Recensie Luna, Mechelen, vh Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dumpster20

Wandelaar
28
18/08/22
23
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-2931
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame stond al een tijdje op mijn lijstje en toen ze vandaag weer beschikbaar was in Mechelen heb ik de stap dan maar eens gezet.
Op de fotos heeft ze een prachtig snoetje, maar ik vermoedde al dat ze niet echt slank is (de fotos zijn een beetje misleidend). Wel, dat is een understatement, maar ondanks haar maatje meer viel het bezoekje heel goed mee!
Afspraak vlot gemaakt via SMS, 1h voor 150€. SMSje bij aankomst en ze wijst je de weg.
betalen, even opfrissen (douche is ook mogelijk) intussen vlotte kennismaking (ze praat heel goed engels). Deze dame laat je echt op je gemak voelen, niks fake, niks waar je bij anderen al eens achterochtig van wordt. Precies of ik kende ze al lange tijd.
We leggen ons op bed, verkennen mekaars lichaam, knuffel hier kusjes daar. Wat teasen met de tong. Intussen is ze al volop met mn jongeheer en ballen aan het spelen (met glijmiddel). Ik mag haar vingeren, overal likken, met haar mooie (echte) borsten spelen. Het komt echt in de buurt van een GFE.
Plots begint ze me intens zc te pijpen, OMG dat doet ze heerlijk! Over naar 69, het beffen was iets minder naar mijn zin maar intussen bleef ze geweldig aan mn piemel zuigen.
Standje kiezen, ik ga voor missionaris. Ze blijft je de hele tijd aankijken met haar prachtige ogen en begint intussen met haar klitje te spelen. Geniéten! Ze had eerder ook laten weten dat anaal inclusief was, maar ik wilde eerst die boobies nog neuken. Een flinke dosis glijmiddel en hopla! Kort daarna kon ik het niet meer houden en was het kruid verschoten. Anaal zal voor een volgende keer zijn.
Nog een rugmassage achterna, maar toen die gedaan was bood ze aan dat ik kon douchen (frisse propere handdoek). Het uurtje was nog niet rond, ik had eigenlijk moeten vragen voor een tweede ronde maar ik was nog aan het nagenieten 😊
Kortom, ondanks haar maatje meer was dit een echte meevaller, kans op herhaling is groot

Update: nu met link naar haar profiel
 
Laatst bewerkt:
Deze dame stond al een tijdje op mijn lijstje en toen ze vandaag weer beschikbaar was in Mechelen heb ik de stap dan maar eens gezet.
Op de fotos heeft ze een prachtig snoetje, maar ik vermoedde al dat ze niet echt slank is (de fotos zijn een beetje misleidend). Wel, dat is een understatement, maar ondanks haar maatje meer viel het bezoekje heel goed mee!
Afspraak vlot gemaakt via SMS, 1h voor 150€. SMSje bij aankomst en ze wijst je de weg.
betalen, even opfrissen (douche is ook mogelijk) intussen vlotte kennismaking (ze praat heel goed engels). Deze dame laat je echt op je gemak voelen, niks fake, niks waar je bij anderen al eens achterochtig van wordt. Precies of ik kende ze al lange tijd.
We leggen ons op bed, verkennen mekaars lichaam, knuffel hier kusjes daar. Wat teasen met de tong. Intussen is ze al volop met mn jongeheer en ballen aan het spelen (met glijmiddel). Ik mag haar vingeren, overal likken, met haar mooie (echte) borsten spelen. Het komt echt in de buurt van een GFE.
Plots begint ze me intens zc te pijpen, OMG dat doet ze heerlijk! Over naar 69, het beffen was iets minder naar mijn zin maar intussen bleef ze geweldig aan mn piemel zuigen.
Standje kiezen, ik ga voor missionaris. Ze blijft je de hele tijd aankijken met haar prachtige ogen en begint intussen met haar klitje te spelen. Geniéten! Ze had eerder ook laten weten dat anaal inclusief was, maar ik wilde eerst die boobies nog neuken. Een flinke dosis glijmiddel en hopla! Kort daarna kon ik het niet meer houden en was het kruid verschoten. Anaal zal voor een volgende keer zijn.
Nog een rugmassage achterna, maar toen die gedaan was bood ze aan dat ik kon douchen (frisse propere handdoek). Het uurtje was nog niet rond, ik had eigenlijk moeten vragen voor een tweede ronde maar ik was nog aan het nagenieten 😊
Kortom, ondanks haar maatje meer was dit een echte meevaller, kans op herhaling is groot

Update: nu met link naar haar profiel
Wat was er niet zo goed bevallen bij het beffen ?
 
Eerder deze week nog eens een bezoekje gebracht aan deze fijne dame, en het is nog beter meegevallen dan de vorige keren.
Ditmaal ontving ze in een motel in Diest, maar ze wisselt heel vaak van locatie (Mol, Hasselt, Diest, Mechelen, Aarschot...)

We hebben steeds een fijne babbel vooraf, alles is zeer hygiënisch, douche is aanwezig.
Voor de pikante details, zie mijn eerdere recentie.

Voor mij blijft dit een toppertje. Verwacht geen super slanke bimbo, maar een gezellige, warme persoon die je heel goed op je gemak stelt en waar je fijne momenten mee kan beleven.
Om geen verrassingen te hebben: haar foto's zijn wellicht al wat ouder, ze is wat kilootjes bijgekomen.
Ze beweert dat dit het laatste jaar is dat ze deze job doet.

Ze verandert nogal vaak van naam maar haar profiel blijft wel hetzelfde.

https://www.redlights.be/profiel/nea-18
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-2931
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week bij haar langs geweest. Ze zit momenteel in Hasselt en heet nu Kalena. Maar adverteert dus ook soms als Nea. Disclaimer: ze lijkt in de verste verte niet meer op het meisje van de foto's. Als je dat verwacht, dan kan je beter niet gaan. Ze is zoals al eerder opgemerkt nu een stuk corpulenter (en ouder). Als je daarvan houdt, is ze zeker een aanrader.
Ze is heel vriendelijk en stelt je meteen op je gemak. Vlotte babbel in het Engels. Laat er na de financiële afhandeling geen gras over groeien. Meteen vol tongzoenen. Ze had ook al snel mijn jongeheer in haar mond (pzc) en gaat best stevig tekeer. Een tijdje 69 en dan (met condoom uiteraard) haar in verschillende standjes genomen. Ze werkt echt goed mee en ze kan best wat hebben. Geen gezeur van voorzichtig hier of daar. Nadien vroeg ze nog of ik een massage wou. Ondanks het feit dat het niet de vrouw was die ik verwacht had, best nog een goede ervaring. Ze haalt haar ads snel offline, dus als je ze opmerkt, best nummer opslaan. Ze reageert nadien nog wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan