Recensie Lucia, Zutendaal (Voorheen Bilzen) 4,45 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
123
15/07/21
81
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-hot-latina-lucia-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdens het wachten op de waardeloze Ts johana met Lucia gepraat, daar werd ik enorm geil van. Na slechte ervaring buiten met haar gebeld en opnieuw naar binnen voor wél een leuke tijd.
Fijne vrouw, vermoed Antilliaanse, spreekt uitstekend Nederlands. Mooi figuur, leuke ogen, mooie mond.
In het uur deed ze leuke dingen met mij, erg fijn zo.

Ga ik zeker nog terug. Pijpen met condoom is wel beetje zonde.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lucia-2322/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een zeer leuke date met haar gehad. Toch fijn om gewoon in het Nederlands te kunnen communiceren !
Parkeren ervoor was zeer gemakkelijk.

Zoenen vond ik heel leuk met haar maar tongzoenen was heel voorzichtig.
Bij mij heeft ze wel een blowjob gegeven zonder condoom.
Intiem hebben we een aantal standjes gedaan.
Tussen de sessie hebben we wat zitten knuffelen, zoenen, schurend dansen op de reggaeton muziek, etc.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-latina-lucia-3.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij deze dame geweest. Was eens een leuke meevaller. Weliswaar Latina, maar viel 200% mee. https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-latina-lucia-3.html
Aan de telefoon meteen "Spreek je Nederlands" weliswaar latina roots maar spreekt Nederlands en maakt zelf de afspraken.
Minpuntje; bijna daar krijg je bericht of het half uur later kan. Grr, denk begint al goed, maar na kwartier mocht ik komen.
Mooi poppetje om te zien; foto's zijn echt. € 150 voor een uur, geen meerprijzen. lekker kussen, eerst lippenstift eraf. Lekker strak nog. Lekker rondje gemaakt.
Daarna nog beetje massage; was al met al 1.5 uur binnen. Douchen mogelijk na afloop. Ontvangt in bekend pand bij de kerk en bank. Is waarschijnlijk tot Kerst in Zutendaal.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-latina-lucia-3.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als het goed is mag het ook gezegd worden!
Een aantal weken geleden een afspraak gemaakt voor een vluggertje na m'n werk bij Lucia. (Ik heb deze site nu pas ontdekt, vandaar ben ik zo 'laat' met deze recensie.
Afgesproken om kwart voor middernacht. Ik stuurde haar dat ik het niet zou halen, kwartiertje later was geen probleem: doe maar rustig schat zei ze.
Ze ziet er jong fris en prachtig uit. Een schitterende zwarte parel. Ze spreekt ook zeer mooi en verzorgd Nederlands. Uit respect voor haar vroeg ik of ik me mocht douchen (had de hele dag gewerkt), dat mocht en telde niet mee bij de tijd. Ze was heel relaxed, niet gehaast, rustig en lief. Je kan er ook een leuk gesprek mee voeren.
We hebben lekker getongzoend, ze heeft me een beetje gepijpt (weet niet meer m of z c), ik heb haar lekker gebeft (heerlijk poesje). Daarna afgewerkt in missio en redelijk snel klaargekomen omdat ze me goed opgewarmd had en omdat ze zo lekker was.
30 minuten binnen geweest (10min douche + 20 min met elkaar) voor €50.
Ik kom misschien nog wel eens terug zei ik.
Als ze er overmorgen nog is ga ik weer, dan ben ik terug in de buurt. Heerlijke dame, geweldige ervaring echt een onontdekte parel. Zeker een aanrader. Foto's 100% echt, recent en accuraat.
 
Een aantal weken geleden een afspraak gemaakt voor een vluggertje na m'n werk bij Lucia. (Ik heb deze site nu pas ontdekt, vandaar ben ik zo 'laat' met deze recensie.
Afgesproken om kwart voor middernacht. Ik stuurde haar dat ik het niet zou halen, kwartiertje later was geen probleem: doe maar rustig schat zei ze.
Ze ziet er jong fris en prachtig uit. Een schitterende zwarte parel. Ze spreekt ook zeer mooi en verzorgd Nederlands. Uit respect voor haar vroeg ik of ik me mocht douchen (had de hele dag gewerkt), dat mocht en telde niet mee bij de tijd. Ze was heel relaxed, niet gehaast, rustig en lief. Je kan er ook een leuk gesprek mee voeren.
We hebben lekker getongzoend, ze heeft me een beetje gepijpt (weet niet meer m of z c), ik heb haar lekker gebeft (heerlijk poesje). Daarna afgewerkt in missio en redelijk snel klaargekomen omdat ze me goed opgewarmd had en omdat ze zo lekker was.
30 minuten binnen geweest (10min douche + 20 min met elkaar) voor €50.
Ik kom misschien nog wel eens terug zei ik.
Als ze er overmorgen nog is ga ik weer, dan ben ik terug in de buurt. Heerlijke dame, geweldige ervaring echt een onontdekte parel. Zeker een aanrader. Foto's 100% echt, recent en accuraat.
Ontvangt ze in centrum dicht bij de chinees in een appartement?
 
Vorige week bij deze dame geweest. Was eens een leuke meevaller. Weliswaar Latina, maar viel 200% mee. https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-latina-lucia-3.html
Aan de telefoon meteen "Spreek je Nederlands" weliswaar latina roots maar spreekt Nederlands en maakt zelf de afspraken.
Minpuntje; bijna daar krijg je bericht of het half uur later kan. Grr, denk begint al goed, maar na kwartier mocht ik komen.
Mooi poppetje om te zien; foto's zijn echt. € 150 voor een uur, geen meerprijzen. lekker kussen, eerst lippenstift eraf. Lekker strak nog. Lekker rondje gemaakt.
Daarna nog beetje massage; was al met al 1.5 uur binnen. Douchen mogelijk na afloop. Ontvangt in bekend pand bij de kerk en bank. Is waarschijnlijk tot Kerst in Zutendaal.
@Wallie64 wat fijn dat jij wel in haar mond mocht klaarkomen. Ik heb contact gehad met de dame maar ze zegt dat ze dit niet doet. Fout aangekruist of doe ze dit alleen bij vaste klanten?
 
@Wallie64 wat fijn dat jij wel in haar mond mocht klaarkomen. Ik heb contact gehad met de dame maar ze zegt dat ze dit niet doet. Fout aangekruist of doe ze dit alleen bij vaste klanten?
Is niet het enige, squirten stond er eerst ook op. Mij vertelde ze dat ze die advertientie niet zelf geplaatst heeft. Is wel een leuke dame, een van de betere.
 
Bén al een paar keer bij Lucia geweest.
Pijpt altijd zonder én ik mag altijd in haar mondje klaarkomen.
De locatie in Bilzen is wel niet ideaal voor mij omdat ik zelf ook van bilzen ben.
Het is wel een echt schatje
 
Nu ook trio met Eva.
Alleen de tekst van de ad rammelt. Lucia spreekt Nederlands en tekst lijkt door niet NL talig geschreven.
Maar als Eva beetje op Lucia lijkt; hemels.
 
Nu ook trio met Eva.
Alleen de tekst van de ad rammelt. Lucia spreekt Nederlands en tekst lijkt door niet NL talig geschreven.
Maar als Eva beetje op Lucia lijkt; hemels.
@Wallie64 , Lucia heeft mij een keer gezegd dat ze die ads niet zelf schrijft.
 
Ik heb met haar eens gestuurd voor af te spreken, komt verward over met antwoorden, heb haar dan maar genegeerd. vroeg prijzen en antwoord ze 100 euro . vraag ik er op voor hoe lang, zegt ze zo lang als je nodig hebt ..... :unsure: en dan stuurt ze direct, om hoe laat ben je hier :unsure: allemaal vreemd gestuur
 
Ik heb met haar eens gestuurd voor af te spreken, komt verward over met antwoorden, heb haar dan maar genegeerd. vroeg prijzen en antwoord ze 100 euro . vraag ik er op voor hoe lang, zegt ze zo lang als je nodig hebt ..... :unsure: en dan stuurt ze direct, om hoe laat ben je hier :unsure: allemaal vreemd gestuur
Is anders wel een van de betere, ik zou ze niet zomaar afschrijven. Ik stuur meestal gewoon ik kom om zo laat voor zo lang.
 
Is anders wel een van de betere, ik zou ze niet zomaar afschrijven. Ik stuur meestal gewoon ik kom om zo laat voor zo lang.
ik vroeg achter prijzen en ze gaf geen goed antwoord, ik dacht dat iemand anders stuurde.
Zei zoiets van

-Wat zijn de prijzen?
zij, 100
-voor hoelang is dit?
zij, om hoe laat komt je?
-is dit voor half uur of uur die 100?
zij, zolang je wilt tot gedaan is.
zij, over 30 minuten oke?
- 30 minuten voor 100? en voor uurje?
zij: over uur is ook goed

(daarna heb ik niet meer geantwoord)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gewoon even bellen. Mijn afspraak was op 30 sec geregeld. Heeft wel zwaar accent waardoor ik haar heel moeilijk verstond. Ze is half Cubaans half Dominicaans vertelde ze me.

Date was niet slecht. Bij het beffen en vingeren werd ze goed nat, en hij ging er gewoon zo zonder glijmiddel in. Na een tijdje neuken nam ze wel wat glijmiddel "oeh dikke piemel" riep ze :D

Achteraf nog wat gekletst. Haar troef is dat ze een heel positieve dame is met gevoel voor humor, ik ging goed gezind naar buiten, maar dat kwam eerder door haar karakter dan door de date an sich.

Voor herhaling vond ik ze net niet geil genoeg (maar de dames die dat wel zijn, zijn heel dun gezaaid) :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan