Algemeen Massage Exclusive, Leeuwarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja dat schreef Wildrose ook al, wat voegt dit toe aan zijn bericht?

Dank je, ik was er gisteren ook niet heen gegaan (gelukkig, anders stond ik voor een dichte deur). Binnenkort weer in Friesland maar dan maar ergens anders kijken. Helaas is er niet veel keuze in deze provincie....

Weet iemand waar de dames nu werkzaam zijn?

Weet iemand ook of 1 of meerdere van de dames van Exclusive nu op een ander adres in Leeuwarden e.o. masseert? Ik vind Emmen een beetje ver.
Bij Lady Butterfly in Kropswolde zijn sinds kort een aantal nieuwe dames gekomen, allen Nederlandse dames of Nederlands sprekend. Ik ken de dames uit Leeuwarden niet maar misschien herken je er 1 van. Ze kunnen zichzelf natuurlijk een andere naam hebben gegeven.
Deze dames heb ik zelf nog niet ontmoet dus weet niet of ze daar vandaan komen of dat het toeval is dat ze allemaal in een korte periode hier terecht zijn gekomen. Ik denk ik geef je deze tip 👍.

Laatst bewerkt:
Mag ik vragen waar jij ontvangt?
Bij Harlingen in de buurt 😁
Ik ontvang alleen mannen v NL afkomst mede ivm conservatief mega klein dorpje.
Als je opzoek ben naar handelingen buiten Handmatig hoogtepunt kun je beter effe naar Lady Butterfly of Venuz rijden daar is alles mogelijk 👌

@Rob1979 En ik ben inderdaad zeer streng en selectief wie en wat ik ontvang het is bij mij inderdaad geen salon waar je lekker kan graaien tijdens de massage of een blowjob kan verwachten of intiem. Opzich komen er elke week nog genoeg nieuwe klanten mag zeker niet klagen 🥰
Maar mijn veiligheid en mentale gezondheid bewaak ik als een leeuw .

Terug
Bovenaan Onderaan