WHEM Massage Nina?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
'Is er tijd over dan mag je uiteraard nog even genieten van iets naar keus. Vagina neuken doe ik echt niet! Voor andere neuk opties app of Bell mij aub.'

Ooh, dan doen we toch anaal neuken? 🤣
Maar gok dat ze een titwank ofzo bedoelt al hoort dat wel een beetje bij een body2body erotische massage vind ik.
 
Ja jongens, serieus op in gaan hoor!

Bij mij gaat er ook geen rode vlag wapperen als ik de onderstaande tekst lees… maar misschien moet je nog even loskomen, daar is tijd genoeg voor.

"Is er tijd over dan mag je uiteraard nog even genieten van iets naar keus. Vagina neuken doe ik echt niet! Voor andere neuk opties app of Bell mij aub. Via de mail reageer ik niet snel. Op een discrete locatie met mogelijkheid tot douchen. Ik vind 't erg belangrijk dat je volledig op je gemak bent. Niets moet alles mag. Moet je nog even loskomen dan nemen we daar de tijd voor."
 
Vandaag langsgeweest ..was een leuke ervaring ..massage was prima..de blowjob was heerlijk..
In de middag even face time, daarna adres gekregen en een uur massage...beviel me zo goed dat ik er nog een half uur aan heb vastgeplakt...
 
Helaas alleen recensie van iemand die zich vandaag aangemeld heeft, dus je weet het wel. Klopt niet
Waarom die achterdocht? Een heerlijke blowjob en prima massage van anderhalfuur:
"Een half uur massage is 80 een uurtje is 120. Je krijgt waar voor je geld;) voor extra's betaal je een all in prijs."
 
Ja jongens, serieus op in gaan hoor!

Bij mij gaat er ook geen rode vlag wapperen als ik de onderstaande tekst lees… maar misschien moet je nog even loskomen, daar is tijd genoeg voor.

"Is er tijd over dan mag je uiteraard nog even genieten van iets naar keus. Vagina neuken doe ik echt niet! Voor andere neuk opties app of Bell mij aub. Via de mail reageer ik niet snel. Op een discrete locatie met mogelijkheid tot douchen. Ik vind 't erg belangrijk dat je volledig op je gemak bent. Niets moet alles mag. Moet je nog even loskomen dan nemen we daar de tijd voor."
Waarom die achterdocht? Een heerlijke blowjob en prima massage van anderhalfuur:
"Een half uur massage is 80 een uurtje is 120. Je krijgt waar voor je geld;) voor extra's betaal je een all in prijs."
Ik ben benieuwd, ben je nou sarcastisch en denk je dat het een oplichterij is? Waar moet ik dan aan denken?

-Ze adverteert specifiek dat ze niet vaginaal geneukt wilt worden, maar wel anaal.
-Prijzen zijn zeer redelijk voor een Nederlandse dame.
-Ze vraagt geen geld vooraf, maar wilt wel vooraf facetimen.

Waar ik aan kan denken is dat het niet dezelfde dame is als op de foto's.
Tijdens videobellen kan ze screenshots maken, maar wat kan ze ermee doen?
Ik denk ook niet dat ze je kenteken gaan scannen of dat er mannen in huis op je wachten.
 
Goedendag.een potentiele klant heeft me benaderd en vroeg of er een review over mij was. Ik heb toen verteld dat ik helaas niet meer op kinky kan maar daar had ik ze wel. Omdat de klant mij de link stuurde omdat hij wilde wachten op positieve revieuws vroeg ik hem waar dit kon. Ik heb deze post dus gevolgd.ik vind het erg jammer dat er hele kortzichtige veroordelingen zijn over mij en had het erover met de klant die dus 1.5 uur is gekomen. Hij heeft uit zichzelf deze revieuw geplaatst.


Facetimen doe ik zodat we van beiden kanten een beeld hebben van elkaar en ik niet aan foto's doe( er zijn hackers en als jenop foto's klikt kunnen ze je locatie weten!)

Ook wil ik en indruk hebben of je te vertrouwen bent, gezien ik zelf als vrouw kwetsbaar ben in dit wereldje. Ik heb nare ervaringen en kan dus niet erkenbaar zijn. Daarnaast hoor ik juist van veel mannen dat de dames veel anders zijn dan de foto's en dat ze geen nederlands kunnen.die onzekerheden wil ik dan gelijk de lucht uit halen en de meeste manne vinden dit juist super fijn!.

Met mijn advertentie wil ik juist vertrouwen wekken en nu wordt het tegenover gestelde gesuggereerd er jammer. Ben geen oplichter en mannen gaan altijd tevreden weg bij mij. Dus jammer dat er hier zo negatief wordt gedacht. Ik wil mezelf niet bewijzen maar de mannen die een serieuze vaste dame zoeken moeten hier niet door worden afgeschrikt. Vriendelijke groetjes

Ps op mijn locatie kan ik niet eens zien aar je parkeerd.
 
Je moet wel begrijpen dat een nieuw dame met een iets wat vage ad, en een niew lid dat alleen jou heeft bezocht nou niet heel betrouwbaar overkomt. Ook zien je foto's eruit alsof ze van internet zijn geplukt.
Op je WhatsApp staat geen foto, een bedrijfs WhatsApp met de tekst: Beauty,cosmetica en persoonlijk verzorging. Als je toch een tekst neerzet zet dan iets nuttig neer.

Je hebt mijn interesse maar al met al is dat allemaal te vaag om op te reageren
 
Laatst bewerkt:
Je moet wel begrijpen dat een nieuw dame met een iets wat vage ad, en een niew lid dat alleen jou heeft bezocht nou niet heel betrouwbaar overkomt. Ook zien je foto's eruit alsof ze van internet zijn geplukt.
Op je WhatsApp staat geen foto, een bedrijfs WhatsApp met de tekst: Beauty,cosmetica en persoonlijk verzorging. Als je toch een tekst neerzet zet dan iets nuttig neer.

Je hebt mijn interesse maar al met al is dat allemaal te vaag om op te reageren
Ik erken ook dat het niet mijn foto's zijn en heb daar hele goede redenen voor. Vandaar ok de face time check! Dan staat niemand voor verassingen zie je hoe ik eruit zie dat ik wel degelijk slank ben en Nederlands spreek etc. En op WhatsApp ga je natuurlijk niet een exotisch zakelijk account neerzetten. Als je het officieel wil hebben kun je beter naar een professionele salon. Een klant die uit zich zelf een reactie wil plaatsen omdat we het tijdens een date erover hadden, hoef niet zozeer iemand te zijn die graag op dit soort forums zit natuurlijk.

Nogmaals ik hoef mijzelf niet te bewijzen uk heb genoeg klanten die tevreden zijn. Maar aangezien er in deze regio veel oplichters en dames met slechte service zijn zou ik het jammer vinden voor de lieve mannen als ze de veroordelingen serieus nemen zonder mij ook maar gezien of gesproken te hebben
Ik vind het oprecht zielig voor die mannen die vaker opgelicht zijn.
 
Je moet wel begrijpen dat een nieuw dame met een iets wat vage ad, en een niew lid dat alleen jou heeft bezocht nou niet heel betrouwbaar overkomt. Ook zien je foto's eruit alsof ze van internet zijn geplukt.
Op je WhatsApp staat geen foto, een bedrijfs WhatsApp met de tekst: Beauty,cosmetica en persoonlijk verzorging. Als je toch een tekst neerzet zet dan iets nuttig neer.

Je hebt mijn interesse maar al met al is dat allemaal te vaag om op te reageren
Ik erken ook dat het niet mijn foto's zijn en heb daar hele goede redenen voor. Vandaar ok de face time check! Dan staat niemand voor verassingen zie je hoe ik eruit zie dat ik wel degelijk slank ben en Nederlands spreek etc. En op WhatsApp ga je natuurlijk niet een exotisch zakelijk account neerzetten. Als je het officieel wil hebben kun je beter naar een professionele salon. Een klant die uit zich zelf een reactie wil plaatsen omdat we het tijdens een date erover hadden, hoef niet zozeer iemand te zijn die graag op dit soort forums zit natuurlijk.

Nogmaals ik hoef mijzelf niet te bewijzen uk heb genoeg klanten die tevreden zijn. Maar aangezien er in deze regio veel oplichters en dames met slechte service zijn zou ik het jammer vinden voor de lieve mannen als ze de veroordelingen serieus nemen zonder mij ook maar gezien of gesproken te hebben
Ik vind het oprecht zielig voor die mannen die vaker opgelicht zijn
 
Ik ben benieuwd, ben je nou sarcastisch en denk je dat het een oplichterij is? Waar moet ik dan aan denken?

-Ze adverteert specifiek dat ze niet vaginaal geneukt wilt worden, maar wel anaal.
-Prijzen zijn zeer redelijk voor een Nederlandse dame.
-Ze vraagt geen geld vooraf, maar wilt wel vooraf facetimen.

Waar ik aan kan denken is dat het niet dezelfde dame is als op de foto's.
Tijdens videobellen kan ze screenshots maken, maar wat kan ze ermee doen?
Ik denk ook niet dat ze je kenteken gaan scannen of dat er mannen in huis op je wachten.
Ja er wordt helaas gezocht naar iets negatiefs terwijl het positief bedoelt is juist voor het vertrouwen. Ik hoor zoveel rare verhalen in deze regio dat het blijkbaar echt uit wantrouwen komt. Maar zonder iemand gezien of gesproken te hebben of ook maar enige negatieve recentie over oplichterij gezien te hebben zo pessimistisch zijn vind ik wel oprecht jammer.aanbetalingen doenik zeker niet aan. En je krijgt de tijd die je betaalt. Daarnaast loop ik denk ik meer risico dan de klant dus heb ik recht om mezelf te beschermen om tenminste een indruk te hebben lijkt mem foto's kunnen negatief gebruikt worden en fake zijn ook van mannen.
 
Niemand op dit forum tenminste. Zal wel raar zijn als ze haar advertentie on en off gooit als ze geen klanten ontvangt
Gelukkig zijn er nog optimisten.ik ontvang veel getrouwde mannen die willen discreet zijn. Niet echt mannen die tijd hebben voor dit soort forums to be honest. Ik ga vaak offline als ik volgepland ben idd en werk ook niet iedere dag. Ik zal ook nooit vragen aan mannen of ze een recentie willen plaatsen. Maar een negatieve zul je hier niet vinden .
 
Gelukkig zijn er nog optimisten.ik ontvang veel getrouwde mannen die willen discreet zijn. Niet echt mannen die tijd hebben voor dit soort forums to be honest. Ik ga vaak offline als ik volgepland ben idd en werk ook niet iedere dag. Ik zal ook nooit vragen aan mannen of ze een recentie willen plaatsen. Maar een negatieve zul je hier niet vinden .
Misschien willen ze jou voor zichzelf houden zodat minder mannen met je afspreken.

Nina staat op mijn lijst, dus nadat ik haar bezocht heb kan ik een review plaatsen.
 
Ik vind het altijd een beetje jammer dat sommigen een nieuwe dame of recensie schrijver gelijk afkraken. Voor iedereen is er een eerste keer.

Ik weet uit eigen ervaring dat de dame geen faker is en heb een prima date met haar gehad.

Facetimen is eerlijk gezegd ook niet mijn ding (en vind het ook wat gedoe) en zou ik normaal alleen doen als er al ervaringen zijn gepost. Toch maar het risico genomen aangezien de reactie van Nina in deze topic me oprecht leek en de advertentie al een aantal maanden bestaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan