Recensie Marienne, Riviera Club, Harelbeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 8069

Wandelaar
53
07/02/22
75
7
Gisteren sinds lang nog eens langs geweest in de Riviera, in Harelbeke. Er was keuze uit drie vrouwen. Gekozen voor Marienne, een Braziliaanse van 35 jaar. Mooie vrouw, lange benen, dikke (opgespoten) borsten, strak velletje. In tegenstelling tot vroeger vroeg de 'madame' (een ex-hoertje, ik heb haar nog gehad toen ze aan de andere kant van de toog stond) direct wat je wou, en rekende ze direct af. Normaal proberen ze je eerst nog flessen champagne te doen betalen, maar nu was het direct: 'Je wil naar de kamer? Ok, betalen en gaan maar.'
Marienne is nog maar drie dagen in België, naar eigen zeggen, en ze blijft een maand lang in de Riviera. Ik vind haar een aanrader: ze ruikt lekker, is mooi, heel vriendelijk, goedlachs, ... Ik mocht haar vingeren, pzc is geen optie bij haar, dat wel, maar tijdens de seks gooit ze zich (letterlijk en figuurlijk) helemaal. Nadien een korte massage en dan vroeg ze: 'Secundo?' Hupla, rubbertje erop, en weer gaan. Plezant.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan