Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hahaha dan weet ik waar het was. Heb daar met de desbetreffende dame al een keer over gesproken. Was overigens een top date met deze nieuwe meid. Ze heeft er toen ook van genoten, dat weet ik zeker
 
Toen ik met trio's begon (massage, privéhuis) kreeg ik al snel de tip er slechts 1 uit te kiezen en haar de 2e. Vanwege de onderlinge klik. Ik kan wel met 2 prima ervaringen hebben maar als die onderling elkaar niet zo mogen wordt een trio, of in dit geval een kwartet, waarschijnlijk niet zo bijzonder.
Maar onderling was dat hier dan wel in orde.
Laatst vertelde een nieuwe masseuse in een andere salon dat haar vriendin ook in dezelfde salon werkt. Meteen op ingehaakt met het oog op een 4handenmassage. Mag nog niet van leiding omdat ze nog te nieuw is. Maar ze wil wel. Daar wil ik dan nog wel eens tzt op terugkomen.
De onderlinge klik is heel belangrijk want als die er niet is krijg je een slechte massage.
Inderdaad nooit zelf 2 dames kiezen als je niet weet hoe de onderling klik is en dan een slechte massage krijgen want daar kunnen de dames dan ook niets aan doen.
Pearl en Hanna zijn vriendinnen en al veel keer samen gehad en ook een aantal keer Hanna met Bo gehad en ik wist dat Pearl en Bo ook goed klikte.
En natuurlijk eerst aan alle 3 gevraagd of ze het leuk vonden en daar kwam een grote ja op en dan krijg je een leuke massage.
De uitdaging was wel om alle 3 bij elkaar te krijgen maar dat heeft Rosa perfect geregeld.
 
De onderlinge klik is heel belangrijk want als die er niet is krijg je een slechte massage.
Inderdaad nooit zelf 2 dames kiezen als je niet weet hoe de onderling klik is en dan een slechte massage krijgen want daar kunnen de dames dan ook niets aan doen.
Pearl en Hanna zijn vriendinnen en al veel keer samen gehad en ook een aantal keer Hanna met Bo gehad en ik wist dat Pearl en Bo ook goed klikte.
En natuurlijk eerst aan alle 3 gevraagd of ze het leuk vonden en daar kwam een grote ja op en dan krijg je een leuke massage.
De uitdaging was wel om alle 3 bij elkaar te krijgen maar dat heeft Rosa perfect geregeld.

En W70, waren de 3 dames ook met elkaar in de weer of alleen met jou?
 
Aanraken omdat het een kleine ruimte is beschouw ik niet als aanraken.
Ik kom bij diverse mw vestigingen. Ik kan me zo gauw niet herinneren dat ik daar ooit in een kleine kamer ben geweest. Kan voor de liefhebber zelfs nog met meer dan 3 masseuses qua ruimte.
Bij die Aziatische massagesalons kom ik niet alleen kleine masseuses tegen maar daar wel kleine kamertjes.
 
Ik was ruim een week geleden bij MW en genoten met Bo. Voor de start kwam er echter een bloedmooie donkere dame voorbij lopen. Grote borsten en gewoon Nederlands accent, aanwezig en rap van tong. Enig idee wie dit is. MW kon niet terugzoeken wie er die dag heeft gewerkt
 
Ik was ruim een week geleden bij MW en genoten met Bo. Voor de start kwam er echter een bloedmooie donkere dame voorbij lopen. Grote borsten en gewoon Nederlands accent, aanwezig en rap van tong. Enig idee wie dit is. MW kon niet terugzoeken wie er die dag heeft gewerkt
donker van huidskleur of van haar?
 
Donkere huidskleur

Ik denk Carmen

 
Laatst bewerkt:
Ik denk Carmen

Dank. Ze was ook best lang wat handig is aangezien ik ook lang ben
 
Ik kies altijd de body to body intensief van 60 minuten.
Nu zit ik er aan te denken om vanavond eens een keer voor 75 of 90 minuten te gaan.

Iemand ervaring met de langere massages?
Wordt er over het algemeen dan meer tijd aan randzaken besteden, of echt aan de massage zelf?
En duurt de achterkant dan ook langer, of wordt dit netjes 50/50 verdeeld tussen voor en achterkant?

Natuurlijk zal dit per dame verschillen, maar ben een beetje op zoek naar de algemene tendens.
 
Ik pak zelf altijd minimaal de 90 minuten. De tijd wordt -voor zover ik weet- gewoon over alles uitgesmeerd... maar zeker bij de intensief merk je dat het tantra-gebeuren wat meer aandacht krijgt. Je wordt wat meer geteased.

Daarbij wordt er behoorlijk uitgebreid gedoucht aan het begin :)
 
Beste tip is om 60 minuten te pakken. Als je een klik voelt, verleng 30 minuten nadat je hebt mogen omdraaien.

Mijn ervaring bij 90 minuten is dat je veel te lang op de buik ligt. Je loopt alleen het risico dat dame een afspraak kan hebben.
 
Ik zou 90 minuten inderdaad niet doen bij een 'onbekende' dame @Ba74.
Afgelopen weekend heb ik om het te proberen een afspraak van 90 minuten gemaakt bij een dame die ik vaker bezoek.
Op zich een leuke tijd gehad, maar puur massagegericht kan ik het beter bij 60 minuten houden.

Die extra 30 minuten gaan vooral op aan wat langer douchen, langere rugmassage en wat nakletsen.
 
Het ligt natuurlijk aan hoe de massage is gegaan. Ben ik erg tevreden dan zeker ja. Wie goed doet en eerlijk is verdient een extra vind ik. Hoeveel ligt eraan wat ik nog cash bij me hebt. In meeste gevallen het bedrag naar boven afronden. Anders gewoon de prijs. Vaak fooi geven is langer sparen voor de volgende massage ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan