Recensie Luna, Den Haag, Doubletstraat 31 k6 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.038
20/08/21
1.485
30
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had al vaker naar haar gekeken, mooie donkere dame. Maar ja, behalve Perla op de Doublet niet de beste ervaringen met donkere dames. Bovendien zit ze in de witte passage wat ook geen goed teken is........maar ik kon het toch niet laten want ik vind haar zo mooi.
Luna blijkt een hele vriendelijke sympathieke dame, en ik heb best wel een beetje een klik haar.
De sex was nog niet geweldig. Ik heb 35 euro betaald en kreeg een standaard service. Het pijpen had een aantal goede momenten, maar is nog niet helemaal mijn smaak.
Ik denk dat ik nog een aantal keer terug ga om te kijken of dit wat kan worden, want ik vind het wel een leuk meisje. Zou zo maar kunnen dat ik een vaste klant van haar ga worden.
 
Laatst bewerkt:
Net nog een keer geweest..... Ja deze dame komt zeker op mijn lijst van vaste dames.
Vrolijk vriendelijk mooi.... Tjonge het viel mij nu ook op dat ze een echte negerinnenhuid heeft. En dan bedoel ik niet de kleur maar die speciale touch. Als je zo een huid aanraakt met een blinddoek op, weet je gewoon dat het een donkere dame is.
Doggy geeindigd afwisselend in de spiegel en naar de dame gekeken. Die heerlijke volle donkere billen in mijn handen... Supergeil om een blanke pik in zo een heerlijke donkere Hemel te zien verdwijnen.
Tjonge deze billen zijn concurrentie voor Kelly's billen
 
Luna vandaag bezocht,...... is vrijdag voor het laatst. Ze zit nu op nr 40 eerst of tweede kamer.....kijk maar naar dikke Latina billen :)
Ik wordt er wel een beetje verdrietig van..........al mijn favoriete Dominicanas zijn weg.......misschien volgende week Valeria maar weer eens proberen, is al heel lang geleden.....
 
Sinds maandag Weer terug.
Ik weet niet precies het nr iets van 37 of 39
Prachtige sprankelende ogen😍
Mooi gezicht, mooie lach, prachtige donkere Huid , volle Latina billen, vriendelijk....heerlijke meid....ik ben weer vaste klant.
Ik heb nu wel meer Latina liefdes dan uithoudingsvermogen....maar dat is een luxe probleem
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Volgens mij hebben we het hier over dezelfde Dominicaanse dame, maar vandaag stond ze in de witte passage 31 kamer4.

Zwarte krulletjes, betoverende lach, mooi gezicht, prachtig gevormde borsten maar wat haar unieke kwaliteit is, is haar gigantische culo.

Op bed even lekker liggen babbelen. Zoenen liet ze heel voorzichtig toe. Daarna pijpen, wat ik niet echt bijzonder vond, maar het doggy style neukwerk achter zo'n heerlijke grote Dominicaanse kont was toch echt hemels te noemen. Condoom moeiteloos volgeschoten tussen die fantastische rondingen.

Nog even samen lekker tegen elkaar aan op haar favoriete Dominicaanse artiest gedanst. Dat werden uiteindelijk 4 nummers, el niño had de tijd 😆

Prachtige donkere parel uit Quisqueya.😋😋😋
 
Met pijpen moet je aangeven hoe je het wilt.
In het begin pijpte ze hard en nu doet ze het hoe ik het lekker vind.
Misschien dus mijn fout dat jij het niet bijzonder vindt😜
Deze donkere Parel is er tot einde van de maand en neemt dan een hele lange vakantie. Zo eentje waardoor mannen gaan vragen of ze nog terugkomt. Ben ik persoonlijk niet zo blij mee. Maar ja...
Genet er dus van zolang het nog kan.
 
Of ze komt October of ze blijft ergens tot Maart heeft ze mij verteld.
Haar mollige blonde buurvrouw giert van het lachen als ik voorbij loop want die denkt dat ik het niet weet en dat ik tevergeefs naar Luna zoek. Maar ik loop daar natuurlijk ook voor kijken kijken niet kopen.
De dame van k8 vind ik misschien Wel de mooiste van de straat maar niet indrukwekkend in bed
 
@admin
gaat om dezelfde luna....volgens mij
inmiddels 31k4 maar blijft zwerven, eergisteren nog gezien
 
Terug
Bovenaan Onderaan