Recensie Joy, Lille 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

grmbl73

Wandelaar
39
15/12/21
34
7
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/joyfull-massage.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
https://www.redlights.be/massage/joyfull-massage.html

Gisteren Joy bezocht in Lille, bleek deze dame nog te kennen van een ander adres maar ze is dus recent naar hier verhuisd.
Locatie dicht bij de autostrade, makkelijk parkeren. Volgens mij nagelnieuw apartement, superproper.

Genoten van een heerlijke massage met een blowjob als hoogtepunt. Ze is het nog niet verleerd en haar mondje was heerlijk. Ik kwam voor de blowjob en wist direct weer waarom.
Lekker lijf, lekkere borsten en een leuke dame. Mij ziet ze zeker terug.
 
https://www.redlights.be/massage/joyfull-massage.html

Gisteren Joy bezocht in Lille, bleek deze dame nog te kennen van een ander adres maar ze is dus recent naar hier verhuisd.
Locatie dicht bij de autostrade, makkelijk parkeren. Volgens mij nagelnieuw apartement, superproper.

Genoten van een heerlijke massage met een blowjob als hoogtepunt. Ze is het nog niet verleerd en haar mondje was heerlijk. Ik kwam voor de blowjob en wist direct weer waarom.
Lekker lijf, lekkere borsten en een leuke dame. Mij ziet ze zeker terug.
Duidelijk review, waarvoor dank!
Ze stond al op mijn lijstje via een ander topic over het oude adres, een eigen topic nu ze elders ontvangt was wel aangewezen. Dankzij duidelijke info schuift ze nu wel enkele plaatsjes hoger op dat lijstje. Haar foto`s zien er goed uit en massage + bj kan me wel verleiden...

Heb je gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot ondergronds parkeren (ik vermoed dat ze hiermee een staanplaats aanbiedt in het appartementsgebouw waar ze ontvangt) of vond je elders makkelijk parkeerplaats? Kwestie van te weten dit veiligheidshalve aan te vragen bij reservatie of niet.

Merk je iets van het feit dat ze rookt? Gebruikt ze geurloze olie en wast die goed af? Is er mogelijkheid tot douchen na? Kwestie van te weten hoe discreet we ons bezoekje kunnen houden bij thuiskomst...

Is haar massage ook B2B of enkel handen (en mondje ;))?

Hoop ondanks de grote afstand snel een afspraak te kunnen maken en een review volgt dan natuurlijk.

Thx!
 
Duidelijk review, waarvoor dank!
Ze stond al op mijn lijstje via een ander topic over het oude adres, een eigen topic nu ze elders ontvangt was wel aangewezen. Dankzij duidelijke info schuift ze nu wel enkele plaatsjes hoger op dat lijstje. Haar foto`s zien er goed uit en massage + bj kan me wel verleiden...

Heb je gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot ondergronds parkeren (ik vermoed dat ze hiermee een staanplaats aanbiedt in het appartementsgebouw waar ze ontvangt) of vond je elders makkelijk parkeerplaats? Kwestie van te weten dit veiligheidshalve aan te vragen bij reservatie of niet.

Merk je iets van het feit dat ze rookt? Gebruikt ze geurloze olie en wast die goed af? Is er mogelijkheid tot douchen na? Kwestie van te weten hoe discreet we ons bezoekje kunnen houden bij thuiskomst...

Is haar massage ook B2B of enkel handen (en mondje ;))?

Hoop ondanks de grote afstand snel een afspraak te kunnen maken en een review volgt dan natuurlijk.

Thx!
hoi, ik heb niet ondergrond geparkeerd, maar kan wel dacht ik.

ik denk dat ze vapete, heb er niks van gemerkt. Olie was geurloos en werd met natte handdoek verwijderd waarna je kan douchen. Vooraf trouwens ook ! Je komt er buiten zoals je binneging, geen geurtjes of dergelijke.

standaard zijn handjes maar mondje kan EN IS SUPER !
doe haar de groeten van me !!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/joyfull-massage.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bezocht en afspreken ging heel gemakkelijk. Ze deed de deur naakt open en ik vind dat ze mooie borsten heeft . De massage was aangenaam maar ik had wel de indruk dat ik lang op mijn buik heb gelegen dat werd wel gecompenseerd doordat ze regelmatig het begin van balzak en bilspleet werden geteast zodat hij eventjes wakker werd . Op mijn rug zag ik mijn jongen regelmatig verdwijnen tussen haar borsten. Ik ga zeker nog is terug.
Toch wel 1 opmerking dat ik niets te drinken aangeboden kreeg.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meid die zelf geniet van het geven van massages. Topper in haar vak. Wzt ze met haar mondje doet doen het er weinig na. Leuke propere douche en gezellige kamer. Vaste klant bij haar en dat heeft zen redenen🤪🤪
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net voor kerst ook langsgeweest. de recenties hierboven kan ik zeker beamen.

mooie en propere locatie.
fotos zijn zeker recent en kloppen 100%

gemakkelijk parkeren , en met de lift recht tot in haar appartement. zeer discreet.

ontvangst was aangenaam, en ze begeleid je rustig en lief naar de praktijkruimte.
Massage is lekker. regelmatig kreuntjes in je oor, lekker body-body en inderdaad stiekem je bilspleet en, ballen en penis teasen tijdens de massage.

nadien lekker afgewerkt met een zalige pijpbeurt.

geen intiem, daar is ze heel duidelijk in , (ook in de adv.) maar zeker niet gemist. Ze offreert wel prostaat massage. heb aangegeven dat het mag, als het tijdens het pijpen niet goed gaat..( was mijn eerste massage dus wat zenuwachtig)

herhalingsgevaar : heel groot, (ga deze week nog eens terug denk ik)
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had de massage zonder PZC genomen.
De locatie is top, de massage is goed, maar ze is wat afstandelijk.
Ik weet niet of er veel herhalingsgevaar is.
 
Net voor kerst ook langsgeweest. de recenties hierboven kan ik zeker beamen.

mooie en propere locatie.
fotos zijn zeker recent en kloppen 100%

gemakkelijk parkeren , en met de lift recht tot in haar appartement. zeer discreet.

ontvangst was aangenaam, en ze begeleid je rustig en lief naar de praktijkruimte.
Massage is lekker. regelmatig kreuntjes in je oor, lekker body-body en inderdaad stiekem je bilspleet en, ballen en penis teasen tijdens de massage.

nadien lekker afgewerkt met een zalige pijpbeurt.

geen intiem, daar is ze heel duidelijk in , (ook in de adv.) maar zeker niet gemist. Ze offreert wel prostaat massage. heb aangegeven dat het mag, als het tijdens het pijpen niet goed gaat..( was mijn eerste massage dus wat zenuwachtig)

herhalingsgevaar : heel groot, (ga deze week nog eens terug denk ik)
Het is pijpen zonder condoom. Mag je dan in haar mond klaarkomen? Ik veronderstel van niet maar je weet nooit.
 
Ik had de massage zonder PZC genomen.
De locatie is top, de massage is goed, maar ze is wat afstandelijk.
Ik weet niet of er veel herhalingsgevaar is.
Dan had ze mss een mindere dag...blijft een mens natuurlijk want ben er eergisteren voor de eerste keer geweest en heb daar niets van gemerkt.
Ze is vriendelijk en deed het met volledige overgave.
Was een Topervaring voor mijn eerste keer😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan