Recensie Madison, Sint-Niklaas 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stapper89

Newbie
Forumpionier
19
05/07/21
11
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/madison-109/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspraak maken ging vlot via whatsapp. De foto's van de ad zijn waarheidsgetrouw. De cupmaat en leeftijd in de ad lijken niet te kloppen.

Betaald voor 30 min maar ik stond na 20 min terug buiten. Dame wil snel afwerken en helaas pmc. In haar bericht bood de dame anaal aan maar dit leek niet mogelijk bij aankomst.

Je zou dus denken dat ik een slechte ervaring had, maar deze dame heeft echt een fantastisch lichaam een mooie kont en een prachtig paar borsten wat veel goedmaakte. Misschien ga ik nog eens terug maar dan voor een kortere bezoek.
 
Afspraak maken ging vlot via whatsapp. De foto's van de ad zijn waarheidsgetrouw. De cupmaat en leeftijd in de ad lijken niet te kloppen.

Betaald voor 30 min maar ik stond na 20 min terug buiten. Dame wil snel afwerken en helaas pmc. In haar bericht bood de dame anaal aan maar dit leek niet mogelijk bij aankomst.

Je zou dus denken dat ik een slechte ervaring had, maar deze dame heeft echt een fantastisch lichaam een mooie kont en een prachtig paar borsten wat veel goedmaakte. Misschien ga ik nog eens terug maar dan voor een kortere bezoek.
Als bijna niets klopt zou ik er nooit meer terug gaan, ook niet voor een nog korter bezoek... Sommige medewandelaars vinden het dus niet erg bedrogen te worden. Hun keuze uiteraard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan