Recensie Sienna Segal, Lille 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

grmbl73

Wandelaar
39
15/12/21
34
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://sandrasterlingmassages.com/sienna-segal
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag gedate met deze dame. Fotos doen haar onrecht aan, vond ze in real life knapper en nice body. Ontvangt naast een hoofdweg in een normaal woonhuis, parkeren kan voor of naast het huis of iets verderop.
Vriendelijk ontvangen, gezellige lekker warme kamer met massagetafel en bed. Sienna geeft een duidelijke uitleg wat kan en wat niet kan, klopte perfect met haar profiel. Ik heb gekozen voor een all-in, uurtje, massage krijgen, massage geven, beffen, pijpen. Heel lieve en vooral eerlijke dame, doet wat ze zegt en dat doet ze goed. Ik ga zeker nogeens langs voor een heerlijke zachte massage.
 
Vanmiddag gedate met deze dame. Fotos doen haar onrecht aan, vond ze in real life knapper en nice body. Ontvangt naast een hoofdweg in een normaal woonhuis, parkeren kan voor of naast het huis of iets verderop.
Vriendelijk ontvangen, gezellige lekker warme kamer met massagetafel en bed. Sienna geeft een duidelijke uitleg wat kan en wat niet kan, klopte perfect met haar profiel. Ik heb gekozen voor een all-in, uurtje, massage krijgen, massage geven, beffen, pijpen. Heel lieve en vooral eerlijke dame, doet wat ze zegt en dat doet ze goed. Ik ga zeker nogeens langs voor een heerlijke zachte massage.
Is dit dan de aparte beurtrol massage want de all in is duurder
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan