WHEM Madame Chanet, Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ergens op een nieuwe locatie openen, is ook niet zo heel eenvoudig, denk ik. Dan zit je toch weer met gezeur van omwonenden, die vrijwel standaard tegen zo'n etablissement zijn.
Ehm en vergunningen 🤔 die krijg je niet zomaar op een nieuw adres hoor.. of als zelfstandige ook niet.. wat dat betreft is t beleid in Nederland rondom sekswerk net zo dubieus als het beleid rondom coffeeshops 🙄

Maar inderdaad we hebben onze klanten die wel tevreden zijn, EN DIE HIER ZIJN GEWEEST, gevraagd om een review te plaatsen.. zodat de kutcommentaren van mensen , die met vooroordelen zitten te trollen vanuit thuis, niet als enige reviews hier te vinden zijn hè.. 🙄
Wie slim is komt gewoon even binnen lopen dan kunnen jullie de club meteen zien.. en de dames ontmoeten..

We kunnen inderdaad niet altijd de telefoon opnemen gezien t erg druk is en t is niet echt netjes om de telefoon op te pakken als we met een klant in gesprek zijn aan de bar..

Daarnaast bellen veel mensen buiten openingstijd.. logisch dat de telefoon niet wordt opgenomen.. als we op elk bericht terug moeten reageren binnen een paar minuten, dan moeten we een secretaresse in gaan huren die 24/7 aan de telefoon zit te wachten.. dat is onbegonnen werk.

Gewoon langskomen dus!
 
Op zich valt wel mee met de negatieve reacties , de meeste zaken gaan over de prijzen en de vreemde advertenties waar om aanbetalinfgen worden gevraagd en dat een klant meerder malen gebeld is geworden door het prive huis.
Het is gewoon niet sterk als je als prive huis aanbetalingen gaat vragen , ook klanten vragen om een account aan te maken en een recentie te plaatsen werkt niet. Maar je geeft aan dat het erg druk is dus waarom zou je je dan ook druk maken en dan is dat ook helemaal niet nodig
 
Ik ben er gisteren 11 maart 2022 geweest bij Linda Lush en het is een schone verzorgde zaak met een vriendelijke gastvrouw en het uurtje met Linda Lush was ook fantastisch. Dus ik kan alleen maar zeggen ga erheen voordat jullie oordelen. En dit is geschreven door Pavarotti ( Dan weet Linda wel wie ik ben )
 
Het kan allemaal best, want iedereen moet ergens beginnen, maar een recensie van een meer ervaren lid zou fijn zijn.
Natuurlijk, maar het zijn er wel erg veel binnen Ă©Ă©n forum.

Overigens moet ik ook zeggen dat gezien alle filmpjes van Linda Lush je ongeacht de recensies ik mij zo voor kan stellen dat je er best een leuke tijd mee kan hebben. De mogelijkheden zijn in ieder geval groot.
 
Als het al klopt dat ze klanten vragen om een recensie te schrijven dan werkt dat eerder averechts en heeft totaal geen zin.
Als ze het zo druk hebben zoals ze zeggen dan is er niks aan de hand dan hebben ze inkomsten genoeg hoeven ze niks te doen en komen er vanzelf wel eens positieve berichten van klanten die al wat al langer actief zijn.
En als ze het niet zo druk hebben dan kunnen ze beter met een leuke actie komen dan komen de berichten ook wel vanzelf
 
Als het al klopt dat ze klanten vragen om een recensie te schrijven dan werkt dat eerder averechts en heeft totaal geen zin.
Als ze het zo druk hebben zoals ze zeggen dan is er niks aan de hand dan hebben ze inkomsten genoeg hoeven ze niks te doen en komen er vanzelf wel eens positieve berichten van klanten die al wat al langer actief zijn.
En als ze het niet zo druk hebben dan kunnen ze beter met een leuke actie komen dan komen de berichten ook wel vanzelf
Dat bericht van Linda Lush werkt voor mij al averechts.
 
Goeie ervaring gehad hier, zeker een aanrader voor iedereen! ;)
En weer een nieuw lid, nog niks gepost, maar wel meteen even een positieve reactie over deze toko. En dan zich er vanaf maken met Ă©Ă©n regeltje. Niet even de moeite nemen om wat uitgebreider een fake recensie te posten.

En dan denken ze daar dat dit niet averechts werkt...
 
Bij eva net genoeg mannen
Bij stella heerlijk rustig had haar voor dat geld lekker 2 uur voor me alleen
En voor herhaling vatbaar
Als ze de prijs met extra's omlaag doen zal het nog drukker worden
In België betaal je 80 euro voor een gangbang (Zelf nog bare maar met test)
 
Ik ben zojuist net geweest bij dit privé huis en ff de obvious first, ja dit is mijn eerste post en er zijn meerdere berichten zoals dat in deze thread, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze vriendelijk vragen om een review te plaatsen op dit forum aangezien alle vraagtekens rondom dit huis in deze thread en dat snap ik volkomen. Anyway de review.

Ik belde aan en werd vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Er was maar een dame beschikbaar op dat moment en was bezet, dus ze heeft me een drankje aangeboden en even gezellig gekletst tot de dame klaar was.

De dame heette Stella, Nederlands, blond, 1,78 lang en had een leuk koppie, nou ik moet zeggen ik ben niet echt ervaren op dit gebied maar ze stelde me al heel snel op gemak en het klikte al snel, kort samengevat we hadden het heel leuk samen en ze was helemaal top, zeker een aanrader!

Oprecht, ga er eens langs. Je zult niet teleurgesteld zijn!
 
Iedereen moet ergens beginnen maar dat ze per toeval allemaal bij een en dezelfde zaak beginnen met recensies die je als marketing of reclame kunt omschrijven is mij net wat te toevallig en werk bij net tegenovergesteld er moet ergens een catch zitten als je deze zaak bezoekt.
Want kan nog geen 3 oprechte recensies vinden, en het feit dat ze de telefoon nooit opnemen om te zeggen welke dames bijvoorbeeld aanwezig zijn en een afspraak te kunnen maken met een bepaalde dame etc. zegt mij ook al genoeg...
 
Eerlijke review?
Probeer meer als een week een afspraak te maken bij linda.

Reageert veels te traag op berichten of helemaal niet. Heb der al geen zin meer in.
Na 3x proberen geef ik het op.
 
volgens mij is ze nog steeds actief in het party circuit , ze was altijd vrij aktief in duitsland heb zon mijn vermoeden dat ze regelmatig niet aanwezig is, over de club kan ik niks zeggen denk ook niet dat ik die ga bezoeken
 
Iedereen mag er van denken wat hij wil, maar ik ben er nu twee keer geweest en is mij prima bevallen. Eerste keer bij Eline, maar die komt waarschijnlijk niet meer ivm reisafstand. Tweede keer bij Linda en dat echt prima. De kritiek op de slechte bereikbaarheid die kan ik beamen. Dat is zeer zeker voor verbetering vatbaar. Een grote verbetering zelfs. Club op zich is mooi ingericht en is overal schoon.
 
Wel opletten als je zo positief reageert.
"ik ben er nu twee keer geweest "
recensie 1 "Gisteravond bij Linda geweest voor BDSM sessie"
recensie 2 "Eerste keer bij Eline, ....Tweede keer bij Linda".

Liegen blijft moeilijk. Je moet altijd onthouden wat je nou precies tegen wie gelogen hebt.

Snapt Madame Jeanette/Chanet nu niet dat ze zichzelf ongeloofwaardig maken?
 
Madame snapt ook nog altijd niet hoe ze een telefoon moet opnemen want geen hond kan die club ĂĽberhaupt bereiken, oh wacht dat was omdat ze het zo druk hadden he :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan