WHEM Maria, regio Waterland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pussylicker

Stamgast
Forumpionier
393
30/06/21
395
12
Deze dame valt me al ongeveer een maand op door haar charmante uitstraling. Maar ze verandert wel heel vaak van locatie. Meestal geen goed teken.
Misschien kan iemand het tegendeel beweren ? 😜

Ze ontvangt in de Noord-Hollanse regio Waterland. Of all places...:LOL:
 
Laatst bewerkt:
Ik wil heel graag met haar afspreken en heb ook al contact met haar gehad. Reageren doet ze snel, maar bijna elke dag wisselen van locatie is wel opvallend. Overigens noemt ze zich nu Genny. Iemand al ervaringen met haar?
 
Dezelfde dame, andere profiel...

Ik reageerde op deze dame, kreeg ook via Whatsapp gelijk het adres (van een vakantiepark in Volendam). Foto en filmpje dat ik via Whatsapp krijg lijken van een andere dame te zijn (hoewel de foto's die ik krijg wel van een hele mooie vrouw zijn).

Bij navraag naar trio krijg ik ook foto's van een blonde dame die op dezelfde plek zou ontvangen. Ik denk niet dat het de 'Martina' is die ook in Volendam op kinky staat, maar ook de blonde dame mag er zijn.

Ik twijfel of ik wil gaan. Mijn nieuwsgierigheid is gewekt, maar het feit dat foto's en profiel niet overeen lijken te komen is riskant...
 
Dezelfde dame, andere profiel...


Ik reageerde op deze dame, kreeg ook via Whatsapp gelijk het adres (van een vakantiepark in Volendam). Foto en filmpje dat ik via Whatsapp krijg lijken van een andere dame te zijn (hoewel de foto's die ik krijg wel van een hele mooie vrouw zijn).

Bij navraag naar trio krijg ik ook foto's van een blonde dame die op dezelfde plek zou ontvangen. Ik denk niet dat het de 'Martina' is die ook in Volendam op kinky staat, maar ook de blonde dame mag er zijn.

Ik twijfel of ik wil gaan. Mijn nieuwsgierigheid is gewekt, maar het feit dat foto's en profiel niet overeen lijken te komen is riskant...
Ik zou het niet doen. Verschillende dames die hetzelfde profiel gebruiken, die vaak van telefoon en locatie wijzigen en wel erg snel het adres doorgeven. Klopt gewoon niet. Laten gaan.
.
 
Overigens lijken de foto's (zonder photoshop) die ik van haar kreeg erg op dit profiel:


Die dan weer trio doet met de dame van dit profiel:


Wordt wel een beetje een circus zo.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan