Recensie Mariana, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrStarEater

Newbie
1
01/12/25
0
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2935189-mariana
Totale kosten (in euro)
€250
Na lange twijfel toch maar het risico genomen om deze dame te bezoeken. Normaal twijfel ik bij Zuid-amerikaanse dames zonder reviews maar de foto's trokken me aan.

Afspraak gemaakt via whatsapp met ,naar wat achteraf bleek, een booker. Uur met bj zonder. Totaal €250.

Dame ontvangt in een hotel in nieuw-west. Haar vriendin die zit in de badkamer en daar kwam ik achter toen ik mij wou opfrissen. Dus dat was ook niet mogelijk. Voelde me vrij ongemakkelijk daarna maar ik hoopte dat de service dat zou goedmaken.

Niets bleek minder waar. Na het aannemen van het geld was opeens de extra service niet mogelijk. Ik liet haar het gesprek zien via whatsapp en met duidelijke tegenzin begon ze maar te pijpen zonder. Dat duurde hooguit 2 minuten waarna ze het condoom erbij pakte en op haar rug ging liggen. De klik was er totaal niet en ze ging robot-achtig te werk. Mede hierdoor ben ik snel klaargekomen. Kwam trouwens een onfrisse lucht naar boven tijdens missio.

Na een 5 minuten ongemakkelijk op me telefoon zitten (zij deed hetzelfde) heb ik maar aanstalten gemaakt op een 2e ronde. Dit keer aangedrongen om wat langer te pijpen. Vond ze niet leuk want na een paar minuten hoor ik dat ik moet klaarkomen want mijn tijd zit er bijna op. Klaargekomen ergens tussen haar borst en het bed. Heb me aangekleed en ben weggegaan. Stond na precies 33 minuten weer in de lift naar beneden.

Vind het jammer dat dit soort dames het dan voor de andere latina's verpesten die wel goede service leveren.

Dame komt trouwens uit Venezuela

Terug
Bovenaan Onderaan