Recensie Luna, Ukkel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
369
02/11/21
162
21
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.2dehands.be/u/luna/44683758/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgesproken met de dame die volgens haar een tantra massage aanbied van een uur.
Vlot afgesproken, gelijkvloers appartement die cosy en proper is. Ik vermoed dat ze latina is (vrij zeker van) heeft een mooi lichaam, ziet er algemeen best goed uit.
Zegt weinig, maar dat stoort me niet echt. Ze deed haar kleren uit maar de slip bleef helaas aan.
Een sensuele massage met wat tantrische invloeden ja, maar tantra is het niet (ook te kort dan één uur) maar dat verwachtte ik ook niet. Body to body heel zachtjes met de mooie borsten, deze zette ze op het einde wel meer in bij het afwerken met de hand. Ik mocht haar strelen, maar echt super erotisch werd het toch allemaal niet...bleef wat op mijn honger zitten.
De kater kwam achteraf, ik nam nog snel een douche en keek naar de tijd: van binnenkomen tot weer aangekleed was het exact 45 minuten...ik zei het haar ook dat ik dit niet kunnen vond, maar ze lachte gewoon eens. Eénmalig dus, niet slim.
Ze was blijkbaar ook verkouden liep paar keer weg om haar neus te gaan snuiten...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan