Recensie Melissa, Lille 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
78
27/08/23
93
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/10u-tot-15u.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Via tweedehands iets op de kop kunnen tikken in het voor mij verre Kasterlee. Besloten om mijn ritje te combineren met een dvp bezoekje. Uiteindelijk bij Melissa terechtgekomen. Een dame die ik begin 2020 al eens had bezocht in Duffel, maar ze woont nu in Gierle (deelgemeente van Lille).


Gezien de dagelijkse files op de ring van Antwerpen iets na de ochtendspits vertrokken. Na het ophalen van mijn item Melissa gebeld, de dagen dat ze ontvangt is ze altijd telefonisch bereikbaar. Langer dan een uurtje doet ze helaas niet.

Na een verfrissende wandeling in het mooie Kasterlee richting Lille gereden waar Melissa discreet ontvangt.

De foto's op RL kloppen, maar er zijn toch heel wat kilootjes bijgekomen. Ze kende me na al die tijd nog en na een verfrissing zijn we snel aan de daad begonnnen. Melissa houdt van tongzoenen en knuffelen en dat doet ze met de nodige overgave. Pijpen was wat minder, al vind ik dat weinig dames de kunst van het pijpen goed beheersen.

Na een korte pijpbeurt heb ik mn keiharde lul tussen haar natuurlijke tieten gestoken en die zat er heerlijk tussen, na een tiental minuten moest ik toch stoppen, want ik ging bijna spuiten. Dan heb ik haar gladde kut lekker gebeft en ze heeft een heerlijke frisse gladde kut. Na een heerlijk befbeurtje heb ik mn lul in haar natte gladde kut gestoken. In iedere positie kletsten mn ballen lekker tegen haar. Melissa heeft een serieuze kont en dikke billen. Uiteindelijk in doggy mn enorme lading sperma in haar kut gespoten. Na mn orgasme nog wat enkele minuten nagenoten met mn lul in haar volgespoten kut waar mn klodden sperma lekker uitdropen.

Melissa is een hele lieve en verzorgde dame. Mss iets passief, maar toch erg genoten en met een geledigde zak huiswaarts gekeerd.
 
Er staan geen mogelijkheden vermeld op haar profiel ? Voor een kontfetisjist als ik niet echt een cadeau want een date valt of staat bij de anale daad. Wel goed dat ik nog nét binnen haar leeftijdscategorie val.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan