Recensie Lynn, Aalst 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DirtyOlman

Stamgast
Forumpionier
654
30/06/21
1.069
21
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/vlaamse-schone-met-magische-handen.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na twee jaar afwezigheid is Lynn terug op het gekende adres. Jammer genoeg momenteel enkel voor massage, dus zet ik de topic hier.
Het was een blij weerzien, en dat teasen, edgen, afremmen en zo is ze nog niet verleerd. Ik heb er van genoten.

Alleen hoop ik dat tegen een volgende bezoek de nieuwe meubels geleverd zijn (en we die weer uitgebreid mogen gebruiken).

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Minder service voor veel meer geld dus...Ooit eens bijgeweest was wel lief en niet slecht maar beetje te zelfzeker en had ze knapper verwacht, maar dat is persoonlijk.
 
Je ziet dat nog wel bij dames, ze verminderen hun aanbod, bvb van alles (intiem inclusief) naar enkel massage, maar zijn wel niet bereid om hun prijzen ook in verhouding te verminderen. En het is dan nog de vraag of die massage die er dan overblijft nog wel degelijk is want in een vorige periode was dat misschien enkel wat gewrijf ter opwarming of afronding. Ook wel wat hang naar geld zeker, zoals vaak in deze sector, hoe mooi je het ook wil verpakken. Ze kunnen zich dan uiteraard nog "High Class" noemen om de te hoge prijs te "verantwoorden" :rolleyes:

Ik beweer wel niet dat dit bij deze dame het geval zou zijn!
 
Helemaal mee eens Ronny. Sowieso haak ik meestal net op die dure woorden en zichzelf de hemel in prijzen. Evenals foto's van opengesperde pussy's als het over massage gaat😁 Eens ik er ben mogen ze meer wel mee verrassen😜 Beste is overenkomen massage met handafwerking en dan ter plaatse voelen dat het klikt en meer gebeurt dan er was afgesproken...
Maar ze komen schaars helaas deze dametjes 😒
 
Lynn geeft wel de beste massages die ik ooit gekregen heb. Ik heb ze echt gemist en ben blij dat ze weer terug is. Morgen proberen afspreken. Soms geraakte ik zelfs niet aan het intiem gedeelte wegens te goede massage :p.
Het is inderdaad niet de knapste, maar wel deftig genoeg en zeer sympathiek.
 
Heb vroeger ook bij deze dame geweest absoluut geen knappe een gewone dame die je buurvrouw zou kunnen zijn.
Ze was vriendelijk en haar pijpkunsten waren zeer goed daarom bleef ik er komen.
Nu enkel massage met handmatige happy end en 150 euro nee sorry dan zijn er veel adressen waar ik voor hetzelfde 80 euro betaal dus maw dan kan ik voor hetzelfde geld 2x Gaan en die zijn ook super vriendelijk.
Nee ze heeft het wat hoog in haar hoofd hopelijk heeft ze nog steeds veel klanten zoals vroeger maar ik pas.
 
Sinds ze enkel nog massage doet heb ik haar niet meer bezocht.
Haar advertentie is al een paar maand weg, en de website ook verdwenen zie ik.

Ik dacht dat @Ilaya in hetzelfde gebouw ontving; misschien aan haar eens vragen of ze meer weet, maar haar RL adv is ook offline.
 
Sinds ze enkel nog massage doet heb ik haar niet meer bezocht.
Haar advertentie is al een paar maand weg, en de website ook verdwenen zie ik.

Ik dacht dat @Ilaya in hetzelfde gebouw ontving; misschien aan haar eens vragen of ze meer weet, maar haar RL adv is ook offline.
Ze had het inderdaad over stoppen! Maar ik ontvang niet meer daar, en heb ook geen contact met haar, dus ik kan niet met zekerheid zeggen of ze nog actief is of niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan