SloopJohnB
Wandelaar
Ik wens de eigenaar sterkte en vooral wijsheid
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze salon gaat vrijdag as 6 maand dicht.
Ja dat schreef Wildrose ook al, wat voegt dit toe aan zijn bericht?Eigenaar massagesalon Exclusive dient klacht in tegen gemeente Leeuwarden na controle
De gemeente Leeuwarden wil massagesalon Exclusive aan de Langdeelstraat zes maanden sluiten na een controle op 28 november, maar eigenaar Wietze Poelstra verzet zich en heeft zowel een officiële klacht tegen de controleurs ingediend als een voorlopige voorziening bij de rechtbank aangevraagd...friesland.headliner.nl
Zijn ze al gesloten? Ik moet vandaag nog naar Friesland en zou even langs kunnen gaan.
Mss de andere vestiging proberen?Dank je, ik was er gisteren ook niet heen gegaan (gelukkig, anders stond ik voor een dichte deur). Binnenkort weer in Friesland maar dan maar ergens anders kijken. Helaas is er niet veel keuze in deze provincie....
Weet iemand waar de dames nu werkzaam zijn?
Gaan ik zeker doen. Daar kom ik vaker, is ook dichter bij waar ik woon. Wel wisselende ervaringen.Mss de andere vestiging proberen?
Bij Lady Butterfly in Kropswolde zijn sinds kort een aantal nieuwe dames gekomen, allen Nederlandse dames of Nederlands sprekend. Ik ken de dames uit Leeuwarden niet maar misschien herken je er 1 van. Ze kunnen zichzelf natuurlijk een andere naam hebben gegeven.Weet iemand ook of 1 of meerdere van de dames van Exclusive nu op een ander adres in Leeuwarden e.o. masseert? Ik vind Emmen een beetje ver.
Hij vecht het aan, dus mischien eerder weer open.Blijven ze tot eind Augustus dicht?
Dan krijg jij waarschijnlijk wat meer drukte. Lekker toch??Blijven ze tot eind Augustus dicht?
Als ik jouw advertenties zo las zit jij ook niet echt op een stormloop aan nieuwe klanten te wachten.Komen inderdaad nu regelmatig salon klanten die nu in een gat zijn gevallen.
Maar verders valt het wel mee kan niet zeggen dat ik er elke week 10 klanten van heb.
Mag ik vragen waar jij ontvangt?Komen inderdaad nu regelmatig salon klanten die nu in een gat zijn gevallen.
Maar verders valt het wel mee kan niet zeggen dat ik er elke week 10 klanten van heb.
Bij Harlingen in de buurtMag ik vragen waar jij ontvangt?