Recensie Luna en Laura, HOP, Kinrooi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Wandelaar
97
28/10/21
119
41
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2467204-laura-en-luna
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik meende een twee-urige afspraak te hebben gemaakt met de tweelingzussen Luna en Laura; daarvoor ging ik speciaal naar House of Pleasure in Ophoven. De vriendelijke heer die me ontving en koffie aanbood, wist dat ik de twee dames had geboekt, maar alleen Luna bleek aanwezig. Daarmee was in feite de meerwaarde van het bezoek eraf. Ik was immers gekomen voor een tweeling.

Omdat ik er nu toch was, ben ik een uur bij Luna gebleven, die ook niet goed leek te weten wat ze met de situatie aan moest. Een trio met een ander meisje deed het lieve, mooie, goedlachse meisje niet. Ik nam afscheid met het gevoel dat ik ook twee uur met twéé lieve, mooie, goedlachse meisjes had kunnen doorbrengen.

Luna kon het ook niet helpen. Ze deed haar best. Hopelijk komt er nog een gelegenheid. Er is een zeker herhalingsgevaar, maar alleen als het gaat om beide jongedames. Enfin, ik zal maar bedenken dat ik honderden euro's heb bespaard die ik anders aan Laura, aan het tweede uur en aan extra diensten zou hebben uitgegeven.

Op de pagina van Kinky staan verschillende foto's. Luna is steeds het linkse meisje, met bruinig haar en op haar heup een tatoeage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan