2Dike3Eieren!
Wandelaar
Heb voor van daag afspraak gemaakt, ga er gewoon heen en zie wel wat er gebeurd. 2 uurtjes met Fleur voor BDSM sessie, op de advertentie ziet ze er erg goed uit, nu nog ff afwachten wat voor sessie het wordt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFleur zou goed moeten zijn.Heb voor van daag afspraak gemaakt, ga er gewoon heen en zie wel wat er gebeurd. 2 uurtjes met Fleur voor BDSM sessie, op de advertentie ziet ze er erg goed uit, nu nog ff afwachten wat voor sessie het wordt.
ik geloof niet dat daar nog enige activiteit is,Ik zou super graag eens met Claudia afspreken vandaar dat ik blijf proberen
Een cougar die anaal wil … beter kan niet toch
Is daar überhaupt activiteit Geweest? In het begin geloof ik wel toen Linda L hier nog actief was en wat gelukstreffers, daarna.ik geloof niet dat daar nog enige activiteit is,
7/7 geopendIk ben er dus vorige week geweest en toen waren er op maandag en woensdag 3 dames aanwezig. Denk dus dat dinsdag gesloten was?
Ik snap eigenlijk niet waarom je zoveel moeite doet. Alsof er enkel hier dames te vinden zijn in de omgeving...Hoe krijg je contact dan ?
Zonder overdrijven maar vandaag zeker 15 keer gebeld vanaf 11 uur ochtend tot 19:30
Niet 1 keer wordt de telefoon opgenomen.
En op de gok langs gaan lijkt me gezien de recensies ook niet verstandig
Hoe waren de dames?Vandaag weer bij Chanet geweest tegenvaller, eenmaal binnen vroeg de gastvrouw of ik wat wou drinken.
Gewoon een ordinaire cola in een gewoon klein glas zonder er verder iets bij te vertellen, bij het afrekenen wou ze me ineens 5 euro voor een simpele cola rekenen die in ieder ander privéhuis in Limburg van het huis is.
Ik heb meteen gezegd deze niet te gaan betalen en anders gewoon zonder kamergang naar huis te gaan.
De 5 euro was niet meer nodig maar de volgende keer moest je als er voor een vluggertje a 70 euro zou worden 5 euro voor een ordinair glaasje prik betaald worden.
Dit terwijl ik een week ervoor de zelfde cola gewoon kreeg zonder geleur over geld laat staan 5 euro.
Het kwaad was al geschied de club gaat voorlopig in de ban bij mij, ze zijn met 100 euro voor een half uur en 70 euro voor 15 minuten al het duurste privéhuis van Limburg, de meeste collega bedrijven zitten rond de 80 euro voor een half uur.
En als je dan ook nog als een van de enige 5 euro voor een glaasje prik wil rekenen zonder op voorhand iets te zeggen dan ben ik er klaar mee.
Ik had ook een andere kamer als de vorige keer bij binnenkomst stond er een stoel onhandig voor de deur.
Later bleek waarom er zat geen klink meer in de deur en de stoel moest voor de deur om deze dicht te houden.
Wat een armoede als je 100 euro voor een half uur rekent in Limburg als privéhuis. De volgende keer weer snel Total Touch bezoeken.