Recensie Maria, Nakhon Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Crusader

Vaste klant
Forumpionier
173
03/07/21
132
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.nakhon.nl/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hi,

Ik wilde vandaag perse een massage met extra dus de Chinezen gelaten voor wat het is en op zoek naar een Thaise.
Omdat ik ook niet veel tijd had Nakhon gebeld voor Eva maar die werkt alleen werkdagen.
Eerst nog even elders binnen gelopen maar werd ook niets.
Toch maar bij Nakhon geweest om te kijken.
Een wat oudere dame ontving mij en bleek met meer oudere dames te zijn.
Dus met Maria naar een kamer en tot mijn verrassing was de inzet boven verwachting, eerst douchen en daarna op bed waar ze direct begon met strelen, zoenen (soort van), likken en kusjes overal wat overging in pzc en daarna op verzoek gewisseld naar 69 wat zij ook lekker vond maar orgasme ging het niet worden.
CD erom en ze klom bovenop weer volop inzet en duurde dus niet lang voordat ik klaar kwam.

Na afloop nog eventjes massage en daarna weer de douche waarbij ze zeer lief aankwam met lotion en mondwater.

De dame gaf aan daar slechts 2 weken te werken en alleen de weekenden.

Maria was vanaf het begin tot eind lief en zorgzaam niet de strakste en jongste meer maar de inzet was top.
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Ik wilde vandaag perse een massage met extra dus de Chinezen gelaten voor wat het is en op zoek naar een Thaise.
Omdat ik ook niet veel tijd had Nakhon gebeld voor Eva maar die werkt alleen werkdagen.
Eerst nog even elders binnen gelopen maar werd ook niets.
Toch maar bij Nakhon geweest om te kijken.
Een wat oudere dame ontving mij en bleek met meer oudere dames te zijn.
Dus met Maria naar een kamer en tot mijn verrassing was de inzet boven verwachting, eerst douchen en daarna op bed waar ze direct begon met strelen, zoenen (soort van), likken en kusjes overal wat overging in pzc en daarna op verzoek gewisseld naar 69 wat zij ook lekker vond maar orgasme ging het niet worden.
CD erom en ze klom bovenop weer volop inzet en duurde dus niet lang voordat ik klaar kwam.

Na afloop nog eventjes massage en daarna weer de douche waarbij ze zeer lief aankwam met lotion en mondwater.

De dame gaf aan daar slechts 2 weken te werken en alleen de weekenden.

Maria was vanaf het begin tot eind lief en zorgzaam niet de strakste en jongste meer maar de inzet was top.
En dat voor €70? Kostte neuken niet extra?
 
Nou ja massage het was om de tijd vol te maken en dat was niet lang meer.
Ze heeft iig een plusje achter haar naam.

En het was echt een lieve vrouw
 
Zelf heb ik hier, buiten Eva om, ooit in het weekend een afspraak gehad met een andere dame. Wat mij altijd is bij gebleven dat deze dame mij na het neuken nog een echt goede massage gaf. Ik vertelde haar dat ik al een paar jaar last van mijn rug had en vol overgave, o.a. met haar ellebogen, begon ze mijn rug te bewerken. En verdomd, de pijn was verdwenen. Na afloop vertelde ze mij haar naam en ook de naam van een andere salon waar ze werkte. We spraken af dat we na een volgende date elkaars tel.nr. zouden geven. Ook bood ze aan om haar naam even op te schrijven maar die kon ik wel onthouden, dacht ik. De fout van mijn leven geweest want natuurlijk kon ik die naam niet onthouden. Nadien nog een paar keer terug geweest in het weekend maar helaas haar nooit meer gezien.
 
laatst nog eens met haar afgesproken omdat Phoe (sara) er niet meer werkt.
Ronduit waardeloos weinig inzet en nog wat opmerkingen over geld of zo……

Ben de oude Thaise dames in Rotterdam wel zat nu!
 
Een aantal weken geleden een bezoek gebracht aan Nakhon bij Maria. Heb toen twee uur een massage genoten. Ze gaan er wel vanuit dat je helemaal bloot plaatsneemt, hou daar wel rekening mee. Verder een uitstekende massage gehad. Binnenkort wellicht een herbeleving.
 
2 weken geleden ben ik bij Nakhon geweest. Ik kon tussen 2 dames uitkiezen, waar mijn voorkeur is naar Maria gegaan. In de kamer gedoucht en op de bed is Zij met ze massage kunst begonnen. Ik merkte dat die rond 50 kan zijn, maar ziet nog goed uit.
Die vrouw kan heel goed masseren. Na 40 minuten massage moest ik omdraaien en was die met mijn vriend bezig, dat duurde ongeveer 10 minuten, waar is die met verschillende technieken aangepakt, totdat ik niet meer kon uitstellen. Met doekjes netjes schoongemaakt, en mijn nek gemasseerd. Daarna weer gedoucht en naar huis gegaan.Voor 1 uur massage met HP heb ik 70 e betaald.
Ik kom zeker ooit terug.
 
2 weken geleden ben ik bij Nakhon geweest. Ik kon tussen 2 dames uitkiezen, waar mijn voorkeur is naar Maria gegaan. In de kamer gedoucht en op de bed is Zij met ze massage kunst begonnen. Ik merkte dat die rond 50 kan zijn, maar ziet nog goed uit.
Die vrouw kan heel goed masseren. Na 40 minuten massage moest ik omdraaien en was die met mijn vriend bezig, dat duurde ongeveer 10 minuten, waar is die met verschillende technieken aangepakt, totdat ik niet meer kon uitstellen. Met doekjes netjes schoongemaakt, en mijn nek gemasseerd. Daarna weer gedoucht en naar huis gegaan.Voor 1 uur massage met HP heb ik 70 e betaald.
Ik kom zeker ooit terug.
Geen body-to-body?
Ben jij helemaal niet met haar bezig geweest?
 
Vorige week bij Maria geweest. Lieve en wat oudere dame met een uitstekende inzet, zoals al eerder opgemerkt hier. Pzc en cim. Doet erg haar best om de vlag nog een 2e keer te hijsen! Vooraf en achteraf helemaal door haar afgeboend onder de douche.
 
Kon het toch weer niet laten naar Nakhon te gaan. Keus uit drie dames waarvan Maria er toch het prettigst uitzag. Weer met haar naar het kamertje en in tegenstelling tot wat ik in mn vorige post schreef was de inzet weer top ze zal vorige keer een mindere dag hebben gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan