Nee, toch niet bij mij.Hmm jammer, en gezamenlijk douchen zit er ook niet in lees ik?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, toch niet bij mij.Hmm jammer, en gezamenlijk douchen zit er ook niet in lees ik?
Ik zou heel graag eens bij Meryam gaan. Haar ooit eens bezocht bij Maison d'Amour en had er een goeie klik mee. Maar ik lees op de site van de massagerie dat, indien het jouw eerste keer is, je geen dame kunt reserveren? Dus het kan zijn dat ik een uur voor niets rij?
Ik had veel over massagerie gelezen en wou het is een kans geven. Eenmaal bij massagerie aangekomen heb ik inez gekozen. Ik ben begonnen met mij te wassen en eenmaal ik klaar was ,vroeg ze of ik 'exta' wil en ze zei als je vaker komt maak ik een goede prijs. Haar aanbod was 50 euro extra betalen dan krijg je daarbij seks. Ze bleef aandringen. Het was echt onaangenaam. Ik kwam voor een leuke massage met happy end. Na dat ik het geweigerd heb was ze echt geïrriteerd.
En verhaaltje dat ik hier helaas al vaak gelezen heb over dat salon, en ook de nummer 1 reden is waarom ik er niet zal komen.
Ik kan dit namelijk bevestigen. Ik kom al 5 jaar in de massagerie en ik heb vandaag voor het eerst Inez gehad. Uitgekozen ter plaatse, want ik ging zonder afspraak.Dit is een onzin bericht , waarschijnlijk een jalourse collega !
Inez is een leuke TOP masseuse. Die nooit aandringt.
Ik ben menig maal bij haar geweest,zij is een lief mens.
En wat de massagerie betreft , daar word je als gast leuk ontvangen .
Niet zoals andere massagesalons , waar je jezelf in een uitvaart centrum waant.
En massagerie houd altijd rekening met mijn privacy .
Andere massagesalons kunnen daar nog een puntje aan zuigen.
Dit is een onzin bericht , waarschijnlijk een jalourse collega !
Inez is een leuke TOP masseuse. Die nooit aandringt.
Ik ben menig maal bij haar geweest,zij is een lief mens.
En wat de massagerie betreft , daar word je als gast leuk ontvangen .
Niet zoals andere massagesalons , waar je jezelf in een uitvaart centrum waant.
En massagerie houd altijd rekening met mijn privacy .
Andere massagesalons kunnen daar nog een puntje aan zuigen.
Ik kan dit namelijk bevestigen. Ik kom al 5 jaar in de massagerie en ik heb vandaag voor het eerst Inez gehad. Uitgekozen ter plaatse, want ik ging zonder afspraak.
Inez was supervriendelijk, lachte bijna altijd, masseerde zeer goed en vroeg NIET naar extra's. En een heerlijk lichaam met de curves op de juiste plekjes. Ik ga nog zeker terug bij haar.