WHEM Madame Chanet, Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben nu reeds 3 verschillende tijden langs geweest, overdag rolluiken en deur dicht, en Savonds ook geen Neon reclame en dicht. Heb aan de overkant van Friture 3x 2 uur gezeten buiten zodat ik het in de gaten kon houden maar geen beweging gezien.
 
Ben nu reeds 3 verschillende tijden langs geweest, overdag rolluiken en deur dicht, en Savonds ook geen Neon reclame en dicht. Heb aan de overkant van Friture 3x 2 uur gezeten buiten zodat ik het in de gaten kon houden maar geen beweging gezien.
Een paar dagen geleden reed ik er toevallig langs.
Vol op neon reclame achter het raam.. beetje jammer, niet echt discreet
 
Tim heeft het er maar druk mee; ook recensies op Kinky over Madam Chanet.
Hij heeft er 5 gemaakt, maar slechts 2 zichtbaar, want een aantal dames van Madam Chanet hebben hun recensies uit staan.

 
Laatst bewerkt:
Tim heeft het er maar druk mee; ook recensies op Kinky over Madam Chanet.
Hij heeft er 5 gemaakt, maar slechts 2 zichtbaar, want een aantal dames van Madam Chanet hebben hun recensies uit staan.

Daarom dat ik eens ben gaan observeren, ook vandaag geen Neon reclame gezien,
 
Ze hebben het schijnbaar zo druk dat ze nog altijd op Kinky en RL adverteren onder hun oude naam. Helpt niet echt als je dan gaat zoeken. Slordig.

Als ik de teksten van de advertenties lees, hoop ik dat ze beter in hun vak zijn dan in spellen.
 
Ik heb deze club nu echt 1000% definitief afgeschreven. Onlangs verschenen er wat advertenties op sexjobs waar ik interesse in had. Geapped, gebeld. Zelfs met verschillende nummers contact gezocht. Kreeg geen reactie. Na een tijdje kwam ik erachter dat het dus (weer) deze club is waar die dame dan zou werken, maar ze hebben nu een nieuw 06 nummer. Ik had toen zo iets van ja dan ga ik wel eens langs om het te proberen, maar dit hoeft voor mij niet. Als ik na 3 weken proberen 0.0 contact heb hoef het niet meer.

Met dat in achterhoofd ben ik dit keer niet gespammed terug geworden dus daar zijn ze misschien mee gestopt, maar ik mijd nu elke advertentie van hun!
 
Ze adverteren er wel op los, varierend van ontvangst/receptie dame tot feesten/GB etc.
Tja, mijn hypothese is dat het allemaal onzin is, en dat dat vervolgens wordt gebruikt om een inkomensstroom te verantwoorden die op andere manieren tot stand is gekomen. Je krijgt gewoon nul zinnige reactie van die club. Als je net een club uit de grond hebt gestampt en je hebt dagelijks 4 of 5 meiden zitten dan is er maar 1 ding waar je als uitbater behoefte aan hebt en dat is cash. En dat hebben ze schijnbaar niet. Althans niet middels de geadverteerde kanalen.
 
Nog nepper als nep
Dat komt allemaal omdat Chanet iemand part time in dienst heeft als marketeer, ieder keer zo een fake account aanmaken hier en elders en dan iedere keer een andere reclame tekst moeten verzinnen.
Icm. adverteren op god mag weten hoeveel site's dan kun je beter een marketeer in dienst nemen ipv. iemand die even de telefoon kan opnemen...
 
Tegen zoveel aantijgingen en dommigheid wil ik niet meer reageren. Ik ben geen eigenaar. Ik ben een tevreden klant en laat dat hier blijken. Dat jij dit niet geloofd dat is jouw probleem. Dat zal mijn mening niet veranderen. En dat denigrerende toontje van jou zegt alles over hoe je bent. Fijne avond!
Hoi emine hier, eigenaresse van madame chanet. Niet Tim dus. Hoewel we natuurlijk blij zijn met zo'n tevreden klant die dat ook laat blijken!

Het kan inderdaad zijn dat mijn telefoon niet altijd te bereiken is. Dit vanwege grote drukte op de lijn, en natuurlijk de aanwezige gasten die we niet graag willen storen met een telefoontje als ik met ze in gesprek ben. Daarnaast ben ik ook maar gewoon een mens, met een privé leven. Als we niet beschikbaar zijn, staat de zakelijke telefoon Dan ook uit, anders gaat de telefoon 24/7 non stop over. Appje sturen of de dag erna nog eens proberen werkt ook. Of de dame in kwestie appen op het telefoonnummer dat bij haar advertentie staat.

Tot snel!
Kusjes Emine en de girls!
 
Hoi emine hier, eigenaresse van madame chanet. Niet Tim dus. Hoewel we natuurlijk blij zijn met zo'n tevreden klant die dat ook laat blijken!

Het kan inderdaad zijn dat mijn telefoon niet altijd te bereiken is. Dit vanwege grote drukte op de lijn, en natuurlijk de aanwezige gasten die we niet graag willen storen met een telefoontje als ik met ze in gesprek ben. Daarnaast ben ik ook maar gewoon een mens, met een privé leven. Als we niet beschikbaar zijn, staat de zakelijke telefoon Dan ook uit, anders gaat de telefoon 24/7 non stop over. Appje sturen of de dag erna nog eens proberen werkt ook. Of de dame in kwestie appen op het telefoonnummer dat bij haar advertentie staat.

Tot snel!
Kusjes Emine en de girls!
Je kunt best weleens niet te bereiken zijn als club dat kan ieder zaak gebeuren, maar jullie zaak is de afgelopen maanden telefonisch (niet whatsapp dus) voor niemand bereikbaar geweest om dan met een smoesje af te komen dat soms niet te bereiken bent geweest kom op zeg.
 
Ik heb een paar maanden terug een bezoekje gebracht aan deze club, maar kende de hele geschiedenis ervoor niet. Advertentie ging over Izumi (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kerkrade/9192680-izumi ). Werd geadverteerd als privé-ontvangst ipv een club, maargoed. Locatie is niet top, gezien gelegen op het midden van een dorpsplein. Geen aparte parking dus en cafégangers kunnen je zo zien binnengaan. Heb zelf weinig problemen ervaren met het boeken van een afspraak (70€-vluggertje) via whatsapp.

Dame in kwestie en de uitbaatster waren erg vriendelijk en ik werd goed ontvangen met een drankje, wel een sterke rookgeur. Izumi zag er precies uit zoals op de foto's, een knappe Aziatische schoonheid (wel niet japans, kwam ik achter tijdens het gesprek!). Een vrouw met rondingen op de juiste plaats en een mooi gezicht, ik zou haar eerder normaal postuur geven, ze is niet slank (vond ik ook niet erg). Betalingen worden gegeven aan de uitbaatster die achteraf dan de DVP betaalt. Na even het ijs te breken ben ik met de DVP naar boven gegaan. Zoenen deed ze niet, alsook niet pzc (wel zo geadverteerd). De kamer was erg warm en er was een hondje aanwezig die voortdurend aan mijn voeten zat te snuffelen.

Na me uit te kleden en ze zichzelf uitgekleed had begon ze me op bed te pijpen. Dat deed ze erg goed, ze kon echt deepthroat pijpen en mijn piet verdween na een tijdje helemaal in haar mond en keeltje. Helaas was het condoom erg klein, waardoor de beleving niet zo prettig was. Ook het intieme spel verliep daardoor niet soepel, ze heeft dan ook nog eens een heel strak poesje. Meermaals van condoom moeten wisselen en de beleving zorgt ervoor dat er geen tweede ronde komt (ook niet klaargekomen tijdens het vluggertje). Izumi zelf is wel een vrouw met inhoud en kan je een leuk gesprek mee voeren.

Edit: Misschien was dit niet het beste topic om mijn ervaring neer te schrijven... 😅. admin, indien nodig mag deze verwijderd worden...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar maanden terug een bezoekje gebracht aan deze club, maar kende de hele geschiedenis ervoor niet. Advertentie ging over Izumi (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kerkrade/9192680-izumi ). Werd geadverteerd als privé-ontvangst ipv een club, maargoed. Locatie is niet top, gezien gelegen op het midden van een dorpsplein. Geen aparte parking dus en cafégangers kunnen je zo zien binnengaan. Heb zelf weinig problemen ervaren met het boeken van een afspraak (70€-vluggertje) via whatsapp.

Dame in kwestie en de uitbaatster waren erg vriendelijk en ik werd goed ontvangen met een drankje, wel een sterke rookgeur. Izumi zag er precies uit zoals op de foto's, een knappe Aziatische schoonheid (wel niet japans, kwam ik achter tijdens het gesprek!). Een vrouw met rondingen op de juiste plaats en een mooi gezicht, ik zou haar eerder normaal postuur geven, ze is niet slank (vond ik ook niet erg). Betalingen worden gegeven aan de uitbaatster die achteraf dan de DVP betaalt. Na even het ijs te breken ben ik met de DVP naar boven gegaan. Zoenen deed ze niet, alsook niet pzc (wel zo geadverteerd). De kamer was erg warm en er was een hondje aanwezig die voortdurend aan mijn voeten zat te snuffelen.

Na me uit te kleden en ze zichzelf uitgekleed had begon ze me op bed te pijpen. Dat deed ze erg goed, ze kon echt deepthroat pijpen en mijn piet verdween na een tijdje helemaal in haar mond en keeltje. Helaas was het condoom erg klein, waardoor de beleving niet zo prettig was. Ook het intieme spel verliep daardoor niet soepel, ze heeft dan ook nog eens een heel strak poesje. Meermaals van condoom moeten wisselen en de beleving zorgt ervoor dat er geen tweede ronde komt (ook niet klaargekomen tijdens het vluggertje). Izumi zelf is wel een vrouw met inhoud en kan je een leuk gesprek mee voeren.

Edit: Misschien was dit niet het beste topic om mijn ervaring neer te schrijven... 😅. admin, indien nodig mag deze verwijderd worden...
Een hond op de kamer? wtf lol
 
In dit huisje een paar fantastische gangbangs meegemaakt, met Eva een jong toppertje, precies zoals het hoort, blowbang, anaal, dp's ,zelfs dap. bukkake. Ik hoop dat madame Chanet de draad weer oppakt en nog eens zo'n episch event organiseert
 
Paar keer geprobeerd contact te leggen. Maar ik weet niet wie de telefoon bedient maar veel meer dan 1 zin komt er niet uit. Als je vervolgens vraagt of aangeeft dat je wilt komen komt er geen reactie meer.
En als het druk of iedereen volgeboekt dan geef het gewoon netjes aan. Maar eigenlijk kan ik me dit niet voorstellen. Ik heb namelijk al eens binnen een uur gereageerd op een advertentie met de intentie om te gaan maar ik kreeg geen reactie meer van diegene die de tel behandelt. Bij alles dames wat ik tot nu toe heb gezien staat ook telkens hetzelfde nummer

Beetje jammer en met de verhalen die hier allemaal staan geeft je toch het gevoel dat er iets niet klopt.
 
Precies dezelfde ervaring. Helaas was mijn vorige bericht door een mod verwijderd, maar klantenservice is bij hun -100. Telefoon niet beantwoord, whatsapp niet beantwoord, mail niet beantwoord, facebook messenger niet beantwoord. Naja dan houd het voor mij echt op.
 
Dus ja mocht die Linda Lush hier iets van meer weten dan zou een verklaring wel handig zijn. Ik had dit topic wel gelezen maar dacht laat ik het zelfs een proberen mocht er een leuk meisje voorbij komen. En dit weekend zag ik toevallig een profiel van Selena die mij wel aansprak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan