Recensie Marasex, Namen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geilehenkie070

Wandelaar
Forumpionier
79
08/07/21
58
5
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/marasex/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs de Zuid-Amerikaanse Marasex bezocht in Namen. Via SMS gaf ze aan €80,- te rekenen voor 30 min, inclusief pijpen zonder condoom en actief rimmen. Na het adres ontvangen te hebben in de binnenstad op zoek gegaan naar de juiste deur, wat best lastig was omdat er in de steeg waar haar ontvangstruimte is geen enkele straatverlichting was waardoor het pikkedonker was. Uiteindelijk het juiste huisnummer gevonden, waar de voordeur al open stond. Naar binnen gelopen, en na het doorlopen van een gang op een soort binnenportiek uitgekomen. Daar gebeld dat ik er was, waarna ik binnen werd gelaten. De kamer waar ze ontvangt is in een soort duplex, met open trap, waar op de etage boven haar andere dames aanwezig waren die je door de consturctie goed kon horen wat ik een minpunt vond.

De dame is 100% de dame van de foto's, en heeft een lekker chubby figuur met enorme kont. Opfrissen was op wat babydoekjes na niet mogelijk (ik had thuis gelukkig al gedoucht), en zelf friste ze zich ook niet op. Begonnen met een staande opwarming, wat ze goed deed. Lekker zoenen, met haar kont tegen m'n pik aanrijden, en geil dansen. Vervolgens verkast naar het bed, waar ze me met condoom wilde pijpen. Aangegeven dat ze adverteert met een prijs zonder, maar dit was niet mogelijk. Ook een minpunt. Heb me daarom maar met condoom laten pijpen, maar toen ik haar hoofd naar beneden wilde duwen voor een rimjob gaf ze tegengas. Navraag leerde dat dit ook niet mogelijk was. Toen was ik er eigenlijk wel weer klaar mee, heb ik me klaar laten pijpen en ben ik weer vertrokken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan