Recensie Mandy, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
856
23/09/21
460
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9713700-mandy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mandy ontvangt op een lokatie aan de rand van de A10 in Zuid, hotelkamer dus met mooie kamer maar geen genoeg schone doeken voor na de douche als je een druk bezette agenda hebt. Kennelijk is de vraag naar Aziatische dames groot.
Ik kon de dag eerder niet op haar tijdstip dus heb niks afgesproken, ze appte me de volgende ochtend of ik langs kon komen. Het kwam mij wel uit qua planning dus toch maar een poging gewaagd.
Op de foto`s ziet ze er beter uit, des ondanks een vriendelijke vrouwtje met een redelijk figuur(verwacht dus geen Braziliaanse achterwerk, maar een redelijke zachte billen).
Jongeheer werd eerst met hel wat doekjes schoongemaakt voordat ze begon met pijpen(z.c.), geen deepthroat maar net voorbij de eikel in haar mond en niet verder.
Condoom er omheen, klodder smeermiddel (zo noem ik dat als je de hele dag door dat gebruikt) en in missionair lekker hard stoten.
Gehele operatie heeft niet lang geduurd en ik zat binnen in een kwartier weer in de auto.
Voor mij geen herhaling was wel lekker voor eenmalig, ik vond het interessant om een Aziatische te bezoeken met een plukje haar op haar schaamdeel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan