Recensie Eve, Doornik 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
355
10/12/21
305
11
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vakantie tussen kerst en nieuwjaar laat me toe om veel dingen te kunnen doen thuis maar relaxeren is dan ook aangewezen :)
Ik kijk ook vaak op quartier-rouge.be want in Doornik zitten ook héél wat goeie adressen, zowel prive ontvangst als massage. En vooral bij massage is dit eigenlijk ongelofelijk want op een bepaald moment had je 4 topmasseuses in die stad!

Eve is één daarvan:

Toen ik vroeg naar ervaringen op youppie.net was haar vorige "werkgever" die reageerde met niets anders dan lof dus zat meteen goed. Eerste keer bij haar geweest in de zomer en gisteren opnieuw voor een deugddoende massage.

Ontvangt in een alleenstaand huis langs een hoofdbaan dus is perfect gelegen (hoewel in het donker quasi niet te vinden). Prachtig ingerichte kamer, dan eerst de douche in waarbij zij je ook komt vergezellen (en dat is in het franstalig gedeelte veelal de maatstaf). De massage gebeurd op een futon, en dit geniet echt wel mijn voorkeur want op sommige massagetafels kan je je niet volledig ontspannen met het risico dat een arm of een been ernaast valt. Bij aanvang neemt ze plaats aan je rechterzijde en gaat ze vervolgens elke cm van je lichaam aanraken. Ze doet dit met heel veel gevoel, lekkere hete olie en speelt goed in op de persoon die voor haar ligt.
Ik ben groot en slank gebouwd en ze weet, naast de erogene zones, perfect waar de andere "plezante" plekjes zitten op een lichaam 😍. Vervolgens gaat ze bovenop je plaatsnemen en overgaan tot een kleine body to body.
Daarna wordt je uitgenodigd om je te draaien en dan gaat het een versnelling hoger want visueel krijg je een fameus zicht op deze prachtige slanke vrouw met blonde lokken. Je bent ook omgeven door spiegels dus je kan haar bekijken vanuit verschillende hoeken. Wat dan volgt is (wat voor mij betreft) quasi de perfectie; eerst wat warme olie die sensueel wordt uitgewreven en ze laat respectvolle aanrakingen toe. Dan zwaait ze haar been over je heen waarbij je wordt uitgenodigd om haar voeten, benen en perfecte billen te masseren. Dit terwijl zij met haar middenlichaam je jonge heer verwent. Het zien van haar prachtige billen en vagina die kronkelen over je lichaam 🤤 dat is eigenlijk voor mij hét hoogtepunt. Vervolgens zal ze zich draaien en heel dicht bij je gezicht komen, de waarde van het oog in oog contact leer je hier snel kennen. En als afsluiter zal ze je jonge heer masseren naar een explosief hoogtepunt. En niet onbelangrijk; door het gebruik van verschillende technieken! Want sommige kennen maar één techniek.

Je mag dan bekomen in de kamer en naar eigen tempo een douche nemen. Eens je terug aangekleed bent kan je wat keuvelen met haar en iets drinken, een voordeel want ze moet dus tijd laten tussen klanten gezien de covid situatie.

Kortom een PAREL van een vrouw.
en ter info; de andere toppers in Doornik (volgens haar andere klanten) zijn Estelle en Manon
 
Laatst bewerkt:
En toch belangrijk om weten voor die niet frequente massagebezoekers: intiem of extra's zijn hier niet mogelijk. Respectvol aanraken kan, maar niets meer! Eve gaf aan mij geen specifieke uitleg maar dat kwam omdat ik haar vertelde dat ik al jaren massage ervaring heb, maar nieuwelingen zullen wel meer uitleg krijgen om misverstanden te voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Neen - maar belangrijker; ze is al een tijdje verdwenen van het toneel. Ze heeft me ooit verteld dat ze opzoek wou gaan naar een groter huis in Doornik zodat er nog iemand bij haar zou kunnen werken.
Ik hoop dat ze iets heeft kunnen vinden heeft en nu gewoon bezig is met de inrichting van het huis want haar advertenties zijn al een tijdje niet meer online.
Op het franstalig forum is het gemis héél groot.
 
Vandaag heeft Eve me een berichtje gestuurd; ze heeft serieuze gezondheidsproblemen gekend en is nu aan de beterhand. Ze denkt erom binnenkort opnieuw massages te geven. Dus twee keer onverwacht goed nieuws ontvangen vandaag, dat deed deugd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan