Recensie Luna, Rubensexclusief, Diest (Voorheen Hasselt) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik hierop ook kan zegge is wat ik weet van mijn vaste dame.ik ga haar naam
Hier niet vernoemen want ik wil Luna in ere dragen ook al ken ik haar niet .Mede omdat ik graag bij dezelfde Dame blijf. Namelijk zij wast zich extra veel met intieme wasgel en gynaecologische spoeling wat bacterieen dood .wat eigenlijk heel erg hygiënisch is . Maar daarom gebruikt zij ook glijmiddel . Omdat water droog maakt . En waarschijnlijk is Luna ook heel erg proper . Luna , ik ken jou niet maar ik bedoel dit dus met mijn reactie heel erg positief. Ik denk dat jij ook een hele propere hygiënische meid bent!!!!
Dankjewel om hierop te reageren. Dat klopt ook bij mij, na elke date gebruik ik ook mijn intieme wasgel zodat het hygiënisch blijft zowel voor mij als de klanten.

Alleen moet ik eraan toevoegen dat ik inderdaad bij sommigen meer glijmiddel gebruik dan anderen en bij iedereen met een ander reden. Het is gewoon jammer om achteraf te horen dat dat niet aangenaam was terwijl ik me altijd probeer aan te passen aan mijn klanten hun wensen. Uiteindelijk is het ook niet goedkoop om bij een sekswerker te gaan, dus communicatie maakt het alleen maar beter.
 
Helemaal eens met haar ,ze zit op een goede locatie ( genoeg privacy) en ze is jong en beeld schoon.
Sex met haar is meer dan geweldig , pijpen met condoom is haar beslissing ,en dat waardeer ik dan ook.
Ze is dol op beffen, en een leuk presentje stel ze altijd op prijs
Tot snel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Vandaag bij Luna gepasseerd. Gewoon 1 woord voor haar: "Wauw", wat een vrouw!! Ze is echt mijn toppertje geworden. Van Gent, Antwerpen, Brussel en Leuven heeft zij wel de gouden oscar gewonnen. Ik ben er nu misschien wel over aan 't gaan, maar ze blijft in mijn hoofd spoken. Ik heb al vele bezoekjes in jaren gedaan, van soft tot extreme, maar zij laat jou zweven boven haar bed. Ik weet dat je dit leest, Luna. I'll be back. 😘😘
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tegenwoordig ben ik niet meer zo van de recensies schrijven, maar deze fantastische jongedame verdiend er zeker een.
Na een langere tijd niet echt gewandeld te hebben wegens een vaste dame waar ik naar toe ging tot deze stopte, weer de wandelschoenen aangedaan.
Na wat Hit & Miss de advertentie van Luna tegengekomen, na mijn eerste bezoek ook hier het draadje gevonden.

Inmiddels 2x bij Luna geweest en ik kan alleen maar de bovenstaande berichten beamen. Het is een zeer lieve jongedame die heel natuurlijk overkomt.
Rustig, niet gehaast en daardoor je helemaal laat ontspannen. Eerste bezoek kon ik niet klaarkomen (lag aan mij), desondanks ging ik tevreden weg.
Tweede bezoek wel kunnen climaxen en wederom een zeer ontspannende ervaring.

Ook hygiene en netheid is top, ze ontvangt op een nette schone locatie. Douchen voor en/of na is geen probleem.

Kortom een pareltje. Luna, blijf zoals je bent. En ik zal mijn best doen om je de volgende keer net wel over de top te krijgen. ;)
 
Ik heb enkele weken geleden een afspraak gemaakt. Die had ze enkele uren van tevoren geannuleerd omdat er politie zou staan op de plek waar ze ontvangt. Zou dat iets te maken kunnen hebben met haar langdurige afwezigheid?
 
Ik heb enkele weken geleden een afspraak gemaakt. Die had ze enkele uren van tevoren geannuleerd omdat er politie zou staan op de plek waar ze ontvangt. Zou dat iets te maken kunnen hebben met haar langdurige afwezigheid?
Daar stond toen inderdaad politie en iedereen werd onderzocht, inclusief de klanten waar de gegevens van werden bewaard. Mijn excuses dat ons afspraak niet is kunnen doorgaan.

Heb een onaangename ervaring ermee gehad, ook tegenover mijn klanten dat werden weggestuurd.

Daarbij had ik nood aan een pauze door persoonlijke redenen. Het zal niet meer lang duren tot mijn advertenties terug online komen. ☺️ Hopelijk missen jullie me zoals ik jullie heb gemist. 💕
 
Daar stond toen inderdaad politie en iedereen werd onderzocht, inclusief de klanten waar de gegevens van werden bewaard. Mijn excuses dat ons afspraak niet is kunnen doorgaan.

Heb een onaangename ervaring ermee gehad, ook tegenover mijn klanten dat werden weggestuurd.

Daarbij had ik nood aan een pauze door persoonlijke redenen. Het zal niet meer lang duren tot mijn advertenties terug online komen. ☺️ Hopelijk missen jullie me zoals ik jullie heb gemist. 💕

Geen probleem hoor, dat was ook buiten jouw wil om. We zien je ads wel terug verschijnen wanneer je er terug zin in hebt 🙂
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Luna heeft op haar profiel knappe foto's, maar in het echt is ze nog veel knapper. Ik was wat van de kaart en zenuwachtig toen ik ze zag. Met als gevolg dat mijn prestaties minder waren. Dit is natuurlijk haar fout niet.
ik vroeg achter facesitting, dit was hemels. Haar poesje proeft en ruikt zo lekker. Achteraf nog een massage gekregen, deze was ook goed. Daarna nog een leuke babbel.
Ik kan eigenlijk niet slechts over haar zeggen. Dit is mijn eerste review en dit komt misschien ongeloofwaardig over, maar dit was wat ik ervaarde.
Luna is enorm knap, heeft een zijdezachte huid, mooi haar, perfect gezicht, ze is grappig en intelligent. Als ik dan toch iets negatief moet zeggen: ik had gekozen voor een uur en ben er ook een uur binnen geweest, maar dit uur was veel te rap om. De tijd bij haar vliegt voorbij.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Luna geweest. Ze is een vriendelijke en knappe dame en je kan er een goed gesprek mee voeren. Ze is ook heel open in het gesprek, ietsbwat ik wel kan waarderen. Ik kreeg de optie aangboden om ervoor en erna te douche. Haar hygiene was ook goed.

Over de rest van de date heb ik eigenlijk niks toe te voeren het meeste is al eerder gezegd door anderen. Ze vraagt wat je lekker vind en doet ook actief mee. Het pijpen had wat dieper en harder gemogen maar dat heb ik toen ook niet aangegeven dus dat is meer mijn schuld.

Nadat ik klaar was dus weer mogen douche. Toen dacht ik dat ze een 2de ronde wilde doen maar de tijd was inderdaad bijna verstreken. Dus als je dit leest Luna sorry voor het natte bed😶😔.

Het is jammer dat ze zo ver uit de buurt van me zit en dat ze weinig beschikbaar is. Ze is echt een topper.
 
Vandaag bij Luna geweest. Ze is een vriendelijke en knappe dame en je kan er een goed gesprek mee voeren. Ze is ook heel open in het gesprek, ietsbwat ik wel kan waarderen. Ik kreeg de optie aangboden om ervoor en erna te douche. Haar hygiene was ook goed.

Over de rest van de date heb ik eigenlijk niks toe te voeren het meeste is al eerder gezegd door anderen. Ze vraagt wat je lekker vind en doet ook actief mee. Het pijpen had wat dieper en harder gemogen maar dat heb ik toen ook niet aangegeven dus dat is meer mijn schuld.

Nadat ik klaar was dus weer mogen douche. Toen dacht ik dat ze een 2de ronde wilde doen maar de tijd was inderdaad bijna verstreken. Dus als je dit leest Luna sorry voor het natte bed😶😔.

Het is jammer dat ze zo ver uit de buurt van me zit en dat ze weinig beschikbaar is. Ze is echt een topper.
Ik wil jou alvast bedanken voor jouw vriendelijke reactie.

Alleen heb ik er iets aan toe te voegen. Tijdens het pijpen duwde jij constant mijn hoofd zodat het dieper kon, waar ik jou al meteen had moeten stoppen en wegsturen. Dit is me nooit niet overkomen. Maar ik kan al wel zeggen dat je niet welkom bent en in het vervolg nooit een sekswerker haar hoofd moet duwen. Ze zal zelf aanvoelen hoe ver ze kan gaan.

Dat je dan ook nog is zonder af te drogen na het douchen het bed hebt nat gemaakt (om het zo te drogen) was ook al respectloos. Het bed was volledig nat nadien en er moest nog een klant komen. Je hebt nog veel manieren te leren.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/luna-3020/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
mijn ervaring kort en krachtig omschreven
- geweldig
- top
- super
- lief
- verschillende standjes
- behandel haar als een dame en ze behandeld jou als een heer!
- herhalngsvatbaar voor 100%
 
Ik wil jou alvast bedanken voor jouw vriendelijke reactie.

Alleen heb ik er iets aan toe te voegen. Tijdens het pijpen duwde jij constant mijn hoofd zodat het dieper kon, waar ik jou al meteen had moeten stoppen en wegsturen. Dit is me nooit niet overkomen. Maar ik kan al wel zeggen dat je niet welkom bent en in het vervolg nooit een sekswerker haar hoofd moet duwen. Ze zal zelf aanvoelen hoe ver ze kan gaan.

Dat je dan ook nog is zonder af te drogen na het douchen het bed hebt nat gemaakt (om het zo te drogen) was ook al respectloos. Het bed was volledig nat nadien en er moest nog een klant komen. Je hebt nog veel manieren te leren.

@NightRaZoR , Je krijgt zelfs tegen je kloten gelijk van een echte girlfriend.
Dit is 100% de girlfriend experience 👌🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan