Recensie Elza, Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

meelezer

Vaste klant
Forumpionier
145
01/07/21
202
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/3101641-elza
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Elza in Eindhoven geweest. Op zich een leuke vrouw. Ze wilde alleen een afspraak voor een quickie. Ik wilde langer, maar dacht dat dit in het kader van de kennismaking was. Dus toch maar een afspraak voor een vluggertje.
Pijpt als de beste, dat was echt lekker. Ze ging echter niet verder uit de kleren en hield haar corset aan.
De daad was op zich ok. Aanraken is echter een probleem. Blijkbaar zijn bijvoorbeeld haar tepels overgevoelig.

Kortom leuke meid, maar ik zoek meer dan alleen een snelle wip. Mij zie je niet meer terug bij haar.
 
een aantal jaren geleden 2 bezoekjes gebracht.
toen heb ik na lang praten toch langer kunnen afspreken.
was okay maar niet super vandaar dat ik er nooit meer geweest ben.
op hookers stonden destijds nog recensies van haar.
vond het wel een hele aardige dame die graag knuffelde.
 
Ik ben nu over een periode van 4 of 5 jaar een keer of 6 bij haar geweest. 5 jaar geleden kwam ze nog lekker op je gezicht zitten en kon je haar daarna keihard doggy nemen. De laatste paar keer ontwijkt ze dat en wil eigenlijk alleen maar pijpen. Dat is bij haar niet erg overigens. Ze kan het echt heel goed. Zo goed dat je als je even zin hebt je lekker af kan laten kluiven voor een paar tientjes en toch heel tevreden naar huis kan. Het is een hele aardige dame ook nog!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan