. Ik had zelfs gezien dat ze me gebeld had. Ik had niet opgenomen omdat ik niet bij mijn gsm was. Ze was dus boos en heeft al haar berichten naar mij verwijderd. Ik haar gevraagd waarom ze me belde en alle berichten heeft verwijderd. Zo weer in gesprek geraakt. Ik haar gevraagd of ze bepaalde service deed. Dat deed ze niet. Maar in plaats van gewoon te zeggen "neen", begon ze me beetje aan te vallen omdat ik achter die service vroeg. Ik reageerde dan met "Ok. Bedankt voor je antwoord.". Daarop zei ze: "Fock you !!!". Lol. Ik wist niet wat ik las. Ik heb haar toen maar geblokkeerd. Ik blijf ver weg van haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan