Algemeen Massagesalon Temptation Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij geen Temptation bij Temptation meer, dames wat ooit goed of oké was, loopt inmiddels ookal naast de schoenen! De ambiance en hygiëne is altijd een dikke prima! maar de massages zijn tegenwoordig zwaar onder de maat! Nu na 3 verschillende mindere ervaringen geef ik het op, en schrijf ik het ook. Belachelijke prijzen om vervolgens afgewerkt te worden! Het is niet meer wat het was! Heel jammer! Van Top naar voor mij nu een dikke Flop!
Ik gok inmiddels onderweg wel weer op vreemde adresjes, dan kan ik ook een top of een flop risico lopen. Dit heeft mij nu bijna 500 euro gekost, omdat ik dacht, dat het eenmalig zou zijn en het bij een andere vrouw weer anders zou zijn, maar nu na 3 x flop is het voor mij toch wel een dikke stop daar. Jammer! Ik heb veel leuke ervaringen gehad in Temptation! Weer een adresje minder! En verder wil ik er ook geen woorden aan vuil maken, wie weet ik de toekomst ooit!
 
Voor mij geen Temptation bij Temptation meer, dames wat ooit goed of oké was, loopt inmiddels ookal naast de schoenen! De ambiance en hygiëne is altijd een dikke prima! maar de massages zijn tegenwoordig zwaar onder de maat! Nu na 3 verschillende mindere ervaringen geef ik het op, en schrijf ik het ook. Belachelijke prijzen om vervolgens afgewerkt te worden! Het is niet meer wat het was! Heel jammer! Van Top naar voor mij nu een dikke Flop!
Ik gok inmiddels onderweg wel weer op vreemde adresjes, dan kan ik ook een top of een flop risico lopen. Dit heeft mij nu bijna 500 euro gekost, omdat ik dacht, dat het eenmalig zou zijn en het bij een andere vrouw weer anders zou zijn, maar nu na 3 x flop is het voor mij toch wel een dikke stop daar. Jammer! Ik heb veel leuke ervaringen gehad in Temptation! Weer een adresje minder! En verder wil ik er ook geen woorden aan vuil maken, wie weet ik de toekomst ooit!
Er zijn idd wat dames die niet de kwaliteit leveren die vroeger alle meisjes konden geven. Die pech heb ik soms ook.
Toch zijn er hier gelukkig nog genoeg meisjes werkzaam die zorgen dat ik met een heerlijk gevoel weer naar huis ga en met grote regelmaat deze salon bezoek.
Ben wel benieuwd wie jouw "flops" waren.
 
Er zijn idd wat dames die niet de kwaliteit leveren die vroeger alle meisjes konden geven. Die pech heb ik soms ook.
Toch zijn er hier gelukkig nog genoeg meisjes werkzaam die zorgen dat ik met een heerlijk gevoel weer naar huis ga en met grote regelmaat deze salon bezoek.
Ben wel benieuwd wie jouw "flops" waren.
Dat is al langer zo. Julia Bella Daphne!
Risico loop je altijd! Maar zo! En dan de laatste! Daar had ik geen risico moeten lopen voor 145 €!
 
Dat is al langer zo. Bella Daphne!
Risico loop je altijd! Maar zo! En dan de laatste! Daar had ik geen risico moeten lopen voor 145 €!
Dan kan het haast niet anders dat jij je op zo'n manier gedraagt op de kamer bij deze meisjes dat ze misschien wel met tegenzin jou een massage moeten geven.
Bella heeft eigenlijk alleen maar hele positieve reviews gekregen van meerdere mannen. Bella werkte voor ze bij Temptation kwam in Zwolle. Ook de reviews over haar uit die periode zijn louter zeer positief.
Maar goed; Bella is helemaal gestopt.
Blijft Daphne over. Ik heb alleen heel goede ervaringen met haar. Veel anderen ook. Ik kan ook goed met haar kletsen. Ze vertelde eens dat ze dit werk met plezier wil doen. Alleen mannen die haar niet als vrouw en persoon willen respecteren, zich aan haar blijven opdringen om verder te gaan dan ze wil, of niet hygiënisch zijn, zijn bij haar aan het verkeerde adres...
Ik ken jou niet dus weet niet wat de reden is dat deze 3 dames jouw geen fijne massage kunnen en/of willen geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan kan het haast niet anders dat jij je op zo'n manier gedraagt op de kamer bij deze meisjes dat ze misschien wel met tegenzin jou een massage moeten geven.
Julia maar vooral Bella hebben eigenlijk alleen maar hele positieve reviews gekregen van meerdere mannen. Bella werkte voor ze bij Temptation kwam in Zwolle. Ook de reviews over haar uit die periode zijn louter zeer positief.
Maar goed; Bella is helemaal gestopt en Julia werkt nu in Amersfoort.
Blijft Daphne over. Ik heb alleen heel goede ervaringen met haar. Veel anderen ook. Ik kan ook goed met haar kletsen. Ze vertelde eens dat ze dit werk met plezier wil doen. Alleen mannen die haar niet als vrouw en persoon willen respecteren, zich aan haar blijven opdringen om verder te gaan dan ze wil, of niet hygiënisch zijn, zijn bij haar aan het verkeerde adres...
Ik ken jou niet dus weet niet wat de reden is dat deze 3 dames jouw geen fijne massage kunnen en/of willen geven.
Ik gedraag mij prima! Mijn hygiëne is prima! Ik heb veel goede ervaringen gehad bij Temptation! Ik kom daar al 13/14 jaar!
De laatste keer ben ik niet zo naar binnen gelopen en heb ik juist bewust voor Daphne gekozen! Voor de derde keer stond ik binnen een uur weer buiten. Daphne was wel "gezellig", maar er zat geen gevoel meer in! De massage was weer onder de maat! Dit had ik bij Daphne niet verwacht, En na drie keer op een rij voor mij, is het dan wel klaar!
 
Ik ben een tijdje geleden na een succesvol bezoek bij Ashley deze keer naar Daphne te gaan. Ik kan me totaal, maar dan ook totaal niet vinden in datgene wat hierboven omschreven staat.

Mijn ervaring met Daphne is dat dit een geweldig leuke, lieve en verzorgde vrouw is. Dat is allemaal bovenop haar prachtige lichaam/uiterlijk.

De massage die ik van haar heb ontvangen was er een van de hoogste plank. In het begin een heerlijke opbouw op mijn buik waarbij ze goede massagetechnieken toepast en me af en toe al goed in de stemming wist te brengen door haar sensuele aanrakingen op de leuke plek. Het uitzicht via de spiegel is hierbij echt een genot om naar te kijken. Zodra ik me mocht omdraaien begon het echt van een ander niveau te worden. Ik ben in tijden niet zo geil geweest en heb een van de beste hoogtepunten van mijn leven gehad.

Daphne gaat mij nog vele keren terug zien, dat is zeker.
 
Ik gedraag mij prima! Mijn hygiëne is prima! Ik heb veel goede ervaringen gehad bij Temptation! Ik kom daar al 13/14 jaar!
De laatste keer ben ik niet zo naar binnen gelopen en heb ik juist bewust voor Daphne gekozen! Voor de derde keer stond ik binnen een uur weer buiten. Daphne was wel "gezellig", maar er zat geen gevoel meer in! De massage was weer onder de maat! Dit had ik bij Daphne niet verwacht, En na drie keer op een rij voor mij, is het dan wel klaar!


———/
Wij veranderen en mensen en de masseuses ook zo kun je tijden uitstekend met iemand overweg en dan ineens is het soms over dit overkomt je nu eenmaal , soms een tijdje elders shoppen en wisselen de dames ook en weer nieuwe kansen . Sommigen zijn prima voor een of 2 x en andere ja dat is soms bijzonder leuk . Dit zou voor iedereen wel jaren mogen duren maar er komt een tijd ……..
 
Daphne de parel van temptation mag er niet meer werken. Jammer want Daphne was voor mij, en velen, de masseuse die haar vak verstond. Voor mij geen Temptation meer, wanneer je zo overschillig en respectloos met je personeel omgaat. Hoor van meer masseuses dat ze vertrkken. Heel jammer
 
Kun je onderling altijd met de dame in kwestie nog wat extra's regelen, zonder het bij de receptie door te geven? Bijvoorbeeld in bad of samen douchen. Of moet het vooraf?

En kun je zomaar binnenlopen voor een afspraak of moet je bellen?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Op de website staat dat je zo maar kunt binnenlopen en dat de beschikbare dames dan aan je worden voorgesteld. Als je zeker wilt weten dat de dame van je voorkeur aanwezig en beschibaar is, dan moet je bellen.

Je eerste vraag kan ik niet uit ervaring beantwoorden.
 
Kun je onderling altijd met de dame in kwestie nog wat extra's regelen, zonder het bij de receptie door te geven? Bijvoorbeeld in bad of samen douchen. Of moet het vooraf?

En kun je zomaar binnenlopen voor een afspraak of moet je bellen?

Alvast bedankt!
Samen douchen lukt soms wel zonder dat je vooraf afspraak daarvoor hebt gemaakt. Samen in bad volgens mij niet. De massage moet dan worden ingekort om in bad te kunnen zitten. Over het algemeen is het zo druk in de salon dat het niet mogelijk is, langer op de kamer te blijven dan was afgesproken/gereserveerd.
Het is idd wel mogelijk om binnen te lopen zonder een afspraak te hebben gemaakt. Risico is wel dat er geen meisje beschikbaar is, of alleen een meisje waar je niet echt op valt.
Ook is de kans aanwezig dat je dan maximaal voor 30 minuten kan afspreken.
 
Dat is toch echt afhankelijk waar je van houdt
Helemaal eens! Ik ben echt van het blonde Hollandse poldermodel… in het verleden was er in dat opzicht een rijker aanbod. Als je van Latinas / (licht) getint houdt kun je helemaal los bij Temptation 😉👍

Van de huidige bezetting voor mij duidelijk Vera. Met Sammy en Lara was het beiden erg gezellig maar niet heel bijzonder qua massage; Susan staat hoog op de verlanglijst. Andere toppers die het nest al hebben verlaten - maar nog wel masseren - zijn bijv Daphne en de Poolse Sofie
 
Helemaal eens! Ik ben echt van het blonde Hollandse poldermodel… in het verleden was er in dat opzicht een rijker aanbod. Als je van Latinas / (licht) getint houdt kun je helemaal los bij Temptation 😉👍

Van de huidige bezetting voor mij duidelijk Vera. Met Sammy en Lara was het beiden erg gezellig maar niet heel bijzonder qua massage; Susan staat hoog op de verlanglijst. Andere toppers die het nest al hebben verlaten - maar nog wel masseren - zijn bijv Daphne en de Poolse Sofie
Weet jij waar Poolse Sofie nu zit? Mag ook in pb
 
Dat is toch echt afhankelijk waar je van houdt
Uiterlijk en hygiene vind ik wel belangrijk maar wat belangrijker is , is een dame die het met plezier en passie doet, die gezellig is en het niet met tegen zin doet
Dat je na de massage denkt van wow ik wil weer terug
Voor de rest moet ze wel wat tieten en billen hebben dus niet dat ze plat is daar
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan