Recensie Maria (Roe) Schippersstraat 6-2 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GDick

Wandelaar
35
04/09/22
24
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Maandag toertje in SKW gedaan, nog is gaan kijken of mijn toppertje aanwezig was, weeral pech.
Stond een beetje te bronstig, zag op SS 8-1, kan ook 8-2 zijn, nummering is daar nogal onduidelijk, een voor mij nog onbekend gezichtje.
Het risico genomen, bleek Maria te zijn, werkt hier reeds 2 jaar, maar voordien in de nachtshift.
Is een teleurstelling geworden, enkel het pijpen was goed.
Heeft een normaal vrouwenlichaam, wel wat minder strak dan ik graag heb, heeft een buikje.
Tijdens het beffen ligt ze er maar doods bij, alsook tijdens het neuken, had beter een opblaasbare pop kunnen gebruiken.
3 standjes gedaan, eerst zij on top, dan doggy, en dan wenste ze dat ik in missionaris verder ging, ook steeds een handje er tussen wat voor mij een no go is.
Uiteindelijk toch klaargekomen. Zal de eerste en laatste keer zijn, totaal geen herhalingsgevaar.
 
SS8 bestaat niet. Is naar achter gelegen Deut die vroeger naar de bovenliggende appartementen leidde. Langs daar laten tegenwoordig de meeste dames van SS 6 en 10 hun klanten buiten. Adres zal dus ongetwijfeld SS 6 of 10 moeten zijn. Graag het plattegrondje raadplegen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Daarnet maria , een voor mij nieuwe dame bezocht ! ze stond op de schippersstraat 6/4 , kheb wel de indruk dat de dames daar onderling wel eens wisselen van raam binnen hetzelfde pand ! Verder klopt de beschrijving wel , een 23 jarige dame uit Roemenië , lang zwart haar en verschillende tattoo's , eentje onder haar rechter oor , op haar linker sleutelbeen en nog een paar andere !
Aan het raam heeft ze wel een c cup eenmaal boven en haar kleren uit blijft er maar een a cup meer over ! Ze blijkt wel een vriendelijke en goedlachse juffrouw te zijn , voor de 50 euro was er pijpen , zij on top , en missionaris mogelijk ! zij deed vooraf geen wasje ik wel , na de daad wast ze haar uitvoerig net als ik !
Herhalingsgevaar ; mogelijks wel , maar dan mogen mijn vaste toppers toch niet in de buurt zijn !!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Normaal ben ik meer een dag wandelaar maar vandaag besloten eens een kijkje te nemen in de avond (21-22u).
Aangezien Anna al bezet was voor Maria gegaan die enkele ramen verder zit.
Binnengekomen meteen de lift in naar het 3de verdiep zonder al te veel woorden.
Eens op de kamer blijft het allemaal nogal koeltjes en zakelijk.
Op het bed plaatsgenomen komt ze al meteen met een halve keukenrol af en het condoom. Ze bedekt eerst de schaamstreek met keukenrol en doet dan de condoom om men slappe wieter. Niets van getease, babbeltje of geile blik. Pijpen is oké maar alweer vrij standaard.
3 standjes gedaan, on top, langs de zij en als laatste reverse on top(deed ze met een diepe zucht)
Bij het klaarkomen trekt ze terug zodat je zeker niet in haar komt. Een dikke tegenvaller want wat is er nu lekkerder dan komen wanneer je nog lekker doorstoot.

Conclusie: Het gaat allemaal heel zakelijk, koud en snel. Geen interesse in een babbeltje, geen getease(voorspel), geen geil gedoe.
Herhalingsgevaar: 0% ondanks dat het een knappe meid is met een lekkere kont maakt dit niet alles goed.

Veel wandelplezier!
DelRey
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame zit tegenwoordig meestal op 6/3 of 6/4.
Vandaag was het 6/3.

Al een tijdje op het oog en vandaag eens binnengestapt.
Op voorhand niet gevraagd wat er mogelijk was.

Fijn gebabbeld. Leuke blowjob en on top doet ze zeker haar best.
In doggy eerder passief maar ik kon stevig doorgaan.

Twas best fijn en voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag binnengelokt door Maria. Achteraf had ik hier spijt van want had kort gebabbeld met een knappe dame met bruin/blond haar aan de overkant die achteraf gezien zeer sympathiek over kwam.

Standaard tarief van 50 euro. Net nadat ik betaald had vroeg ze al extra wat al een slecht teken was.

Pijpen met condoom was kort maar gezien haar leuke gezichtje kon het er nog wel door.

Daarna neuken in missio. Hier wil ze eigenlijk liefst dat je zo snel mogelijkt komt. Verder ligt ze er wat als een pop bij die af en toe wat kreunt. Enige positieve zaken waren dat ze me wat kon stimuleren door met mijn tepels te spelen en mijn ballen te teasen.

Verder was ze altijd zeer snel met afblokken als ik haar borsten wilde likken of aanraken bijvoorbeeld.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
I had a similar experience. She appeared nice behind the window, but we climbed two flights of stairs she was all business. Put a rubber on a not yet erect penis, which took all my sympathy away.
Finished on top of her and for the first time in my life had a hard time staying hard.
Finished and got the hell out of there...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan