Recensie Luna of Jade, Eindhoven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
350
15/09/21
138
51
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/6952439-luna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ze lijkt niet op de dame van de foto's, de hoog was hoog en ze had wel een mooi gezichtje. Daarom afspraak door laten gaan. Ze is niet slank zoals de foto's doen blijken. Eerder tegen mollig aan. Icm dat haar service slecht was, was het echt een matige date. Pzc en cim vooraf afgesproken, was opeens extra. Met tegenzin pijpte ze mij zonder condoom. Ze adverteert met erotische massage, maar dat kan ze helemaal niet. Heb kort van haar een rugmassage gehad. Het viel allemaal tegen. Ik had door haar gedrag er totaal geen zin meer in. Afmaken met cim was ook al niet mogelijk meer.

Verder browsend op kinky kwam ik een andere advertentie tegen. Eerder lijkt ze op Jade, zij ontvangt ook in Eindhoven. Of er werken twee dames op dit adres en heeft Jade de afspraak van Luna met mij overgenomen of Jade en Luna zijn de zelfde dame.
 
Laatst bewerkt:
FYI in Den Bosch nu. Onder een nieuwe naam ZOE.
Tegenwoordig is haar naam Zoe. Komen de fotos nu wel overeen met de daadwerkelijke vrouw? Zit zo erg te twijfelen om te gaan of niet

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan