Recensie Maria, Antwerpen, Verversrui 2/2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EDB74

Wandelaar
54
08/08/21
47
3
Vandaag deze meid die in een los vestje stond uit te dagen bezocht. Losse bloesjes of vestje zonder bh eronder ik word er zot van en moest deze dus gehad hebben. Binnen lang aan haar mogen prutsen, masseren, spelen met kut en kontgaatje wat ze wel kon appreciëren. Ik was al lang wachtende wanneer ze zou overgaan op actie. Plots stelt ze, dit is wel leuk en je hebt nog 3 minuten of betaald 50€ voor de volgende 15 minuten. Kom er maar op schat er rij hem maar af met de belofte dat we volgende keer langer spelen. Wel leuk maar wachtte een beetje op haar actie. We zien dus wel volgende keer al heb ik toch wel zin terug met haar kutje en kontgaatje te spelen. Besluit, maak met deze dame goede afspraken over wat je wil en hoe lang anders word je gepluimd. Extra die kunnen zijn zuigen zonder voor 50€
 
Maria Werkt dubbele shifts. Heeft zwart haar en draagt een bril. Ik heb zaterdag tenmiste een zwartharige dame met bril en colbertje zien staan op Verversrui 2.overdag in raam 2 of 3, en in de avond in het eerste raam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan