WHEM Marina, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Marina is een leuke dame. Op hookers stonden goede reviews waaronder 1 van mij. Een gehoorde klacht was dat ze veel praat, maar ik ervaarde dat juist als leuk. Ze houd de tijd ook niet in de gaten, ik was er 1,5 uur terwijl we maar 1 uur hadden afgesproken. Doet ook niet moeilijk. Voor de liefhebbers, ik dacht dat ze schoenmaat 36 had. En kledingmaat 32 volgens mij.
Ik ben er volgens mij 3 jaar geleden geweest, dus ze heeft wel indruk gemaakt. Staat ook op mn shortlist.
 
Ik heb haar vorig jaar bezocht en kan het bovenstaande bericht beamen, heb er eigenlijk weinig om aan toe te voegen. De 'oude' recensies kan je vinden op deze website (een zogenaamde 'mirror site' van hookers.nl):

Ik wil je wel nog meegeven dat ze echt héél erg slank is, dus daar moet je wel van houden (voor mij wel het geval, zie m'n gebruikersnaam:p).
 
What a sad end of such a beautiful, pleasant and super nice lady. I started to wonder when she would come back.

@schaduw how do you know and/or how sure are you?

She was my real good friend, we talk and laugh every day. I make report of her missing. Give the statement and so on. She was gone on 18 August 2022 around 19.00h and find dead 5 days after in Ijmuiden. I miss her so much. She was full of life and so many plans she had.. What to say.. :(
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan