damestester
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Luna is 23 jaar, 1m66 en nu een week werkzaam hier. Ze heeft een erg knap gezicht, wel helaas lipfiller. Ze is erg slank en niet zo lang. Geblondeerd haar in een staart. Ze heeft een stak jurkje aan en ik ben al bang dat dit een lichaam verbergt dat zwanger is geweest en helaas - dit is wel een zeer gehavend lichaampje. Het vel rond haar buik is los en vol striae, maar ook haar tietjes zijn slap en ook met striae. Absoluut geen aantrekkelijk gezicht. Haar kontje is klein en ook daar is de huis was slap. Ze heeft mooie slanke benen en een vrij dikke kut.
Luna is vriendelijk en houdt wel van sex merk je. Ze pijpt erg goed, professioneel, ritmisch. M'n ballen worden ook goed gestreeld. Ze gaat erg lang door en het is genieten. Dan toch maar neuken, maar gelukkig voelt haar kutje toch verassend strak, erg fijn. Focusses op het mooie gezichtje. Ik mag haar goed diep en hard neuken. Uiteindelijk laat ik haar me nog een tijdje pijpen.
Goede service, knap koppie maar vreselijk lichaam. #1469
Luna is vriendelijk en houdt wel van sex merk je. Ze pijpt erg goed, professioneel, ritmisch. M'n ballen worden ook goed gestreeld. Ze gaat erg lang door en het is genieten. Dan toch maar neuken, maar gelukkig voelt haar kutje toch verassend strak, erg fijn. Focusses op het mooie gezichtje. Ik mag haar goed diep en hard neuken. Uiteindelijk laat ik haar me nog een tijdje pijpen.
Goede service, knap koppie maar vreselijk lichaam. #1469