Recensie Maartje/Chantal, Eindhoven (Alphen aan den Rijn) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kurdy

Wandelaar
40
27/08/23
52
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2559273-maartje
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorig jaar ben ik begonnen met wandelen en na een aantal teleurstellende dates maar eens Lovehotel Eindhoven binnengewandeld. Zenuwachtig maakte ik een keuze uit de dames die mij werden voorgesteld. Ik durfde op één of andere manier niet voor de knapste dame te gaan en dus koos ik voor een andere dame. Maar deze dame bleek op een andere afspraak te wachten, waardoor ik alsnog voor deze mooie dame heb gekozen, achteraf alsof het zo bestemd was!. Vol spanning werd ik begeleid naar een mooie kamer. De dame stelde mij gerust en het daaropvolgende half uur belande ik in het paradijs.

Omdat ik voor mijzelf had bedacht dat ik in 2023 ging onderzoeken of dat wandelen wel iets voor mij was, heb ik na deze date meerdere dames bezocht. Maar al die dates daarna bleef deze ene dame in mijn hoofd hangen. Na een zoektocht heb ik deze dame teruggevonden: Maartje! Sindsdien pak ik elke gelegenheid die ik krijg om haar discreet te bezoeken.

Maartje is puur natuur zonder opsmuk en 100% Nederlandse. Ze geeft je vanaf het eerste moment GFE. Is altijd positief en vrolijk. Je kan er een goed gesprek mee voeren en houd er zelf ook wel van om gemasseerd te worden. Altijd fris en fruitig. Uurtje is zo om met haar. Ze is duidelijk wat wel en niet kan. Ze is niet van het snel afwerken. Iedere keer als ik weer een mooie dame tegenkom op Kinky en overweeg om eens anders te gaan eten, denk ik waarom… ik heb Maartje toch! Ik heb zoveel vertrouwen in haar dat ik bij wijze van spreken haar mijn pincode zou geven. (doe ik natuurlijk niet want ik zou niet weten waarom ik dat zou doen)

En dan de sappigste details uit mijn vele bezoeken aan haar: ik hou zelf erg van vingeren en beffen, het is heerlijk als ze met haar kutje bovenop je gezicht gaat zitten, ik neem graag de tijd om haar frisse poesje klaar te likken. PMC is voor mij geen probleem, want als ze het zonder zou doen zou ik binnen 2 tellen klaarkomen, zo lekker pijpt ze. Één keer een bezoekje afgemaakt met een trekbeurt die het Guiness Book of Records zou moeten komen zo hard en ver laat ze je spuiten. Wat vele heren hier op het forum afschuwelijk vinden omdat ze beweren niks te voelen, een kloddertje glijmiddel zal vooraf het intieme gedeelte er even tussen gesmeerd worden. Mijn ervaring met Maartje is dat we elkaar echt wel voelen als we beiden klaarkomen. Dan ook nog niet te vergeten de dirty talk die uit dit lieve meisje komt!

Maartje is een pareltje. Ik probeer mijzelf aan te praten dat ze voor mij geen obsessie is, maar ik denk wel erg veel aan haar en wat ik met haar wil doen. In ieder geval ga ik door met mijn bezoekjes aan deze prachtige dame. Ik heb mijn volgende afspraak al weer staan!
 
Niks mis mee… laten we zeggen dat ze identieke zusjes heeft. Chantal is net zo lekker als Maartje. 😜

Voor de een moet je naar Eindhoven en voor de ander naar Alphen aan de Rijn.
 
Nou er is een heleboel mis mee als je het mij vraagt! Buiten de veelste gelikte recensie. Staat je topic in privé ontvangst noord Brabant, en je linkt verwijst naar een andere dame die ontvangt in een privéhuis in een andere provincie.
 
Nou er is een heleboel mis mee als je het mij vraagt! Buiten de veelste gelikte recensie. Staat je topic in privé ontvangst noord Brabant, en je linkt verwijst naar een andere dame die ontvangt in een privéhuis in een andere provincie.
De indeling naar provincie is af en toe niet handig. Dan moet je bij een heleboel DVP iedere week 2x de provincie aanpassen. En volgens mij zijn er een heleboel autistische wandelaars die het belangrijker vinden dat een recensie in de juiste rubriek staat dan dat de dame lekker kan neuken.. komend weekend is ze gewoon weer in Eindhoven.

Ik schrijf niet veel recensies, maar omdat ik zag dat in de rubriek WHEM naar Maartje werd gevraagd en ik daar super enthousiast over ben, wilde ik dit ook graag met anderen delen. Ik kan het immers thuis niet tegen mijn vrouw en kinderen vertellen of aan andere collega's en vrienden. Het is mijn geheim dat ik met jullie deel.

Zoals ik al aangaf heb ik vorig jaar verschillende dames bezocht en waren dat dusdanig teleurgestelde dates dat ik op gegeven moment niet de moeite nam om dit in een recensie te delen. Ik dacht vooral dat het wandelen dus niks voor mij was.

Mocht je dus twijfelen over de oprechtheid van mijn recensie dan is dat jammer. Maartje is voor mij de eerste dame in 30 jaar naast mijn vrouw waar ik minimaal 2x sex mee heb gehad, en dat bevalt mij heel goed. Ik kan echt geen lagere waardering geven!
 
Maartje zit vandaag in Eindhoven… provincie kan weer aangepast worden 😜.

Gisteren heb ik haar nog bezocht. Ik had zelf maar een half uurtje de tijd. Voor de mannen die allergisch zijn voor glijmiddel: als je goed je best doet en haar lekker nat likt, kan ze je ook goed hebben zonder. Kwijl loopt nog langs m'n mondhoeken!

Overigens is ze vaker in Eindhoven te vinden dan in Alphen ad Rijn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan