Recensie Marry/Maria, Utrecht (voorheen Dordrecht, Purmerend, Alkmaar) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroon

Wandelaar
33
22/01/23
29
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8844512-maria
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag Maria bezocht omdat haar foto's me erg aantrokken.
Ik kon snel terecht en werd keurig en snel te woord gestaan via whatsapp.
Ze ontvangt in het centrum in een net appartement.
De dame van de foto's deed de deur open en na eventjes de verplichtingen hebben afgehandeld zijn we naar boven gegaan.
Daar tijdens het uitkleden gezoent voor we in bed gingen liggen.

Toen kwam de daad zelf. tongzoenen word bijna niet gedaan.
het pijpen was minimaal en wou snel een standje. Iets wat ze duidelijk als routine doet opvolgen.
Tijdens de seks ligt ze een beetje als een zeester op bed en kreunt een beetje.
Nadat ik was klaargekomen kreeg ik een massage, iets waar ze nog veel op moet oefenen.
De 2de ronde voelde net zo plichtmatig als de eerste ronde.

Voor mij de concusie dat ze prima is als vluggertje/30 min en alleen voor seks, als je GFE zoekt moet je toch verder zoeken
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8844512-maria
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week donderdag contact gezocht met beetje haast. Wegens een onverhoopte last minute afzegger toen bij Marry (toen nog, nu Maria) uitgekomen. Ze reageerde snel en in het Engels en kon diezelfde middag.

Parkeren met de auto kon maar let wel: was in centrum Utrecht dus duur en lastig een plek te vinden.

Na binnenkomst betaald en snel gedoucht, erna een wat onwennig begin vanuit haar. Ze begon een beetje af te trekken, toen ging ik liggen en pijpte ze (zc) plichtmatig voordat ze vroeg welk standje ik wilde. Ik was niet heel hard want haar gezicht (bultjes, geen make up) en lichaam (wat uitgezakt, niet zo strak als foto's impliceren) vielen me tegen maar toch maar geprobeerd. Ze kreunt wel wat maar het is overduidelijk zonder plezier. En je moet van grote schaamlippen houden.

Uiteindelijk missionaris, doggy, cowgirl en reverse cowgirl gedaan voordat ik haar vroeg me weer te pijpen want niet stijf genoeg. Vervolgens haar gevraagd mijn ballen en tepels te likken terwijl ik mezelf maar aftrok want met haar ging het niet lukken. Na klaarkomen hadden we nog twintig minuten over vh uur. Ik snel gedoucht en maar weggegaan want ik had er voor mn gevoel niets meer te zoeken.

Teleurstelling, ik wacht nog steeds op de eerste vrouw die waar voor mijn geld blijkt te zijn helaas. Voortaan geen overhaaste switch meer naar iemand maken zonder overtuigende reviews. Leermoment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan