Algemeen Massagesalon Temptation Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uiterlijk en hygiene vind ik wel belangrijk maar wat belangrijker is , is een dame die het met plezier en passie doet, die gezellig is en het niet met tegen zin doet
Dat je na de massage denkt van wow ik wil weer terug
Voor de rest moet ze wel wat tieten en billen hebben dus niet
Dan is Vera, die bij velen en ook door mij, als topper wordt omschreven, niets voor jou. Ze voldoet aan 99% aan wat je wil, alleen ze is heel erg slank met erg kleine borstjes...
 
Dan kan het haast niet anders dat jij je op zo'n manier gedraagt op de kamer bij deze meisjes dat ze misschien wel met tegenzin jou een massage moeten geven.
Julia maar vooral Bella hebben eigenlijk alleen maar hele positieve reviews gekregen van meerdere mannen. Bella werkte voor ze bij Temptation kwam in Zwolle. Ook de reviews over haar uit die periode zijn louter zeer positief.
Maar goed; Bella is helemaal gestopt en Julia werkt nu in Amersfoort.
Blijft Daphne over. Ik heb alleen heel goede ervaringen met haar. Veel anderen ook. Ik kan ook goed met haar kletsen. Ze vertelde eens dat ze dit werk met plezier wil doen. Alleen mannen die haar niet als vrouw en persoon willen respecteren, zich aan haar blijven opdringen om verder te gaan dan ze wil, of niet hygiënisch zijn, zijn bij haar aan het verkeerde adres...
Ik ken jou niet dus weet niet wat de reden is dat deze 3 dames jouw geen fijne massage kunnen en/of willen geven.
Inmiddels is daphne hellaas niet meer aanwezig. Weet iemand waar ze na toe is gegaan. Of is ze gestopt.
 
Ik ben qua massages eigenlijk alleen bij Som Ugchelen (thaise massage) geweest en wil graag eens Temptation Deventer bezoeken. Hoe gaat het hier in zijn werk? Zit er een happy end bij het standaard tarief inbegrepen? mag je de masseuse aanraken of kost alles nog extra?
 
Ik ben qua massages eigenlijk alleen bij Som Ugchelen (thaise massage) geweest en wil graag eens Temptation Deventer bezoeken. Hoe gaat het hier in zijn werk? Zit er een happy end bij het standaard tarief inbegrepen? mag je de masseuse aanraken of kost alles nog extra?
Handmatig hp zit bij de prijs in. Over het algemeen mag je de masseuse ook aanraken. Elke masseuse bepaald voor zichzelf wat en tot hoever je mag gaan met haar aanraken/ terugmasseren.
Welke massage je ook neemt ik zou altijd voor een uur gaan. De masseuses vinden dat over het algemeen ook het prettigst.
 
Ben bij Rachel geweest en vond haar de slechtste massage geven van alle dames. Maar ze is wel aardig en natuurlijk is haar massage wel goed maar ik vind de andere dames beter.
Soms lijkt iemand leuk en zijn je verwachtingen hoog en ineens is de veronderstelde klik weg en dan kijk je uit naar de eindtijd
Dat overkomt iedereen wel eens
 
Ben bij Rachel geweest en vond haar de slechtste massage geven van alle dames. Maar ze is wel aardig en natuurlijk is haar massage wel goed maar ik vind de andere dames beter.

Mijn eerste ervaring met Rachel een paar maanden geleden was ook onder mij verwachtingen. Ze masseert goed alleen het erotische was minimaal onlangs heb ik weer een bezoekje bij haar gebracht want ze is zeker een aardige mooie dame! En wat heb ik genoten van haar zeg het erotische spel wat ik de vorige keer miste heb ik nu dubbel terug gekregen.
 
Mijn eerste ervaring met Rachel een paar maanden geleden was ook onder mij verwachtingen. Ze masseert goed alleen het erotische was minimaal onlangs heb ik weer een bezoekje bij haar gebracht want ze is zeker een aardige mooie dame! En wat heb ik genoten van haar zeg het erotische spel wat ik de vorige keer miste heb ik nu dubbel terug gekregen.
Lijkt mij erg gebruikelijk 1e keer verkennen en trouwheid wordt beloond😉
 
Weet iemand toevallig waar ik Brandy (kleine donkere dame) kan vinden? Heb een aantal maanden geleden hele leuke date met haar gehad, waar we naast een lange geile massage ook nog flink hebben gelachen. Ze lijkt vertrokken bij Temptation en vertelde toen dat ze ook nog ergens anders ontving, maar ik heb toen (helaas) niet doorgevraagd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan