Algemeen Madame Chanet, Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het grootste probleem was dat ze in de begin periode bijna nooit open waren en ook nooit de telefoon opnamen, volgens mij is dat tegen woordig niet meer zo zijn ze redelijk goed bereikbaar. Ik heb ze nog wel eens gebeld maar de extra kosten die ze voor veel zaken in rekening brengen vond ik wat veel

Klopt ook ik volg het topic en lang en ben er ook geweest, tegenwoordig nemen ze vrijwel altijd correct de telefoon op.
Ik heb er dames bezocht en zoals overal de ene is goed de andere niet maar dat is overal in dit wereldje.
Een maat van mij heeft Fleur meerdere malen bezocht en is dik tevreden over haar.
De prijzen blijven erg fors voor de locatie wat ze bieden maar er zit regelmatig wel iets interessant tussen.
Probeer anders eens een vluggertje doe ik ook heel vaak zeker bij nieuw dames niet alleen in deze zaak trouwens, want voor 70 euro val je minder snel een flinke buil.

zo vallen de prijzen mee maar als bv pz wilt komt er weer 50 euro cim weer 50 euro je moet dus eigenlijk alles van te voren bespreken en heel veel zaken extra betalen. Vind ik persoonlijk te duur worden in de ads staat het altijd heel mooi verleiderlijk beschreven maar je zit zo op 300 voor uurtje ipv 150.
Je hoeft natuurlijk de extras niet te nemen maar je krijgt er wel zin als je het zo leest. Ben er 2 jaar geleden 1 keer geweest hele leuke dame vond toen ook haar foto en beschrijving heel leuk en klopte ook precies vond haar absoluut het geld waard en ze maakt toen ook nog een leuk allinn prijsje helaas was ze er maar 2 weken. De locatie vond ik wel nietveel oud en sfeer loos kamer was wel schoon toen ik er was

Terug
Bovenaan Onderaan